Det ville jeg på ingen måde kunne lade sig gøre for min datter. Da jeg læste var jeg alene med hende. Under praktikperioder, hvor min mødetid hed 7-15, ja der var hun altså afsted fra 6.30-15.15/30 stykker. Hvordan skulle jeg ellers kunne klare den?? De dage, hvor jeg havde tidligere fri blev hun selvfølgelig hentet tidligere. Men selv da jeg var på skolebænken, var der altså dage, hvor jeg havde undervisning fra kl. 8-14/15 stykker. Jeg prioriterede da også, at handle ind på vej op efter hende og hente hende ca. 15-20 min. senere end jeg ville kunne gøre, hvis jeg tog direkte derop. Tænker, at hun havde mere gavn af, at blive den smule længere i BH i stedet for at blive slæbt med ud og handle, træt og kvæstet.
Nu er jeg ikke længere enlig og min kæreste og jeg skiftes til at hente og bringe alt efter, hvordan arbejdstider og skole passer sammen. Men hun bliver stadig typisk afleveret kl. 7 og hentet igen ved 16-tiden. Jeg arbejder typisk 7-19 eller 19-7 og min kæreste har langt til skole. De dage, hvor jeg har fri bliver hun afleveret sent og hentet tidligt, hvis ikke hun holder fri.
Jeg kan selt ikke forstå udmeldingen i din datters børnehave???
De er virkelig de færreste, hvor det kan lade sig gøre med en dag på under 6 timer. Selvfølgelig ville det være at foretrække, ville da elske at kunne give min datter så korte dage, men det er bare ikke realistisk!
Anmeld