Mistanke om incest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

klmf

Jeg er faktisk lidt rystet over at din læge ikke ville se hende, hvis du fortalte om.dine bekymringer. Har de ikke pligt til at undersøge i sådan et tilfælde mon??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Du kan ikke undgå at aflevere hende hos ham med mindre hun fortæller hvad der er sket og du tager fat i politiet..

Hvis dette ikke lykkedes, holder du øje med hende.. Og sker det igen, er det ud på sygehuset med det samme til undersøgelse.. Kun der kan de se det og der kan være DNA spor fra ham el. den person som har gjort det..

Det er hårdt nu og her, men tro mig, det lønner sig at tage kampen op og observere..

knus til dig og din pige..

Du har desværre ret. Det er osse det jeg har fået at vide.

Tak osse knus til dig.

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Hov, jeg har ikke tilgivet hende.. Men jeg elsker hende og min familie..

Okay jeg kunne nemli ikke hel læse det ud fra det du skrev.

Anmeld

31. august 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Min datter på 6 år har samværd med sin far hver anden weekend. Faderen og jeg har minimal kontakt, da han er voldlig og truene over for mig. Han vil gerne diskutere foran pigen og det vil jeg ikke. Pigen ønsker ikke at komme på samvær, men skal siger statsforvaltningen. ALt komunikasion fra mig til ham er på skrieft.

Jeg ønsker at give så lidt baggrundsinformasion som muligt da jeg ikke vil genkendes af hensyn til min datter. Også derfor jeg er anonym.

Sidste gang min pige været på samværd kom hun hjem og sagde det gør ondt(for neden), mor vil du ikke kikke. Jeg ber hende lægge sig ned så jeg ka se og jeg får et choc. Undskyld beskrivelsen, men hun er helt åben dernede og ildrød. Jeg vasker hende og smøre nået salve på og da jeg gør det skriger hun det gør ondt.

På grund af ting som faren gjorde mens vi var sammen er jeg bange for han har gjort hende fortræd

Hvad ville du gøre hvis du havde mistanke om incest ?

Ville du melde det alene på mistanken ?

eller Ville du have beviser inden du melde det ?

Undskyld det er så langt men jeg er så ked af det på min piges vegne det gøre ond i moderhjerte.

Det er en frygtelig situation, du står i lige nu. Jeg kan kun forestille mig, hvor hårdt det må være, især alene. Har du nogen, der kan hjælpe og støtte dig? En mor, veninde, søster, som du stoler på og som kan være med til at tage kontakt til de rette folk?

Det vigtigste er at du handler - det har du jo også gjort. Men når man, som du, løber panden mod muren og de mennesker, der burde hjælpe og tage din og din datter situation alvorligt, ikke reagerer og fortæller dig at du skal aflevere din datter hos sin far, kan det være svært at fortsætte. 

Hvis du ikke har nogen til at hjælpe dig, må du gerne skrive en privat besked til mig med din bopælskommune, så vil jeg prøve at finde nogen der kan hjælpe dig i dit område. 

Jeg har tænkt meget på din datter og dig, og håber på en update 

Anmeld

31. august 2013

l.kjoeller

skrivemaskine skriver:

Det er en frygtelig situation, du står i lige nu. Jeg kan kun forestille mig, hvor hårdt det må være, især alene. Har du nogen, der kan hjælpe og støtte dig? En mor, veninde, søster, som du stoler på og som kan være med til at tage kontakt til de rette folk?

Det vigtigste er at du handler - det har du jo også gjort. Men når man, som du, løber panden mod muren og de mennesker, der burde hjælpe og tage din og din datter situation alvorligt, ikke reagerer og fortæller dig at du skal aflevere din datter hos sin far, kan det være svært at fortsætte. 

Hvis du ikke har nogen til at hjælpe dig, må du gerne skrive en privat besked til mig med din bopælskommune, så vil jeg prøve at finde nogen der kan hjælpe dig i dit område. 

Jeg har tænkt meget på din datter og dig, og håber på en update 

Hvor er det stort af dig 

Anmeld

31. august 2013

Studerendemor

l.kjoeller skriver:

Hvor er det stort af dig 

Tak 

Jeg synes, det er fuldstændig grotesk at der ikke bliver reageret på en henvendelse som denne fra TS. 

Anmeld

31. august 2013

Studerendemor

skrivemaskine skriver:

Tak 

Jeg synes, det er fuldstændig grotesk at der ikke bliver reageret på en henvendelse som denne fra TS. 

Altså fra lægens side 

Anmeld

8. september 2013

Sabina92

Har hun vært ved faren denne weekend?

Anmeld

8. september 2013

Kildebakken

Anonym skriver:

Jeg ringet til læge i mandags og de ville ik se henne. I bagkunskabens klare lys kan jeg godt se at jeg skulle ha insitert men det gjord jeg ik og det vil jeg ik bank mig sel i hodet for. Jeg blev så chokert da jeg så henne forneden og så snart hun var ud af badeværels brækked jeg mig. Det gør så ondt at tænke på hvad der måske er sket. Hvis hun bare selv kunne/turde fortælle om der er sket nået.

Prøv rigshospitalets team for seksualmisbrugte børn, du kan jo altid forsøge at ringe derind og høre hvad du skal gøre, hvis din læge ikke vil se dig.

Anmeld

8. september 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Min datter på 6 år har samværd med sin far hver anden weekend. Faderen og jeg har minimal kontakt, da han er voldlig og truene over for mig. Han vil gerne diskutere foran pigen og det vil jeg ikke. Pigen ønsker ikke at komme på samvær, men skal siger statsforvaltningen. ALt komunikasion fra mig til ham er på skrieft.

Jeg ønsker at give så lidt baggrundsinformasion som muligt da jeg ikke vil genkendes af hensyn til min datter. Også derfor jeg er anonym.

Sidste gang min pige været på samværd kom hun hjem og sagde det gør ondt(for neden), mor vil du ikke kikke. Jeg ber hende lægge sig ned så jeg ka se og jeg får et choc. Undskyld beskrivelsen, men hun er helt åben dernede og ildrød. Jeg vasker hende og smøre nået salve på og da jeg gør det skriger hun det gør ondt.

På grund af ting som faren gjorde mens vi var sammen er jeg bange for han har gjort hende fortræd

Hvad ville du gøre hvis du havde mistanke om incest ?

Ville du melde det alene på mistanken ?

eller Ville du have beviser inden du melde det ?

Undskyld det er så langt men jeg er så ked af det på min piges vegne det gøre ond i moderhjerte.

har tænkt meget på jer

er det sket noget nyt i 'sagen'?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.