Forældremyndighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

tarkoflen

Havre74 skriver:

Ja selvfølgelig, det var også derfor jeg spurgte igen. Så der er ingen grund til at tage sådan på vej med den stirrende smiley.

Jeg har svaret hvordan reglerne er, og med dette indlæg vil jeg give din kæreste og dig dig et spark bagi. Det lyder desværre til, at i gør alt hvad i kan for at please moderen, i stedet for at varetage drengens behov. Hvorfra ved en dreng på 6-7 år fra hvad en psykolog er ?

"hun bestemmer at vi ikke må tale om lillesøster" - ej men undskyld, det bestemmer hun jo ikke. Stakkels dreng, der skal stå imellem mor og far(og stedmor) mens han er i sorg.

Det kan godt være, at dette indlæg lyder hårdt, og jeg plejer ikke at skrive på den måde herinde, men jeg har lagt mærke til, at i mange af dine indlæg herinde, at du gentager dig selv igen og igen. Jeg forstår godt du er ked af af have mistet din datter, men så bed direkte om medlidenhed, i stedet for at maskere det.

Det var dog en ubehagelig måde at svare på! Hvis man ikke må have lov til at skrive om sin sorg herinde, hvor må man så? Det står jo os frit for, om vi vil læse det... Og dette har jo intet med TS egen sorg at gøre, det har noget at gøre med en lille drengs sorg!

Ting der bliver skrevet, kan nemt misforståes og det er vist det der er sket her i forhold til TS's smiley, så slap lige af, og lad være med at blande alt mulig sammen!

Til TS

Jeg kender ikke noget til systemet, men jeg håber inderligt l får storebror til psykolog og det kan kun gå for langsomt, hans mor er da ikke rigtig klog, hvis hun mener det er bedst for ham, at l tier det ihjel! Snak om lillesøster og snak om at det er ok at være ked af det og lad jer ikke diktere af, hvad hans mor mener! Det lyder til, at l gør Alt det rigtige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.