Anonym skriver:
Jeg været ved læge idag med min pige. Lægen kunne ikke gi nået entydig svar, men sagde det kunne lige så meget være som det ikke kunne være. Jeg har så ringet til statsforvaltning og de sige at jeg skal sende henne afsted når der ikke er et bevis for der er sket noget.
Jeg fostå det ikke jeg sys jo tvivl skal komme min pige til gode.
Jeg havde nægtet! Bare chancen for at han MÅSKE havde gjort noget. Hun kommer hjem og er "åben" og mega rød i den alder. Hallo... HVEM udlevere sit barn så? Jeg havde været fuldstændig ligeglad med hvad statsforvaltningen havde sagt. Så måtte politiet komme og hente hende og så kunne de selv se grunden til du ikke tør udlevere.
Når det så er sagt, så finder jeg det ret usandsynligt at en læge ikke kan give dig et svar. Få en ordentlig prof til at undersøge hende. Er det så slemt som du siger, så bliver det med sikkerhed opdaget hvis det er en der kan finde ud af sit job.
Jajaja, hvad hvis han ikke har gjort det. Mænd bliver dømt osv. Det vil jeg faktisk s***** på. Havde det været MIN datter var jeg flejnet helt ud og havde nægtet at lade hende ud af syne!
Anmeld