Legehjørne i stuen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.704 visninger
45 svar
17 synes godt om
17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Er der nogen der vil dele billeder af evt. Legehjørne i stuen, eller andet hvordan jeres børns ting er opbevaret, og står?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Juliekp

VråJepsen skriver:

Er der nogen der vil dele billeder af evt. Legehjørne i stuen, eller andet hvordan jeres børns ting er opbevaret, og står?

Pt ser vores datters lege hjørne således ud Vi skal rykke om på alt i vores lejlighed imorgen, så vi kan bruge pladsen lidt bedre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Juliekp skriver:

Pt ser vores datters lege hjørne således ud Vi skal rykke om på alt i vores lejlighed imorgen, så vi kan bruge pladsen lidt bedre.

Hvor er det sødt det aktivitetstæppe 

- du må lige oplade nogen billeder, når i har fået leget flyttemænd- bliver da dejligt med forandring! 

Anmeld

17. august 2013

Juliekp

VråJepsen skriver:

Hvor er det sødt det aktivitetstæppe 

- du må lige oplade nogen billeder, når i har fået leget flyttemænd- bliver da dejligt med forandring! 

Ja er også rigtig glad for det! Det var dyrt, men det eneste rigtige tøse lyserøde legetæppe jeg kunne finde, så måtte eje det 

Det skal jeg nok Nu må vi se hvor meget vi når, når vi også har en lille der fiser rundt herhjemme. Det bliver rigtig godt, glæder mig også sådan. Især fordi det kun er manden der har bestemt indretningen førhen, så nu får jeg også lidt (ret meget) indflydelse.

Anmeld

17. august 2013

Satans

Her er Thea's hjørne I løbet af dagen spreder legetøjet sig ud over resten af stuen - på mærkelig vis

Undskyld den dårlige kvalitet - er på tablet

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Juliekp skriver:

Ja er også rigtig glad for det! Det var dyrt, men det eneste rigtige tøse lyserøde legetæppe jeg kunne finde, så måtte eje det 

Det skal jeg nok Nu må vi se hvor meget vi når, når vi også har en lille der fiser rundt herhjemme. Det bliver rigtig godt, glæder mig også sådan. Især fordi det kun er manden der har bestemt indretningen førhen, så nu får jeg også lidt (ret meget) indflydelse.

Men det hele værd, for det er godt nok fint! 

det bliver da lækkert! Er sikker på du bliver glad for det, så får det måske et mere feminint touch?? - herhjemme er det lige omvendt 

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Satans skriver:

Her er Thea's hjørne I løbet af dagen spreder legetøjet sig ud over resten af stuen - på mærkelig vis

Undskyld den dårlige kvalitet - er på tablet

Tak fordi du overhovedet gad at tage et billede, kan godt se ideen, og det hele. Det da også smart med den uro der er sat på "hegnet" 

ja, rode det kunne jeg godt forestille mig, det plejer de at være dygtige til! Haha

Anmeld

17. august 2013

MosterA

Vores legehjørne er i spisestuen, kan godt tage et billede af det, men det er også der vores søn sover, så det må vente til i morgen hvis det har interesse?

Anmeld

17. august 2013

Ryberg

Min søns legehjørne

Dog er køkkenet skiftet ud med et TV bord, hvor der så står biler og traktorer m.v. på og så er der skuffer i, til alt det lille legetøj...

Og så har han en stor spand med cars print på, stående midt i stuen med blandet legetøj i også

Min søn har værelse på 1. sal, så vi har en "del" legetøj i stuen

Anmeld

17. august 2013

Maja88

VråJepsen skriver:

Der er ikke lige ryddet op.. hun har dette og så ey køkken ved vores køkke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.