Sulter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ja så er det sådan det er. Jeg tror på det bedste i folk. Og hvis jeg bliver røvrendt så kommer jeg ikke til at vide det. Og for mig er det også ligegyldigt. tror nu ikke man opretter sådan en tråd som anonym og så er man "fake". Det kan jeg ikke tro. Men kan godt se hvad du mener. Jeg kender jo ikke TS. Men hvis TS vælger at tage imod mit tilbud vælger TS også at stå frem ... for mener ikke man kan skrive anonyme pb'er her på baby.dk

Det var meget stort af dig - men når tiden er så kortet til den første, så klare jeg mig  har lavet en god madpakke til bettepigen (rester og en overraskel) - og så er der kun en dag mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Øv - ved ikke hvordan jeg skal skrive det, om det overhovedet burde komme ud, eller om det er tidspild for andre.

Jeg sidder på min sofa - min datter sover - mæt og glad   men jeg?? Jeg derimod er sulten. Sulten efter mad (andet end tøre kiks og vand)

Min datter fik rugbrød (ikke det vilde, men mæt blev hun).. Der er intet til mig, jeg afventer at det bliver den første, så der bare kan komme lidt i maven igen. Dagen i dag har budt på mariekiks og vand (samme igår og imorgen).. Er så træt af, ikke at have råd.. sølle 3.- står på kontoen.. Ville ikke noget med dette, havde bare brug for at få det ud.

Har i kun 175 kr pr uge at leve for, to voksne og et blebarn? Til mad, bleer og medicin? - det lyder som en nærmest uoverkommelig opgave at løse!

Kan ikke hjælpe dig fremadrettet, men bor selv i Odsherred og skal til Holbæk i morgen - er sikker på jeg har lidt forskelligt i gemmerne som du meget gerne må få. For selvom det 'kun' er i morgen med, så er der sgu lang tid til i overmorgen, hvis det skal foregå på vand og kiks

Er ikke i tvivl om at du nok skal klare dig, men tag nu alligevel imod tilbuddet. Har du ikke lyst at give navn/adresse kunne vi evt mødes et offentlig sted?

Skriv gerne pb hvis du har mod på det ( opret evt ny bruger til det formål)

Kh Janne

Anmeld

28. august 2013

twinny

Åhh hvor strengt af svigerfam. 

Du/I skal være velkommende i bjæverskov. Vi er også ved at være fattige, men mad har vi da til et par ekstra personer. 

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Har i kun 175 kr pr uge at leve for, to voksne og et blebarn? Til mad, bleer og medicin? - det lyder som en nærmest uoverkommelig opgave at løse!

Kan ikke hjælpe dig fremadrettet, men bor selv i Odsherred og skal til Holbæk i morgen - er sikker på jeg har lidt forskelligt i gemmerne som du meget gerne må få. For selvom det 'kun' er i morgen med, så er der sgu lang tid til i overmorgen, hvis det skal foregå på vand og kiks

Er ikke i tvivl om at du nok skal klare dig, men tag nu alligevel imod tilbuddet. Har du ikke lyst at give navn/adresse kunne vi evt mødes et offentlig sted?

Skriv gerne pb hvis du har mod på det ( opret evt ny bruger til det formål)

Kh Janne

Normalt har vi mere - men lige august og september er slemme.. Men har fået lavet en god madplan (via en tråd herinde) - så burde klare os til 1 okt 

Men meget tak for din hjælp 

Anmeld

28. august 2013

Tulle28

Årh nej Det er ikke sjovt. Jeg vil også gerne hjælpe dig, skriv endelig PB! Jeg bor i Københavns området.

Kunne du ikke skifte kiksene ud med pasta med en klat smør og evt. frosne ærter/majs eller lign.? Det er billigt og det kan du have liggende i skuffen/fryseren til en anden gang du skulle stå i den situation (hvilket jeg selvfølgelig ikke håber!)

Stort knus

Anmeld

28. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker også at det på vand og kiks bliver nogle lange dage! Syntes du ska tage imod nogle af de gode tilbud, de andre kommer med. Desvære bor vi i jylland, så ka ik lige hjælpe med lidt mad.

Tænker da at i ska kontakte nogen feks ang friplads osv til jeres datter, og noget medicin tilskud osv. Vh stine

Anmeld

28. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Normalt har vi mere - men lige august og september er slemme.. Men har fået lavet en god madplan (via en tråd herinde) - så burde klare os til 1 okt 

Men meget tak for din hjælp 

Det er bare i orden - tilbuddet står ved magt, også i næste mdr hvis du skulle ombestemme dig.

Som en anden skriver - sørg for at købe ris/pasta - det er noget af det billigste at spise og kan holde den værste sult fra livet. Da jeg studerede lavede jeg tomatsovs af 1 ds hk tomater, oregano, hvidløg og boullionterning eller salt - blende-blende og så var pastaen ikke så kedelig længere. Nok min billigste opskrift udover havregrød på vand.

Risengrød er også billigt, og æggekage i ovn m rugbrød til. Men ja, der er mange billige opskrifter, men meget af det kræver at man har så man kan lave flere forskellige retter til fryseren - for hvem orker at æde det samme en uge i træk?!

Anmeld

28. august 2013

Swerg

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at vide hvor i bor , vil super gerne hjælpe !!! 

Vi bor i Helsinge. 

Jeg kører i Fredensborg, kokkedal og humlebæk hver dag, stortset.

Anmeld

28. august 2013

Masig

Øv, det burde simpelthen ikke være muligt i dagens Danmark at nogle skal sidde og faktisk sulte... Hvad blev der lige af velfærden... Hvis jeg havde boet i nærheden var jeg straks kommet med lidt mad til dig, men det er lige langt nok fra sydfyn desværre... Godt det snart er den første...

Kender godt det med at skulle vende hver en øre for at finde råd til det hele, det er bare ikke sjovt altså, og slet ikke når man har børn også...

Og hvad sker der lige for dine svigerforældre, sikke da nogle spader, at de ikke engang kan hjælpe deres egen søns familie... Det er godt nok småligt synes jeg....

Håber du klarer den, og ellers er der heldigvis mange dejlige mennesker herinde der er klar til at hjælpe så vidt det er muligt

Og jeg synes det er helt ok at tage imod den slags hjælp, vi kan alle komme i vanskeligheder hvor vi har brug for andres hjælp, og du ville sikekrt også hjælpe dine medmennesker hvis du kunne

Anmeld

28. august 2013

lineog4

Hvis du bor tæt på mig er der en pose kødsauce i fryseren og pasttililende ;-)

Din stakkel - mener det vi kan altid undvære noget pasta og for den sags skyld et rugbrød eller lignende.... Bare sig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.