Alt barsel til far! Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

Anonym trådstarter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MariaE skriver:

Jo, kan se det evt kan fungere hvis man er væk et par timer for en studerende... At man som den primære omsorgsperson kan få det til at fungere...men der er vel mange selvstændige personer der ikke kan det og dermed bare må smutte og efterlade babyen i det tilfælde...især enlige selvstændige er vel så på den???

Nogle livsvalg lader sig ikke kombinere - det gælder for så mange, at de må droppe eller udskyde ønske B, fordi ønske A er endnu større. Jeg kunne ikke både rejse til Afrika som u-lands-frivillig og få tre børn i rap, og min mands ønske om at blive selvstændig måtte også sløjfes pga. tre små børn. 

Hvis man vælger at blive selvstændig, vil det for de færreste ligge lige for også at blive enlige forældre. Jeg synes ikke, det er et stort, samfundsmæssigt problem, at man ikke kan alting på en gang her i livet. 

Anmeld

24. august 2013

FF

Anonym skriver:

Vil lige høre om, der er nogen med baby, hvor far har fået alt barsel? Min mand, når lige at blive færdig med sin uddannelse inden baby kommer og han skal have barsel. Han glæder sig meget. Jeg selv skal fortsætte mit studie, dog på halv tid de efterfølgende cirka 4 måneder. Jeg er spændt på, hvordan det bliver. Jeg er helt sikker på, at han kommer til at klare det rigtig flot, det er jeg slet ikke i tvivl om. Tænker mere på, at baby kommer til at undvære mig nogle dage om ugen (og omvendt - føler mig allerede knyttet til den) og vil gerne amme, så det bliver noget med at malke ud inden jeg tager af sted.

Andre, hvor det er far, der har taget barsel? 

Jaa han har passede hende fra starten 

Jeg var pă hospitalet I en uge efter jeg havde født, gik să første gang I skole năr min datter var 8 dage ( I 2 timer ) og ugen efter var jeg să fuldtid I skole ( HF) , kun fă timer jeg var hjemme fra skole . Hun er  nu 4  1/2 månede

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Ammede du? regner også med det bliver omkring et par timer af gangen de dage jeg skal afsted. 

Anmeld

24. august 2013

FF

Jaa , hun får kun fra mig og har ikke været problemer at give flaske  og amme når jeg er hjemme

Anmeld

24. august 2013

raca

MariaE skriver:

Jo, kan se det evt kan fungere hvis man er væk et par timer for en studerende... At man som den primære omsorgsperson kan få det til at fungere...men der er vel mange selvstændige personer der ikke kan det og dermed bare må smutte og efterlade babyen i det tilfælde...især enlige selvstændige er vel så på den???

enlige selvstendige der bliver gravide.. er nok ikke en så stor gruppe at det er noget realt problem..

og jo jeg har nu set selvstendige få både 1-2 og 3 børn mens de bankede virksomhed op.. og der har manden så bare været den der tog over..

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

"Jaa , hun får kun fra mig og har ikke været problemer at give flaske  og amme når jeg er hjemme "

Det er rigtig dejligt at høre, det kan fungere! Så er der da en mulighed for, at det også kan for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.