Mistanke om incest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Sabina92

Synes det er så super nedern at ts ikke svare tilbage. Der sidder så mange her der har lyttet og kommet med råd. Som virkelig er bund bekymret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Happiness

Synes det er så super nedern at ts ikke svare tilbage. Der sidder så mange her der har lyttet og kommet med råd. Som virkelig er bund bekymret...

Mon ikke TS har andet at tænke på end at opdatere herinde?

Undskyld,men at kalde det "nederen" at hun ikke svare, kan give hende dårlig samvittighed. Og det er nok ikke lige det hun har brug for...

Til TS: Håber at alt er ok, og at der ikke er sket din datter noget. Og hvis der er, håber jeg I får den fornødne hjælp.

Stort knus herfra!

Anmeld

15. september 2013

Kay

Happiness skriver:

Mon ikke TS har andet at tænke på end at opdatere herinde?

Undskyld,men at kalde det "nederen" at hun ikke svare, kan give hende dårlig samvittighed. Og det er nok ikke lige det hun har brug for...

Til TS: Håber at alt er ok, og at der ikke er sket din datter noget. Og hvis der er, håber jeg I får den fornødne hjælp.

Stort knus herfra!

Anmeld

15. september 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Min datter på 6 år har samværd med sin far hver anden weekend. Faderen og jeg har minimal kontakt, da han er voldlig og truene over for mig. Han vil gerne diskutere foran pigen og det vil jeg ikke. Pigen ønsker ikke at komme på samvær, men skal siger statsforvaltningen. ALt komunikasion fra mig til ham er på skrieft.

Jeg ønsker at give så lidt baggrundsinformasion som muligt da jeg ikke vil genkendes af hensyn til min datter. Også derfor jeg er anonym.

Sidste gang min pige været på samværd kom hun hjem og sagde det gør ondt(for neden), mor vil du ikke kikke. Jeg ber hende lægge sig ned så jeg ka se og jeg får et choc. Undskyld beskrivelsen, men hun er helt åben dernede og ildrød. Jeg vasker hende og smøre nået salve på og da jeg gør det skriger hun det gør ondt.

På grund af ting som faren gjorde mens vi var sammen er jeg bange for han har gjort hende fortræd

Hvad ville du gøre hvis du havde mistanke om incest ?

Ville du melde det alene på mistanken ?

eller Ville du have beviser inden du melde det ?

Undskyld det er så langt men jeg er så ked af det på min piges vegne det gøre ond i moderhjerte.

FÅ HENDE TIL EN LÆGE OMGÅENDE!!! Og det kan simpelthen ikke gå for langsomt! Hun skal tjekkes, de kan tydeligt se om hun er blevet beskadiget for neden....

Åh nej hvor er det dog forfærdelig læsning! 

Til dig og din datter!! 

Anmeld

15. september 2013

Muhmi

Sabina92 skriver:

Tror ikke ts gør det for at irritere dig....... 

Anmeld

15. september 2013

l.kjoeller

Sabina92 skriver:

Måske har ts andet at bekynre sig om end os lige nu ? Jeg ville have svært ved at rumme ret meget andet hvis det var mig

Anmeld

15. september 2013

skatja

Yurie skriver:

Det svar din læge kommer med, havde jeg ikke accepteret. Så må de sku lave nogle flere prøver.
Hvis han eller en anden har gjort noget mod din datter, sker det jo nok igen hvis hun bliver sendt tilbage. Jeg kan ikke forstå at man kan sende et lille barn afsted, når man har mistanke om at der sket noget.
Nu må de sku lige stramme ballerne og faktisk gøre deres arbejde og hjælpe os. Utroligt at de ser så let på det, når man tænker på alle de sager hvor kommunen har svigtet.
Jeg ville kæmpe videre, sige at jeg ville se en anden læge og at jeg ikke gik før jeg havde fået et ordentligt svar.
Man spiller ikke hasard med en lille pige. Der er bare ikke ok.

her er jeg atså helt enig!!!

jeg ville kontakte en anden læge. 

nu ved jeg tilfeldigvis at moderen har ret til 6 ugers sommerferie med sit barn, derfor tænker jeg om du har holdt alle dine uger??

jeg ville nok trække tiden lidt ud så jeg kunne finde ud af hvad jeg skulle gøre, uden at det påvirker dit samarbejde og aftaler lavet i statsforvaltningen. 

udover det ville jeg kontakte noget center for overgreb halløj . jeg ville gøre alt for at få noget hjælp ( er sikker på at du har det på samme måde)

hvordan reagere din datter når du fortæller hun skal hjem til far??

har hun lysten til at komme derhjem?

hvis ikke så ville jeg kontakte statsamtet og fortælle at hun ikke har lyst. så må i evt. ændre samværet så det bliver overvåget eller han kan have samvær hos dig. på den måde kan jeres datter føle sig mere tryg og du kan forhindre at der sker noget med hende igen.

statsforvaltningen skal tage hensyn til barnets tarv og hvis hun ikke har lyst kan du jo ikke tvinge hende til det!!

puha jeg får det virkelig skidt af at tænke på din datter, hun må stå i en forfærdelig situation.

hvorfor skal der overhovedet ske sådan noget i børns opvækst!! jeg fatter det simpelthen ikke..

kæmpe kram til dig og din datter 

Anmeld

15. september 2013

Sabina92

Muhmi skriver:

Tror ikke ts gør det for at irritere dig....... 

Stop dog dig selv...

- skriver det slet ikke negativt. Det er bare hver gang der er en tråd ligende så høre man aldrig hvordan og hvorledes. Beder hende bestemt ikke om at fremlægge alt vel

Anmeld

15. september 2013

Muhmi

Stop dog dig selv...

- skriver det slet ikke negativt. Det er bare hver gang der er en tråd ligende så høre man aldrig hvordan og hvorledes. Beder hende bestemt ikke om at fremlægge alt vel

Nej prøv dog at stoppe dig selv og TÆNK før du skriver... Prøv lige at sætte dig ind i hendes situation, tror du virkelig at hun lader være med at svare fordi hun prøver at pisse dig af, eller tror du MÅSKE det kan være fordi hun er igang med at komme igennem det helvede det er at være forældre til et incestramt barn?!

Ord som "nedern" hører sig bare ikke til lige her og slet ikke fordi hun ikke svarer...

Anmeld

15. september 2013

Sabina92

Muhmi skriver:

Nej prøv dog at stoppe dig selv og TÆNK før du skriver... Prøv lige at sætte dig ind i hendes situation, tror du virkelig at hun lader være med at svare fordi hun prøver at pisse dig af, eller tror du MÅSKE det kan være fordi hun er igang med at komme igennem det helvede det er at være forældre til et incestramt barn?!

Ord som "nedern" hører sig bare ikke til lige her og slet ikke fordi hun ikke svarer...

Det er ikke første tråd idag jeg ser du skriver som du gør.... Styr dig dog!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.