Legehjørne i stuen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Juliekp

VråJepsen skriver:

Tænker bare nogen nye pudder og tæpper til sofaen og lidt nips måske  

Dette var det sidste jeg fik lavet, så nu må det være på tide med flere farver i form af tæpper og puder 

Ja og nyt nips kan altså bare virkelig gøre en kæmpe forskel, så jeg siger go for it  Puha er bare selv ikke særlig meget for farver, er mere til den lidt mere romantiske stil med hvide og lyse nuancer.

Ej det ser da rigtig hyggeligt ud! En fin lille kærligheds væg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Juliekp skriver:

Ja og nyt nips kan altså bare virkelig gøre en kæmpe forskel, så jeg siger go for it  Puha er bare selv ikke særlig meget for farver, er mere til den lidt mere romantiske stil med hvide og lyse nuancer.

Ej det ser da rigtig hyggeligt ud! En fin lille kærligheds væg.

Men det er det vi har nu, jordfarver - det eneste der giver farve er hundens legetøj og roserne i vasen :-) 

er heller ikke en haj til farver, men nu kommer alt børnelegetøjet snart og pynter også ;-)

ja, det da lidt hyggeligt og personligt med de billeder :-)

Anmeld

17. august 2013

Juliekp

VråJepsen skriver:

Men det er det vi har nu, jordfarver - det eneste der giver farve er hundens legetøj og roserne i vasen :-) 

er heller ikke en haj til farver, men nu kommer alt børnelegetøjet snart og pynter også ;-)

ja, det da lidt hyggeligt og personligt med de billeder :-)

Ja og når først barnet kommer, kommer der rigtig farver + skidt og møg i hjemmet  

Ja det er det nemlig Vi skal også lave det samme, bare med nogle forskellige farve rammer og så kun billeder af vores datter. 

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Juliekp skriver:

Ja og når først barnet kommer, kommer der rigtig farver + skidt og møg i hjemmet  

Ja det er det nemlig Vi skal også lave det samme, bare med nogle forskellige farve rammer og så kun billeder af vores datter. 

Ja hund + baby endnu værre .. 

Vi bygger den ud tror jeg, eller bygger en ny et andet sted med barnet fra scanninger og op efter - så kan der altid komme et nyt billede på , så bliver den bare større 

Anmeld

17. august 2013

Juliekp

VråJepsen skriver:

Ja hund + baby endnu værre .. 

Vi bygger den ud tror jeg, eller bygger en ny et andet sted med barnet fra scanninger og op efter - så kan der altid komme et nyt billede på , så bliver den bare større 

Godt det ikke er mig siger jeg bare hehe... Jeg er i forvejen ved at få fnidder af at finde riskiks der er størknet fast til gulvet 

Det lyder da som en vildt god idé  Ville også ønske vi havde en kæmpe væg, så vi bare kunne ha' en masse billeder af vores datter hængende.

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Juliekp skriver:

Godt det ikke er mig siger jeg bare hehe... Jeg er i forvejen ved at få fnidder af at finde riskiks der er størknet fast til gulvet 

Det lyder da som en vildt god idé  Ville også ønske vi havde en kæmpe væg, så vi bare kunne ha' en masse billeder af vores datter hængende.

Stop 

Vaske tøj og at støvsuge er simpelthen dødens pølse! 

Ville være smart hvis det klarede sig selv. 

vægge. Ér der masser af om ikke andet har vi væggen op til første salen ved trappen og hele vejen op der kunne egne sig 

Anmeld

18. august 2013

EnSødMor

Mom In The Making skriver:

Sådan her så min datters hjørne ud inden vi flyttede og hun fik sit eget værelse.

Hvor ser det bare hyggeligt ud, hvad er det for en madras ?  

Anmeld

18. august 2013

Krussedulle

VråJepsen skriver:

Er der nogen der vil dele billeder af evt. Legehjørne i stuen, eller andet hvordan jeres børns ting er opbevaret, og står?

Pt ser det sådan her ud, men vi får lidt nye møbler på fredag, så der bliver rykket lidt rundt på det der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2013

Sander&Vitus-Mor

MosterA skriver:

Vores legehjørne er i spisestuen, kan godt tage et billede af det, men det er også der vores søn sover, så det må vente til i morgen hvis det har interesse?

fik du hapset et billede af jeres legehjørne? :-)

Anmeld

18. august 2013

Juliekp

VråJepsen skriver:

Stop 

Vaske tøj og at støvsuge er simpelthen dødens pølse! 

Ville være smart hvis det klarede sig selv. 

vægge. Ér der masser af om ikke andet har vi væggen op til første salen ved trappen og hele vejen op der kunne egne sig 

Her er lidt af det vi nåede idag, soveværelse og altan Der mangler dog stadig lidt i soveværelset, en sengerand og en knage ved siden af puslebordet  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.