Forældremyndighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.054 visninger
40 svar
15 synes godt om
30. august 2013

FrkRaarup

Hey piger!

Hvor meget og hvad skal der til, for at far mister sin 'part' i fælles forældremyndighed? Altså, at han mister fælles forældremyndighed.

Og kan x'en ændre det fra den ene dag til den anden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

mulle85

jeg tror faktisk at det næsten er umuligt, ved ikke hvad der præcis skal til, men tvivler på hun bare kan ændre det, fik at vide af amtet at man enten sku være på stoffer eller drikker dagligt hvor der var beviser, dog har jeg ikke selv været igennem noget, var da jeg sku fastsætte faderskab ved min ældste jeg spurgte der!

Anmeld

30. august 2013

FrkRaarup

mulle85 skriver:

jeg tror faktisk at det næsten er umuligt, ved ikke hvad der præcis skal til, men tvivler på hun bare kan ændre det, fik at vide af amtet at man enten sku være på stoffer eller drikker dagligt hvor der var beviser, dog har jeg ikke selv været igennem noget, var da jeg sku fastsætte faderskab ved min ældste jeg spurgte der!

Okay.

Mange tak for svar

Anmeld

30. august 2013

mulle85

FrkRaarup skriver:

Okay.

Mange tak for svar

det var skam så lidt!

håber det løser sig og i finder en løsning!

Anmeld

30. august 2013

LinLin

Nej det kan hun ikke. Der skal rigtigt meget til før nogen får frataget forældremyndigheden.

Jeg har fuld forældremyndighed over min ældste søn, men der har far afgivet den frivilligt! (Og han ser stadig David som han plejer)

Anmeld

30. august 2013

FrkRaarup

LinLin skriver:

Nej det kan hun ikke. Der skal rigtigt meget til før nogen får frataget forældremyndigheden.

Jeg har fuld forældremyndighed over min ældste søn, men der har far afgivet den frivilligt! (Og han ser stadig David som han plejer)

Så hvis vi nu insistere på at knægten kommer til psykolog (pga. død lillesøster) og samtid søger 7/7, så kan det ikke koste ham den fælles forældremyndighed?

Min kæreste har i drengens 7 år gjort nøjagtigt som hun sagde, i frygt for at miste sin søn

Jeg mener ikke at hun bare kan ændre den eller fratage, men vil gerne være sikker!

Anmeld

30. august 2013

FrkRaarup

mulle85 skriver:

det var skam så lidt!

håber det løser sig og i finder en løsning!

Tak!

Det er egentlig mere for at høre hvor vi står

Anmeld

30. august 2013

mulle85

FrkRaarup skriver:

Tak!

Det er egentlig mere for at høre hvor vi står

nåh okay, men er ret sikker på alt forbliver som nu!

Anmeld

30. august 2013

FrkRaarup

mulle85 skriver:

nåh okay, men er ret sikker på alt forbliver som nu!

Anmeld

30. august 2013

LinLin

FrkRaarup skriver:

Så hvis vi nu insistere på at knægten kommer til psykolog (pga. død lillesøster) og samtid søger 7/7, så kan det ikke koste ham den fælles forældremyndighed?

Min kæreste har i drengens 7 år gjort nøjagtigt som hun sagde, i frygt for at miste sin søn

Jeg mener ikke at hun bare kan ændre den eller fratage, men vil gerne være sikker!

Samvær og forældremyndighed har ikke noget med hinanden at gøre

Min søns far har jo stadig ret til samvær selvom han ikke har forældremyndigheden (og jeg ville i øvrigt heller ikke nægte ham det; dog har han haft det under "særlige forhold det sidste års tid )

Vil moderen ikke lade ham komme til psykolog?

Er personligt ikke fan af 7/7 ordning og ved ikke hvornår statsforvaltning synes det er ok eller om de gør det overhovedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.