Mistanke om incest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

nu vil jeg lige sige en ting om hvordan jeg oplever denne her tråd  tøser:

i sådan et tilfælde her er gode og velmenene råd om hvad hun bør gøre eller ikke gøre meget velkomnene  men når jeg læser alle de her indlæg med : men hvorfor har du ikke...., og hvorfor gjorde du ikke ...... får jeg lidt ondt i maven. er sku en svær situation at stå i da der ikke er en manual når man står med sådan en tvivl (kunne jeg forestille mig) - så det synes jeg ærlig talt ikke man kan være bekendt. det er alligevel ikke noget hun kan gå tilbage i tiden at ændre og er jeg sikker på hun ikke har behov for. 

er intet personligt ment, og bare min personlige oplevelse og mening- god aften til alle 

Mange tak. Du lyder til at ha forståelse for ander mennesker. Nået noen i denne tråd i den grad mangler.

Folk behøver ik vær enig med mig men der er ingen grund til at insuinere(staves?) at jeg ikke gør nået ved sagen. Jeg har derfor osse besluttet at jeg ikke vil bruge mer tid på at svar dem der kommer med den slags. De må ha det dårligt med sig sel siden de har brug for at hakke på mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tænkte præcis det samme. Det er pænt upassende og TS kan ikke ændre den måde hun greb det an på.

Håber det bedste for jer

Mange tak.

Anmeld

30. august 2013

mor88

Anonym skriver:

Min datter på 6 år har samværd med sin far hver anden weekend. Faderen og jeg har minimal kontakt, da han er voldlig og truene over for mig. Han vil gerne diskutere foran pigen og det vil jeg ikke. Pigen ønsker ikke at komme på samvær, men skal siger statsforvaltningen. ALt komunikasion fra mig til ham er på skrieft.

Jeg ønsker at give så lidt baggrundsinformasion som muligt da jeg ikke vil genkendes af hensyn til min datter. Også derfor jeg er anonym.

Sidste gang min pige været på samværd kom hun hjem og sagde det gør ondt(for neden), mor vil du ikke kikke. Jeg ber hende lægge sig ned så jeg ka se og jeg får et choc. Undskyld beskrivelsen, men hun er helt åben dernede og ildrød. Jeg vasker hende og smøre nået salve på og da jeg gør det skriger hun det gør ondt.

På grund af ting som faren gjorde mens vi var sammen er jeg bange for han har gjort hende fortræd

Hvad ville du gøre hvis du havde mistanke om incest ?

Ville du melde det alene på mistanken ?

eller Ville du have beviser inden du melde det ?

Undskyld det er så langt men jeg er så ked af det på min piges vegne det gøre ond i moderhjerte.

Selv om du og din eks ikke er på talefod, så må din datter komme i første række!

Ring til din eks, og tal med ham med en meget rolig stemme: "Hej! DU må undskylde jeg forstyrrer dig, men jeg ringer, fordi jeg har nogle spørgsmål angående vores datters sidste besøg hos dig. Jeg ved at vores kommutikation skal foregå på skrift og gennem amtet, men jeg har snakket med dem, og de ville ikke hjælpe mig med spørgsmålet. Jeg håber inderligt, at du vil svare. Når hun kom hjem igen, sagde hun, at hun havde ondt forneden, og bad mig kigge. Jeg så, athun var helt vildt rød forneden, med sår og skrammer, det så virkelig mærkeligt ud. Hun vidste ikke, hvad der var sket, så derfor er jeg nødt til at spørge dig, om du ved? jeg må ærlig indrømme, at det første jeg tænkte var, at nogen måske havde gjort hende noget ondt. Har du muligvis overladt hende til en anden på noget tidspunkt?"

LYT til hans reaktion!! Hentyd aldrig til, at du tror han har gjort noget! Tak ham for, at han gad svare dig! tal med rolig stemme hele tiden! 

Hvis han reagerer med at forsvare eller bliver vred, er der noget halt! Fordi hvis han har rent mel i posen, kan han ikke ander end svare, at nej han ved ikke og at det er han rigtig ked af at høre.

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Jeg fik så ondt i maven over at læse dit indlæg og håber så inderligt ikke at der er sket noget hos din eks som ikke burde være sket.

Min datter er kun 3,5, men kan godt finde på at "undersøge" sig selv så heftigt, at hun bliver rød og irriteret og får små rifter. Jeg ved ikke om 6-årige gør det samme, men tænker at der måske ikke nødvendigvis behøver at være sket noget overgreb (af andre). Min datter kan nemlig også godt finde på at klage over at det svier engang imellem (og jeg er slet ikke nervøs for om hun skulle blive udsat for noget - slet ikke!)

