Sulter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

MorDk

Alt min familie bor i Nordjylland (jeg selv bor på Sjælland).. Min svigerfamilie's holdning til det?? - vil du/I spise hos os, må du selv tage mad med. Så de er desværre ikke en mulighed. Manden er heldigvis spist af på jobbet, så jeg slipper for at høre på ham i aften.

Er ikke klar til at stå frem - undskyld 

Sikke da nogle svigerforældre. Øv!

Åh hvor må det være forfærdeligt ikke have nogle penge overhovedet  Ikke fordi jeg selv har særlig mange at rykke rundt med men hvis du skriver en pB til mig med dit kontonummerså vil jeg gerne overføre 200 kr til dig? Men der går jo alligevel et par dage hvis ikke vi har samme bank. Hvis du har danske bank så har du dem med det samme. Eller imorgen ihvertfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Diana2013

MorDk skriver:

Sikke da nogle svigerforældre. Øv!

Åh hvor må det være forfærdeligt ikke have nogle penge overhovedet  Ikke fordi jeg selv har særlig mange at rykke rundt med men hvis du skriver en pB til mig med dit kontonummerså vil jeg gerne overføre 200 kr til dig?

Synes det er så stort og sååå menneskeligt af dig, hvor er du er super menneske... Men bare for at tænke lidt på dig, hvad så hvis personen ikke er ægte, ;0

Anmeld

28. august 2013

Mimic

Anonym skriver:

Øv - ved ikke hvordan jeg skal skrive det, om det overhovedet burde komme ud, eller om det er tidspild for andre.

Jeg sidder på min sofa - min datter sover - mæt og glad   men jeg?? Jeg derimod er sulten. Sulten efter mad (andet end tøre kiks og vand)

Min datter fik rugbrød (ikke det vilde, men mæt blev hun).. Der er intet til mig, jeg afventer at det bliver den første, så der bare kan komme lidt i maven igen. Dagen i dag har budt på mariekiks og vand (samme igår og imorgen).. Er så træt af, ikke at have råd.. sølle 3.- står på kontoen.. Ville ikke noget med dette, havde bare brug for at få det ud.

hvor på sjælland er du fra?? jeg har lidt i fryseren (brød osv.) så måske kan jeg hjælpe

har selv stået i den situation og det er bare IKKE sjovt...

Anmeld

28. august 2013

MorDk

Anonym skriver:

Gør jeg desværre allerede - men de 175.- i denne uge er brugt (medicin og bleer tog det meste)

Laver du madplan? For det kan virkelig hjælpe meget på budgettet. Så ha en konvolut til bleer og pleje til dit barn. Og hvis du kan lægge 50-100 kr/mdr. til uforudseete udgifter.

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg vil bestemt ikke tigge penge eller noget - havde bare lige brug for at komme ud med det.

Til den første klare jeg mig igen 

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Laver du madplan? For det kan virkelig hjælpe meget på budgettet. Så ha en konvolut til bleer og pleje til dit barn. Og hvis du kan lægge 50-100 kr/mdr. til uforudseete udgifter.

Har faktisk lige lavet en - læste en gammel tråd herinde, og nu skal der orden i mit liv. Tak for Jeres opbakning. Jeg vil helt sikkert være at finde herinde 

Anmeld

28. august 2013

MorDk

Diana2013 skriver:

Synes det er så stort og sååå menneskeligt af dig, hvor er du er super menneske... Men bare for at tænke lidt på dig, hvad så hvis personen ikke er ægte, ;0

Ja så er det sådan det er. Jeg tror på det bedste i folk. Og hvis jeg bliver røvrendt så kommer jeg ikke til at vide det. Og for mig er det også ligegyldigt. tror nu ikke man opretter sådan en tråd som anonym og så er man "fake". Det kan jeg ikke tro. Men kan godt se hvad du mener. Jeg kender jo ikke TS. Men hvis TS vælger at tage imod mit tilbud vælger TS også at stå frem ... for mener ikke man kan skrive anonyme pb'er her på baby.dk

Anmeld

28. august 2013

Diana2013

MorDk skriver:

Ja så er det sådan det er. Jeg tror på det bedste i folk. Og hvis jeg bliver røvrendt så kommer jeg ikke til at vide det. Og for mig er det også ligegyldigt. tror nu ikke man opretter sådan en tråd som anonym og så er man "fake". Det kan jeg ikke tro. Men kan godt se hvad du mener. Jeg kender jo ikke TS. Men hvis TS vælger at tage imod mit tilbud vælger TS også at stå frem ... for mener ikke man kan skrive anonyme pb'er her på baby.dk

Gid der var flere af din slags

Anmeld

28. august 2013

MorDk

Anonym skriver:

Jeg vil bestemt ikke tigge penge eller noget - havde bare lige brug for at komme ud med det.

Til den første klare jeg mig igen 

Jeg håber du klarer den!

Anmeld

28. august 2013

MorDk

Diana2013 skriver:

Gid der var flere af din slags

Tak skal du have *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.