Talte de også om de famøse 6 timer og fridage før du var på barsel? Eller hænger det sammen med de ved du er hjemme og ikke helt forstår de smerter du har?
Det er vel meget normalt at en familie hvor der arbejdes på fuldtid eller deltid som jeg hvor jeg har en fridag, at børnene er i institution mens man er på arbejde så med max 6 timer om dagen og en ugentlig fridag stakler transport inkl transport - det bliver man ikke rig af ;-)
jeg ville ønske jeg kunne nøjes med 6 timer om dagen for hvert barn og en fridag ugentligt - men kan nok ikke leve for de penge det giver.
På den anden side synes jeg også børnehaven er forpligtet til at fortælle hvis din datter ikke trives og hvis de kan se nogen løsninger - de skal selvsagt være realistiske -og hvis de oplever en pige der virkelig savner sin mor som hun er væk fra en lang dag, og som ikke har meget overskud grundet smerter og en baby. Så er kortere dage og fridage jo egentlig et godt råd. Men det skal klart serveres rigtigt og ikke foran din datter og ikke som et angreb/kritik
Anmeld