hun åd moderkagen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

anynom

Carina:-) skriver:

Jeg synes nu også det er klamt-og ligesom jeg synes folk der spiser bussemænd er ulækre-ja ligeså dan synes jeg kvinder der spiser en moderkage er klamme og ulækre 

Og det skal du så have lov til at synes - jeg er bare bedre opdraget end at skulle nedgøre andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Carina:-)

JulieWH skriver:

Og det skal du så have lov til at synes - jeg er bare bedre opdraget end at skulle nedgøre andre

Åh hold da op 

Nedgør man nu andre fordi man mener at nogen er ulækre når de spiser affald fra kroppen?

Nedgør man så også når man synes folk er svin hvis de er til børne eller dyresex?

Og så nedgør du vel også siden du konkluderer at os der mener at de personer er ulækre har en dårlig opdragelse..... ?

Anmeld

23. august 2013

Kløver

Jeg ved de gør det i nogle kulturer, men kunne ikke selv gøre det. Synes det ville være ulækkert at jeg skulle spise min egen moderkage men hvad andre gør må de om. Kan især se det fine i tanken bag det at grave moderkagen ned og plante "livets træ" ovenpå. Har dog ikke selv haft muligheden da jeg ikke har fået valget efter nogle af mine ks og næste gang er det bla et krav at jeg gerne vil se moderkagen og livets træ

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

MilleMus1988 skriver:

det er åbenbart blevet en trend at æde moderkagen!!!
det blev vist i godmorgen danmark i morges, og en dame var inde og fortælle hvordan hun havde tilberedt sin egen moderkage og spist den, AD
hva siger i ???

kunne i finde på det ??

jeg kunne godt nok aldrig AD!

vi hørte også lidt om det til fødselsforberedelse den anden dag, og AD jeg synes virkelig det er ulækkert, det noget som har vokset inde i en i 9 mdr og er kommet ud af ens.... ja tissekone. AD

udover det, synes jeg ellers moderkages tilstedeværelse og historie er utrolig smuk, og vi har da snakket om at plante et træ i den ude i haven. Men ja, nu det ikke lige i november man planter træer så tænker vi nøjes med at studere den på sygehuset og siger det var det

men det andet addd føj,,,

Anmeld

23. august 2013

gædde/gitte

MilleMus1988 skriver:

det blev vist i godmorgen danmark i morges, og en dame var inde og fortælle hvordan hun havde tilberedt sin egen moderkage og spist den, AD
hva siger i ???

kunne i finde på det ??

zappede forbi - så 3 skinny blege kvinder og en blodig klump(troede det var en lunge) på bordet - tænkte "åhhh slipper jeg ikke snart for twilight dillen!" -zappede videre... og nu er det ligegyldige bid af et indslag, så årsagen til at min middagsmad, truer med at komme retur...

Jeg er normaltvis ALT ædende- sushi, tatarbøf osv. det er prøvet...nå ja taber jeg en chokolade på gulvet, så tvivler jeg ikke med at konsumere den alligevel.
men ved ting der kommer fra mig selv sætter jeg grænsen! - æder sgu da heller ikke bussemænd

Hvordan kan man overhovede trække nogen, så i forvejen modbydeligt nasty, ud igennem fifi (gina om i vil) også tænke "uhm - en snack" ???? OG HVEM HAR STARTET DEN TREND!?

Ved godt at dyrene gør det - men de kan heller ikke sluge en vitaminpille og bestille mad fra kantinen vel

Anmeld

23. august 2013

gædde/gitte

PLANTE ET TRÆ OVENI MODERKAGEN?!

ha ha ha ha ha hahahahahahaha!!!
Shit! det vil jeg se om jeg kan holde masken og sige til manden i aften
Er da sikker på han truer med indlæggelse eller skilsmisse hvis jeg siger det

Har heller ikke plads i haven, men mangler en stor plante i stuen

arhhhhhhhhh.......

Anmeld

23. august 2013

Carina:-)

BigHope13 skriver:

vi hørte også lidt om det til fødselsforberedelse den anden dag, og AD jeg synes virkelig det er ulækkert, det noget som har vokset inde i en i 9 mdr og er kommet ud af ens.... ja tissekone. AD

udover det, synes jeg ellers moderkages tilstedeværelse og historie er utrolig smuk, og vi har da snakket om at plante et træ i den ude i haven. Men ja, nu det ikke lige i november man planter træer så tænker vi nøjes med at studere den på sygehuset og siger det var det

men det andet addd føj,,,

Undskyld-men du fik mig lige til at grine the ud over hele mit tastatur.

Men ja jeg er enig 

Anmeld

23. august 2013

Valle81

JulieWH skriver:

Det er Formanden for jordemoderforening har så sent som her til morgen manet til jorden at der er tale om en trend - som hun sagde; det kunne tælles på få hænder.

Folk må selv om hvad de gør det. Jeg kunne ikke selv finde på det, men derfra og så til at dømme andre til at være klamme og ulækre, der er godt nok langt de damer!

Jeg synes da ikke kvinderne er klamme eller ulækre,oven det de gør synes jeg er klamt og ulækkert........ Der synes jeg er stor forskel:-)

Anmeld

23. august 2013

bøllen

MilleMus1988 skriver:

hva siger i ???

kunne i finde på det ??

ej det sku klamt , trend eller ej . Fy føj da .. 

Anmeld

23. august 2013

BigHope13

gædde/gitte skriver:

JesPLANTE ET TRÆ OVENI MODERKAGEN?!

ha ha ha ha ha hahahahahahaha!!!
Shit! det vil jeg se om jeg kan holde masken og sige til manden i aften
Er da sikker på han truer med indlæggelse eller skilsmisse hvis jeg siger det

Har heller ikke plads i haven, men mangler en stor plante i stuen

arhhhhhhhhh.......

Jeg synes nu det er en utrolig smuk tanke at plante et træ i moderkagen al den tid den har givet næring til ens barn, og den kaldes jo også livets træ pga navlesnoren ligner en stamme og alle de blodåre ligner forgreninger på et kæmpe træ. ja synes det en smuk tanke, gør det nok ikke selv da vi ikke har muligheden for det, men ville rigtig gerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.