Sulter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.257 visninger
47 svar
105 synes godt om
28. august 2013

Anonym trådstarter

Øv - ved ikke hvordan jeg skal skrive det, om det overhovedet burde komme ud, eller om det er tidspild for andre.

Jeg sidder på min sofa - min datter sover - mæt og glad   men jeg?? Jeg derimod er sulten. Sulten efter mad (andet end tøre kiks og vand)

Min datter fik rugbrød (ikke det vilde, men mæt blev hun).. Der er intet til mig, jeg afventer at det bliver den første, så der bare kan komme lidt i maven igen. Dagen i dag har budt på mariekiks og vand (samme igår og imorgen).. Er så træt af, ikke at have råd.. sølle 3.- står på kontoen.. Ville ikke noget med dette, havde bare brug for at få det ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Det lyder rigtig rigtig forfærdeligt.

Har du ikke nogle i din familie, eller omgangskreds som kan hjælpe - eventuelt med en pose varer fra et supermarkedet?

STORT knus herfra.

P.s hvis du vil røbe hvor I landet du kommer fra, kan det være at jeg eller andre måske kan hjælpe?

Anmeld

28. august 2013

MorDk

Mon det var en mulighed at dele dit madbudget/husholdningsbudget ud i konvolutter? Så du er sikker på der er penge til mad til hele måneden?

Anmeld

28. august 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Øv - ved ikke hvordan jeg skal skrive det, om det overhovedet burde komme ud, eller om det er tidspild for andre.

Jeg sidder på min sofa - min datter sover - mæt og glad   men jeg?? Jeg derimod er sulten. Sulten efter mad (andet end tøre kiks og vand)

Min datter fik rugbrød (ikke det vilde, men mæt blev hun).. Der er intet til mig, jeg afventer at det bliver den første, så der bare kan komme lidt i maven igen. Dagen i dag har budt på mariekiks og vand (samme igår og imorgen).. Er så træt af, ikke at have råd.. sølle 3.- står på kontoen.. Ville ikke noget med dette, havde bare brug for at få det ud.

Har du ingen forældre/venner du kan spise hos.. Ja det er ikke sjovt at mangle penge.. Hvad med at finde nogle flasker, ? Godt der ikke er længe til den 1

Anmeld

28. august 2013

Malthe2010

Øv altså! Har du ikke noget familie i nærheden der kan handle lidt mad til dig? 

Anmeld

28. august 2013

rimor

Det lyder så ikke godt

Skriv evt en pb...kan være jeg kan hjælpe

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det lyder rigtig rigtig forfærdeligt.

Har du ikke nogle i din familie, eller omgangskreds som kan hjælpe - eventuelt med en pose varer fra et supermarkedet?

STORT knus herfra.

P.s hvis du vil røbe hvor I landet du kommer fra, kan det være at jeg eller andre måske kan hjælpe?

Alt min familie bor i Nordjylland (jeg selv bor på Sjælland).. Min svigerfamilie's holdning til det?? - vil du/I spise hos os, må du selv tage mad med. Så de er desværre ikke en mulighed. Manden er heldigvis spist af på jobbet, så jeg slipper for at høre på ham i aften.

Er ikke klar til at stå frem - undskyld 

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Mon det var en mulighed at dele dit madbudget/husholdningsbudget ud i konvolutter? Så du er sikker på der er penge til mad til hele måneden?

Gør jeg desværre allerede - men de 175.- i denne uge er brugt (medicin og bleer tog det meste)

Anmeld

28. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Alt min familie bor i Nordjylland (jeg selv bor på Sjælland).. Min svigerfamilie's holdning til det?? - vil du/I spise hos os, må du selv tage mad med. Så de er desværre ikke en mulighed. Manden er heldigvis spist af på jobbet, så jeg slipper for at høre på ham i aften.

Du skal bestemt ikke undskylde..

Ingen burde gå sultne i seng

Jeg bor selv på Sjælland, måske vil du ud med hvor på sjælland du bor?

Jeg selv kommer fra Ringsted

Anmeld

28. august 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Kan din familie ikke sende nogen penge så ? ;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.