hun åd moderkagen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

Troldemommi

Nåhh ja, jeg har da bestemt at tage min med hjem og sætte den i glas og ramme og hænge den op på væggen 

Monica 39+2

"Der kan forkomme urigtige oplysninger i den ovenstående tekst" 

jeg vil faktisk foretrække slet ikke at se min moderkage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Monica P skriver:

Nåhh ja, jeg har da bestemt at tage min med hjem og sætte den i glas og ramme og hænge den op på væggen 

Monica 39+2

"Der kan forkomme urigtige oplysninger i den ovenstående tekst" 

jeg vil faktisk foretrække slet ikke at se min moderkage 

Den er ellers vildt flot, og man ka tydeligt se hvorfor man kalder den livetstræ!! Men nej ville nok heller ik lige hænge den op inde i stuen... Ps ka forresten godt li din lille side kommentar!! Vh stine

Anmeld

23. august 2013

Vilgerneværegravid

Jeg ville ikke kunne. Jeg ville brække mig inden jeg fik synket! FØJ!

Anmeld

23. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er jo en ældgammel tradition det med at spise moderkagen, og er ret sikker på at der er mange steder i verden at man stadig gør det. Den er jo et kæmpe kost tilskud, de steder hvor man ik bruger "kunstige" tilskud. Men nej jeg ku heller aldrig drømme om at spise min moderkage.

Til gengæld ku det da være meget sjovt at begrave den i haven, et sted under et frugttræ, så den ku gi ny nærig... Vh stine

Anmeld

23. august 2013

FrkDitte

MilleMus1988 skriver:

det er åbenbart blevet en trend at æde moderkagen!!!
det blev vist i godmorgen danmark i morges, og en dame var inde og fortælle hvordan hun havde tilberedt sin egen moderkage og spist den, AD
hva siger i ???

kunne i finde på det ??

jeg kunne godt nok aldrig AD!

Ja, jeg må indrømme jeg også synes det er mega klamt.. men hvis de har det godt med det..så fred være med det.. 

Nu spørger jeg så dumt.. hvordan dælen ved de at stenalderfolket spiste moderkagen??

Jeg læste også at vilde dyr jo også spiser moderkagen, så det er jo "helt naturligt"..men det er vel ligeså meget for at slette sporene efter fødslen, så rovdyrene ikke kommer farende..

Nu er ulven godt nok kommet til Danmark.. meeeen... 

Jeg har ikke engang lyst til at se moderkagen.. den kan de fodre ulvene med for min skyld..

Jeg tror bare jeg snupper en proteinbar efter fødslen...

God dag herfra..

D.

Anmeld

23. august 2013

Koen.

Her må denne smiley vist bruges!! Simpelthen for ulækkert!

Anmeld

23. august 2013

Valle81

Nej, det er simpelthen for, ja undskyld, vammelt.......

Ville aldrig gøre det trods hvad det skulle mener det kunne hjælpe på. Det er sku lidt for Hokus Pokus heksedoktoragtigt for mig:-)

Anmeld

23. august 2013

Mutti2B

Nej, jeg er ikke kannibal

Anmeld

23. august 2013

Valle81

Det kommer igen lige om lidt

Anmeld

23. august 2013

Studerendemor

Jeg synes, det er sejt! Man propper jo ikke et råt, blodigt stykke kød ind i munden. Man kan damper, tørrer, pulveriser - og spiser det sammen med noget andet.

Jeg er også en gammel hippie... Ha Ha Ha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.