dårlig køkkenhygiejne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

lille-fisen

Anonym skriver:

Har lige brug for at komme ud med nogle frustrationer om min svigerfamilie!
Vi var der hjemne for at spise her den anden dag, min svigerfar laver mad, han tager et stykke kød op med hænderne, og ligger det på stegepanden, han får jo kødsaft på fingrene, og tørrer dem så af i karkluden Den de også bruger til at tørre borde af osv.
Ikk nok med det, så vasker han IKKE fingre bag efter, plus han begynder a fodre min datter med fingrene !!
Fik så også øje på, at der var mug på deres saftkande, INDVENDIGT!! Som mit andet barn har drukket af

Kan ikke forstå folk der sløser sådan med køkkenhygiejnen?! Er jeg den eneste der flipper lidt ud over sådan noget?
De synes forresten også, at jeg er hysterisk fordi jeg ikke spiser kød der er over sidste holbarhedsdato

Øh nej du er ikke hysterisk - synes det lyder vildt klamt med kødsaft på karkluden og derefter på alt den rører derefter ewwww og mug i kanden adr altså! Er enig med dig i at det sgu er klamt. Og at han ikke vasker fingre inden han fodrskridt barn... Føøøj. Der havde jeg sagt noget - deulækkertulækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

Nu er jeg udstyrret med en MEGET SART MAVE.... så jeg er også super hysterisk!!

Karklude hos os bruges KUN til at tørre borde af med...og den bliver udskiftet hvis der kommer kød- jord eller ligende på..

Vi bruger MEGET køkkenrulle...

Hvis ikke jeg gør det sådan så er det 100% sikkert at jeg sidder med brændende røvhul på kummen og ber om tilgivelse i løbet af 20 min!

Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet syg hos folk og min tarm blevet tømt i en busk, efter en forgæves vandvidskørsel for at nå hjem i tide

Og efterfølgende er jeg gerne syg i 3-4 dage...

Øj, værste mareridt din stakkel

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Øh nej du er ikke hysterisk - synes det lyder vildt klamt med kødsaft på karkluden og derefter på alt den rører derefter ewwww og mug i kanden adr altså! Er enig med dig i at det sgu er klamt. Og at han ikke vasker fingre inden han fodrskridt barn... Føøøj. Der havde jeg sagt noget - deulækkertulækkert

Dejligt at andre har det som mig !

Anmeld

21. august 2013

Calliope

Uha, jeg er også hysterisk så
Herhjemme er der endda farve-kode på mine karklude - lyserøde bruges til toilettet, gul til alm. rengøring rundt omkring, blå til køkken.. Og så bruges de kun til en omgang før de ryger til vask... Udover sæbe, har jeg en stor bøtte hånd disinfektion gele stående, da jeg vasker hænder konstant og skal bruge gelen i ny og næ i stedet..
Har jeg spildt æg eller lignende, bliver bordet tørret af med køkkenrulle, desinficeret og tørret af med køkkenrulle en gang til, inden den fugtige klud kommer i kontakt med bordet... Jeg tager ingen chancer, når det komme til hygiejne

Anmeld

21. august 2013

twinny

gædde/gitte skriver:

Nu er jeg udstyrret med en MEGET SART MAVE.... så jeg er også super hysterisk!!

Karklude hos os bruges KUN til at tørre borde af med...og den bliver udskiftet hvis der kommer kød- jord eller ligende på..

Vi bruger MEGET køkkenrulle...

Hvis ikke jeg gør det sådan så er det 100% sikkert at jeg sidder med brændende røvhul på kummen og ber om tilgivelse i løbet af 20 min!

Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet syg hos folk og min tarm blevet tømt i en busk, efter en forgæves vandvidskørsel for at nå hjem i tide

Og efterfølgende er jeg gerne syg i 3-4 dage...

Undskyld jeg måtte grine højtlydt over dit indlæg. Ikk din satre mave, men måde du skriver på. Genialt. 

Ts: jeg er super hys med køkken hygiejne.  Karkluden bliver skiftet to gamge dagligt og kun til bordet. 

Anmeld

22. august 2013

gædde/gitte

twinny skriver:

Undskyld jeg måtte grine højtlydt over dit indlæg. Ikk din satre mave, men måde du skriver på. Genialt. 

Ts: jeg er super hys med køkken hygiejne.  Karkluden bliver skiftet to gamge dagligt og kun til bordet. 

man kan fandme heller ikke andet end at grine, når man har prøvet at sidde i en skov og sprutte, men man er nervøs for om en godhjertet forbipasserende skulle kunne finde på at tjekke, hvorfor der står smidt en ny bil skråt nede i en grøft - med radioen på fuld skrue - og ikke et øje i syne

Så men håber og ber, gør sig færdig og ofre et tørklæde (i dag har jeg altid lokumspapir i bilen) til rengøring af røv...og humper tilbage til bilen, med sin afdanket værdighed og våd af sved

Anmeld

22. august 2013

gædde/gitte

Calliope skriver:

Uha, jeg er også hysterisk så
Herhjemme er der endda farve-kode på mine karklude - lyserøde bruges til toilettet, gul til alm. rengøring rundt omkring, blå til køkken.. Og så bruges de kun til en omgang før de ryger til vask... Udover sæbe, har jeg en stor bøtte hånd disinfektion gele stående, da jeg vasker hænder konstant og skal bruge gelen i ny og næ i stedet..
Har jeg spildt æg eller lignende, bliver bordet tørret af med køkkenrulle, desinficeret og tørret af med køkkenrulle en gang til, inden den fugtige klud kommer i kontakt med bordet... Jeg tager ingen chancer, når det komme til hygiejne

Dig tør jeg godt spise hos

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.