Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Juliekp skriver: Her er lidt af det vi nåede idag, soveværelse og altan Der mangler dog stadig lidt i soveværelset, en sengerand og en knage ved siden af puslebordet
Her er lidt af det vi nåede idag, soveværelse og altan Der mangler dog stadig lidt i soveværelset, en sengerand og en knage ved siden af puslebordet
Det ser da super fint ud!
Ved ikke hvorfor jeg ikke kan sende billederne i indbakken, men du får dem her..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VråJepsen skriver: Det ser da super fint ud! Ved ikke hvorfor jeg ikke kan sende billederne i indbakken, men du får dem her..
Ej hvor ser det godt ud! Det er blevet rigtig godt med nogle farver
Fint nips i har på hylderne! Har ikke vidst hvad jeg skulle købe af nips til stuen, men har lige fået lidt inspiration. Vores stue minder ret meget om jeres
Frk-S skriver: Hvor ser det bare hyggeligt ud, hvad er det for en madras ?
Hvor ser det bare hyggeligt ud, hvad er det for en madras ?
VråJepsen skriver: fik du hapset et billede af jeres legehjørne? :-)
fik du hapset et billede af jeres legehjørne? :-)
Havde jeg glemt alt om i dagens kaos, men fandt et på kærestens mobil
Til venstre er der også en dør og på den anden side af den står vores søns tremmeseng, men det har jeg desværre ikke et billede af.
MosterA skriver: Havde jeg glemt alt om i dagens kaos, men fandt et på kærestens mobil Til venstre er der også en dør og på den anden side af den står vores søns tremmeseng, men det har jeg desværre ikke et billede af.
Hvor er det fint:-)
Vores søn har nærmest overtaget hele lejligheden.
Han har ikke kun et legehjørne, men derimod en hel lejlighed
Men her er et billede fra hans legehjørne i stuen, fra da han var mindre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128