Jeg ville prøve at tage en snak med din eks selvom I ikke er på talefod. Se hans reaktion og det kan jo også være at han har haft besøg af nogen og der måske er et eller andet der ringer hos ham?

Uanset hvad, skal det tages alvorligt, men det er jeg også helt sikker på at du gør Og du har fået mange gode råd i denne tråd, som jeg nu ikke har læst helt igennem.

Stort

Tak for svar. Nej jeg har aldrig observert min datter undersøge sig sig på den måde heller ikke da hun var minder.

Anmeld

30. august 2013

l.kjoeller

Mange tak. Du lyder til at ha forståelse for ander mennesker. Nået noen i denne tråd i den grad mangler.

Folk behøver ik vær enig med mig men der er ingen grund til at insuinere(staves?) at jeg ikke gør nået ved sagen. Jeg har derfor osse besluttet at jeg ikke vil bruge mer tid på at svar dem der kommer med den slags. De må ha det dårligt med sig sel siden de har brug for at hakke på mig.

tag det til dig du kan bruge og glem resten. god indstilling 

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Selv om du og din eks ikke er på talefod, så må din datter komme i første række!

Ring til din eks, og tal med ham med en meget rolig stemme: "Hej! DU må undskylde jeg forstyrrer dig, men jeg ringer, fordi jeg har nogle spørgsmål angående vores datters sidste besøg hos dig. Jeg ved at vores kommutikation skal foregå på skrift og gennem amtet, men jeg har snakket med dem, og de ville ikke hjælpe mig med spørgsmålet. Jeg håber inderligt, at du vil svare. Når hun kom hjem igen, sagde hun, at hun havde ondt forneden, og bad mig kigge. Jeg så, athun var helt vildt rød forneden, med sår og skrammer, det så virkelig mærkeligt ud. Hun vidste ikke, hvad der var sket, så derfor er jeg nødt til at spørge dig, om du ved? jeg må ærlig indrømme, at det første jeg tænkte var, at nogen måske havde gjort hende noget ondt. Har du muligvis overladt hende til en anden på noget tidspunkt?"

LYT til hans reaktion!! Hentyd aldrig til, at du tror han har gjort noget! Tak ham for, at han gad svare dig! tal med rolig stemme hele tiden! 

Hvis han reagerer med at forsvare eller bliver vred, er der noget halt! Fordi hvis han har rent mel i posen, kan han ikke ander end svare, at nej han ved ikke og at det er han rigtig ked af at høre.

Tak for dit svar. Jeg fik det nok skrevet forkert med talefod. Ham og jeg må ik tale sammen. Han har tilhold på min adresse og tlf. Jeg må osse kun skrive mail til ham om småting sådan er det fordi politiet ikke kan stå inde for det tilhold hvis jeg ubevidst komme til at skrive nået forkert.Og fordi han har truet og været voldlig så mange gange. Ellers god forslag du komme med og jeg ville ønske at det kunne la sig gør men sådan er det desvær ik.

Anmeld

30. august 2013

barelillemig

Puha, synes virkelige folk skal passa på og bedømme moderen her INGEN kan sige "hvis det var mig". For man ved ALDRIG før man står i situationen selv!man går self i chok og så ved man slet ik hvordan man reagerer!

Jeg synes du har klaret det rigtig godt. Og min mening er bare at tage en snak med faren og spørge om han ved noget. Synes bestemt ik at hun skal derhen igen!

Anmeld

30. august 2013

barelillemig

Nå..kan først nu se dit svar ovenfor hehe..

Anmeld

30. august 2013

ønskebørn74

Jeg været ved læge idag med min pige. Lægen kunne ikke gi nået entydig svar, men sagde det kunne lige så meget være som det ikke kunne være. Jeg har så ringet til statsforvaltning og de sige at jeg skal sende henne afsted når der ikke er et bevis for der er sket noget.

Jeg fostå det ikke jeg sys jo tvivl skal komme min pige til gode.

Du kan ikke undgå at aflevere hende hos ham med mindre hun fortæller hvad der er sket og du tager fat i politiet..

Hvis dette ikke lykkedes, holder du øje med hende.. Og sker det igen, er det ud på sygehuset med det samme til undersøgelse.. Kun der kan de se det og der kan være DNA spor fra ham el. den person som har gjort det..

Det er hårdt nu og her, men tro mig, det lønner sig at tage kampen op og observere..

knus til dig og din pige..

Anmeld

30. august 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er glad for at høre du er kommet videre og det lyder osse til at du har tilgiet din mor. Jeg kan sagtens sætte mig i din mors sted om at man gør som man blir rådet til. Men jeg blir ved at kæmpe for min piges skyld.

Hov, jeg har ikke tilgivet hende.. Men jeg elsker hende og min familie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.