Jeg bliver heeeeelt rørt over, at se hvor mange dejlige og vidunderlige kvinder der er herinde 
Vi bor på Jylland, så der er jo lidt langt, MEN jeg synes altså du skal tage imod den hjælp, der gives - hvorfor er det flovt!? Jeg synes, det er stort, at man kan dele sit "problem" med andre, men endnu større, at der er nogle, der faktisk vil hjælpe dig!
Sult er jo noget af det værreste, og som de andre nævner, så er der sk* langt til d. 1 
Er det evt. et gentagende problem? Det er meget smart at ligge budget hver mdr. og lave madplan.
Det er faktisk meget smart, at jagte tilbud hele tiden. Bleer er tit på tilbud, vådservietter er der også på tilbud og du kan jo hamstre et lille lager ind, så du har hele tiden og på den måde bliver det jo billigere, så står du aldrig uden.
Af mad/kød kan man jo se på udløbdsdatoen - køb stoooooooort ind og frys ned. Det er altså smart og BILLIGT 
Hav altid: pasta, ris, kartoffler, hakkede tomater i dåse o.lign hjemme, det er billigt og der kan laves meget med det.
Brød o.lign hvede kan også fryses ned. Der er jo tit Omo mel på tilbud - tag det max antal, som du kan.
Jeg håber alt lykkes for dig og tag nu imod den hjælp, der gives!