Fravalgt som gudmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jamen, jeg spurgte ikke. De spurgte mig efter fødslen..

derfor virker det mærkeligt på mig.

De har ingen nære familiemedlemmer umiddelbart.. Ellers skal det være fordi hun selv vil være gudmor.

Øv hvor er jeg trist

jeps. men du bliver nødt til at spørge hende.

det kan jo være at faren har noget famile måske?? det er jo ikke til at vide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

TNBC

Anonym skriver:

Du misforstår.

gudmor og gudfar bliver automatisk faddere. Men jeg skulle være gudmor, nu bliver jeg blot fadder.

Det havde været helt fint med mig, hvis jeg ikke var blevet spurgt om jeg ville være gudmor. Det er trods alt noget andet.

gudmor=fadder
men sagde hun; det er ikke dig der skal bære barnet???

ja, hun spørg om du stadigvæk vil stå fadder... ikke vil du stå fadder.. jeg tror bare at hun har sagt forkert eller at de selv vil bære barnet.. hvad med at skrive en sms og sig at du er lidt forvirret da hun sagde fadder da i snakkede sammen.

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Ikke engang om hvem der skal? Det sker der da ikke noget ved

Jeg har spurgt hvem der egentlig så bærer baby  

Gudmor og Gudfar er jo egentlig bare en titel, men det betød rigtig meget for mig at få den titel, fordi min veninde er som en søster..

synes altså det er mærkeligt.

Anmeld

18. august 2013

Miss91

Kan godt forstå du er ked af det, det er en meget speciel ting at være gudmor - af samme årsag har mine børn ingen, da jeg selv gerne har ville bære og svare på deres vegne under selve dåben

Synes virkelig du skal høre hende ad, for du kommer til at tænke over det længe og ikke mindst når I står i kirken.
Du kan jo bare spørge hende sådan henkastet, hvem der er faddere og hvem der skal bære

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeps. men du bliver nødt til at spørge hende.

det kan jo være at faren har noget famile måske?? det er jo ikke til at vide.

Det har han ikke. Jo, han har sin far, og det er faktisk det.

Jeg har lige spurgt hvem der egentlig skal bære baby, så afventer lige svar.

Anmeld

18. august 2013

LinLin

Anonym skriver:

Jeg har spurgt hvem der egentlig så bærer baby  

Gudmor og Gudfar er jo egentlig bare en titel, men det betød rigtig meget for mig at få den titel, fordi min veninde er som en søster..

synes altså det er mærkeligt.

Hvem skal så bære?

Anmeld

18. august 2013

bøllen

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg har brug for lige at vide hvordan jeg griber dette an.

Min bedste veninde, som er en slags ekstra datter for min mor, fødte for knap 2 måneder siden.
I den forbindelse spurgte hun om jeg ville være gudmor, og jeg blev så rørt og stolt, og jeg sagde ja selvfølgelig

I går ringede hun så og sagde, at præsten skulle have navn og adresse på alle fadderne, og om jeg stadig ville stå fadder til den lille... Jeg blev så mundlam, så jeg sagde bare ''selvfølgelig''..

Men.. Hun spurgte jo om jeg ville være gudmor!? Kan man godt bare ''trække'' sådan noget tilbage, uden begrundelse?

Gudmor og fadder er jo ikke det samme, og det ved hun godt.

Jeg er helt ked af det over at blive stillet noget så vigtigt i udsigt, og så lader hun bare som ingenting

Kan godt forstå du bliver ked af det hvis titlen har stor betydning for dig samt den ære at bære barnet . 

kan det være nu tiden nærmere sig de evt selv har besluttet af bære barnet ? Måske udfra hvad det er bedst for barnet . 

glæd dig over æren over at være fadder - spørg evt din veninde om hvilken titel du har i forbindelse med dåben . 

Anmeld

18. august 2013

LLN

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg har brug for lige at vide hvordan jeg griber dette an.

Min bedste veninde, som er en slags ekstra datter for min mor, fødte for knap 2 måneder siden.
I den forbindelse spurgte hun om jeg ville være gudmor, og jeg blev så rørt og stolt, og jeg sagde ja selvfølgelig

I går ringede hun så og sagde, at præsten skulle have navn og adresse på alle fadderne, og om jeg stadig ville stå fadder til den lille... Jeg blev så mundlam, så jeg sagde bare ''selvfølgelig''..

Men.. Hun spurgte jo om jeg ville være gudmor!? Kan man godt bare ''trække'' sådan noget tilbage, uden begrundelse?

Gudmor og fadder er jo ikke det samme, og det ved hun godt.

Jeg er helt ked af det over at blive stillet noget så vigtigt i udsigt, og så lader hun bare som ingenting

I præstens bog er der ikke noget der hedder gudmor, der hedder alle fadder, det kan evt. være derfor.

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Hvem skal så bære?

Jeg har lige spurgt, så afventer svar

Anmeld

18. august 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Det har han ikke. Jo, han har sin far, og det er faktisk det.

Jeg har lige spurgt hvem der egentlig skal bære baby, så afventer lige svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.