Sulter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

MorTil4<3

det var godt nok ik meget i havde
vi har 1000 kr om ugen til at brødeføde os og 2 børn

du må ud og købe familie pakker med kød , dele det op og fryse det ned det er en god måde at spare og man kan altid lave mad til flere dage af hakkekød

jeg er fra Næstved, så bor du tæt på så giv en besked min fryser er ved at kaste op, og jeg kan nok godt undvære en pakke brød og lidt kød/ris og pasta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

rimor

Hvor det det dejligt atså mange vil hjælpe

Mit tilbud står også ved magt.

Hvis du forsat vil være anonym så opret en evt end email adresse ogsengs mig en mail på mamalukka@gmail.com

Anmeld

28. august 2013

Leneur

Synes helt klart at du skulle tage imod den hjælp/mad de søde damer herinde tilbyder. Vi alle kan have behov for hjælp på den ene eller anden led. Jeg har selv modtaget/givet hjælp fra/til nogle herinde og det der gælder er at sluge den sk... stolthed og række hånden ud og sige ja tak, selvom det er så svært og ja der er ikke længe til fredag men det er der nu alligevel hvis man render rundt med et hul i maven pga sult.
Det er ikke en skam at have brug for hjælp, det er en skam ikke at tage imod den.

Anmeld

28. august 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Øv - ved ikke hvordan jeg skal skrive det, om det overhovedet burde komme ud, eller om det er tidspild for andre.

Jeg sidder på min sofa - min datter sover - mæt og glad   men jeg?? Jeg derimod er sulten. Sulten efter mad (andet end tøre kiks og vand)

Min datter fik rugbrød (ikke det vilde, men mæt blev hun).. Der er intet til mig, jeg afventer at det bliver den første, så der bare kan komme lidt i maven igen. Dagen i dag har budt på mariekiks og vand (samme igår og imorgen).. Er så træt af, ikke at have råd.. sølle 3.- står på kontoen.. Ville ikke noget med dette, havde bare brug for at få det ud.

Vi har helt sikkert også noget i fryseren, bor i Jyderup på vestsjælland tiden falder lang når man er sulten! Og det er ingen skam at bede om hjælp

Anmeld

29. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Øv - ved ikke hvordan jeg skal skrive det, om det overhovedet burde komme ud, eller om det er tidspild for andre.

Jeg sidder på min sofa - min datter sover - mæt og glad   men jeg?? Jeg derimod er sulten. Sulten efter mad (andet end tøre kiks og vand)

Min datter fik rugbrød (ikke det vilde, men mæt blev hun).. Der er intet til mig, jeg afventer at det bliver den første, så der bare kan komme lidt i maven igen. Dagen i dag har budt på mariekiks og vand (samme igår og imorgen).. Er så træt af, ikke at have råd.. sølle 3.- står på kontoen.. Ville ikke noget med dette, havde bare brug for at få det ud.

Jeg synes, at du skal henvende dig på kommunen i morgen, jeg ved at man kan få en kasse med madvarer akut.

For det der, det hører ingen steder hjemme, du skal have noget mad.

Og selvfølgelig skal du dele det herinde, det er ingen skam. -Der er vist desværre flere og flere, der har det på samme måde p.t i Danmark og det kan vi ikke være bekendt.

Som en anden også skriver, skriv hvor du er fra, så kan vi måske hjælpe.

.

Anmeld

29. august 2013

MorDk

Jeg sad og tænkte igår. Du skriver at din kæreste spiser på jobbet så han er mæt. Tænker han slet ikke på dig? Altså kunne ikke tage lidt med hjem til dig (gemme det) Det ville jeg da have gjort. Jeg ville da have det vildt dårligt med at spise mig mæt på mit arbejde, hvis jeg viste at min elskede sad der hjemme og sultede

Anmeld

29. august 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg bor i Roskilde, så hvis du bor i nærheden har jeg en masse du kan få

Du skal da ikke sulte 

Anmeld

29. august 2013

A&F

Jeg bor i køge . Du er mere end velkommen til at skrive, så kommer jeg forbi med mad, eller også er I meget velkomne til at komme og spise . Evt så forhør dig hos kommunen i dag ven, hvis du ikke føler du kan tage imod hjælp fra os herinde. Kommunen kan hjælpe og vi er mange der tilbyder dig lidt hjælp også

Anmeld

29. august 2013

bøllen

MorDk skriver:

Sikke da nogle svigerforældre. Øv!

Åh hvor må det være forfærdeligt ikke have nogle penge overhovedet  Ikke fordi jeg selv har særlig mange at rykke rundt med men hvis du skriver en pB til mig med dit kontonummerså vil jeg gerne overføre 200 kr til dig? Men der går jo alligevel et par dage hvis ikke vi har samme bank. Hvis du har danske bank så har du dem med det samme. Eller imorgen ihvertfald.

Hvor er du sød 

Anmeld

29. august 2013

FrkRaarup

Leneur skriver:

Synes helt klart at du skulle tage imod den hjælp/mad de søde damer herinde tilbyder. Vi alle kan have behov for hjælp på den ene eller anden led. Jeg har selv modtaget/givet hjælp fra/til nogle herinde og det der gælder er at sluge den sk... stolthed og række hånden ud og sige ja tak, selvom det er så svært og ja der er ikke længe til fredag men det er der nu alligevel hvis man render rundt med et hul i maven pga sult.
Det er ikke en skam at have brug for hjælp, det er en skam ikke at tage imod den.

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.