dårlig køkkenhygiejne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

Havre74

esioul skriver:

Vi er begge herhjemme meget opmærksomme på køkken hygiejnen.

Jeg har prøvet det samme, hvor jeg kommenterede det, hvilket jeg bestemt ikke fik noget ud af

Vil du fortælle hvad der da skete ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

esioul

Havre74 skriver:

Vil du fortælle hvad der da skete ?

Noget i stil med

"det er sku da utroligt så fin på den du er"

Jeg tænker vel bare over at der skal være rent og hygiejnisk

Anmeld

18. august 2013

modesty

Anonym skriver:

Har lige brug for at komme ud med nogle frustrationer om min svigerfamilie!
Vi var der hjemne for at spise her den anden dag, min svigerfar laver mad, han tager et stykke kød op med hænderne, og ligger det på stegepanden, han får jo kødsaft på fingrene, og tørrer dem så af i karkluden Den de også bruger til at tørre borde af osv.
Ikk nok med det, så vasker han IKKE fingre bag efter, plus han begynder a fodre min datter med fingrene !!
Fik så også øje på, at der var mug på deres saftkande, INDVENDIGT!! Som mit andet barn har drukket af

Kan ikke forstå folk der sløser sådan med køkkenhygiejnen?! Er jeg den eneste der flipper lidt ud over sådan noget?
De synes forresten også, at jeg er hysterisk fordi jeg ikke spiser kød der er over sidste holbarhedsdato

Ydrk. Jeg er ikke sart, men råt kød skal ikke mikse med noget i mit køkken. Og det med kanden er bare gustent, ad.

Anmeld

18. august 2013

Benjamins'mor

På det punkt er jeg også meget hysterisk. Har jeg rørt rådet kød, vasket jeg hænder inden jeg rør noget andet. Det samme gælder æg osv.

Anmeld

18. august 2013

Havre74

aarhusmor skriver:

sådan har jeg det også ved mine svigerforældre.

Men også det med at de så bruger smør, som de tørrer kniven af i, så der ligger madrester i smørret og i marmeladen osv.

Åh ja, det du skriver sidst med smør osv., jeg kan simpelthen ikke ha det. Det er sjusk.

Anmeld

18. august 2013

Havre74

esioul skriver:

Noget i stil med

"det er sku da utroligt så fin på den du er"

Jeg tænker vel bare over at der skal være rent og hygiejnisk

Årh vor herre bevar mig vel, det er sådan et typisk " der tog du mig med fingrene i kagedåsen" - svar.

Hvis de siger det igen kan du sige "ja du er da i hvert fald ikke fin på den".

Anmeld

18. august 2013

E.J.mor.

altså jeg vasker hænder ved hvert råvarerskifte

og skifter knive og spækbræt ved råvarerskifte

min opvaskebørste og stålbørste kommer i opvaskemaskinen flere gange om dagen...

og karklude kan jeg sagtens skifte nogle gange om dagen os efter hva de er brugt til.

jeg blir nød til at have høj hygiejne på mit job som ernæringsassistent når jeg laver mad til 50 børn hverdag,så det smitter af så jeg gør det samme hjemme hos mig selv.

med hensyn til kød kan man sagtens købe noget der er løbet på datoen man skal bare lige pakke det om og fryse det med det samme,og ellers tjekke for lugt og udseende  

så hysterisk ved jeg ikke om jeg er,da jeg bar passer godt på så alle mine 50 børnehavebørn ik blir syge

Anmeld

18. august 2013

esioul

Havre74 skriver:

Årh vor herre bevar mig vel, det er sådan et typisk " der tog du mig med fingrene i kagedåsen" - svar.

Hvis de siger det igen kan du sige "ja du er da i hvert fald ikke fin på den".

Jeg synes bare det er svært at holde mund når jeg ser det.

Men ja, det var et godt svar du kom med der.

Jeg vil simpelthen ikke byde andre på mad, hvor jeg har fedtet rundt med råt kød. Det skal skisme ikke være min skyld hvis de får dårlig mave.

Jeg tog for noget tid siden hygiejne beivis, det er skræmmende så syg man kan blive af eksempelvis salmonella

Anmeld

18. august 2013

Havre74

esioul skriver:

Jeg synes bare det er svært at holde mund når jeg ser det.

Men ja, det var et godt svar du kom med der.

Jeg vil simpelthen ikke byde andre på mad, hvor jeg har fedtet rundt med råt kød. Det skal skisme ikke være min skyld hvis de får dårlig mave.

Jeg tog for noget tid siden hygiejne beivis, det er skræmmende så syg man kan blive af eksempelvis salmonella

Den ene af mine uddannelser, omhandler bl.a bakterier, så nogen vil nok kalde mig miljøskadet, jeg kalder det sund fornuft.

Jeg har selv prøvet at have salmonellaforgiftning, det var frygteligt og jeg var syg længe. Jeg fik det af noget inficeret pålæg, der blev tilbagekaldt. -Det var bare for sent, for mit vedkommende.

Anmeld

18. august 2013

esioul

Havre74 skriver:

Den ene af mine uddannelser, omhandler bl.a bakterier, så nogen vil nok kalde mig miljøskadet, jeg kalder det sund fornuft.

Jeg har selv prøvet at have salmonellaforgiftning, det var frygteligt og jeg var syg længe. Jeg fik det af noget inficeret pålæg, der blev tilbagekaldt. -Det var bare for sent, for mit vedkommende.

Det er skrækkeligt sådan noget

Jeg er nok også skadet. Jeg lugter til alt inden jeg spiser det

Godt min kæreste er ligesom mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.