Legehjørne i stuen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Juliekp

VråJepsen skriver:

Men det hele værd, for det er godt nok fint! 

det bliver da lækkert! Er sikker på du bliver glad for det, så får det måske et mere feminint touch?? - herhjemme er det lige omvendt 

Det får i den grad et feminint touch  Mere nips og mindre vilde farver! Vi har aftalt at i stuen må der godt være én farve som skinner igennem, ellers skal det være mere neutrale farver.

Haha ja, sådan er det vel hos de fleste, at kvinden bestemmer indretningen  Men da vi i sin tid gjorde lejlighed i stand, var jeg gravid, så jeg orkede bare ikke at skulle tage stilling til en dyt haha og nu 1 1/2 år senere, vil jeg have et ord eller to indført 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Mini us

Juliekp skriver:

Pt ser vores datters lege hjørne således ud Vi skal rykke om på alt i vores lejlighed imorgen, så vi kan bruge pladsen lidt bedre.

Må man spørge hvor det er fra

Anmeld

17. august 2013

Juliekp

Må man spørge hvor det er fra

Det er fra Tiny Love Kan desværre ikke gøre linket blåt, så håber du kan kopierer  det.

http://www.sundleg.dk/legetaeppe-gymini-tiny-princess-fra-tiny-love.html#.Ug_hCGQayc0

Anmeld

17. august 2013

Mini us

Juliekp skriver:

Det er fra Tiny Love Kan desværre ikke gøre linket blåt, så håber du kan kopierer  det.

http://www.sundleg.dk/legetaeppe-gymini-tiny-princess-fra-tiny-love.html#.Ug_hCGQayc0

Hvor er du sød taaak

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

MosterA skriver:

Vores legehjørne er i spisestuen, kan godt tage et billede af det, men det er også der vores søn sover, så det må vente til i morgen hvis det har interesse?

Det helt ok, vil meget gerne se det imorgen :-)

Anmeld

17. august 2013

AnneBJ

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/480482_10151303099631794_907387791_n.jpg

Her har vi også børneværelse på 1. salen, så sønnike har en efterhånden ret stor del af stuen til legetøj...

Anmeld

17. august 2013

Juliekp

Hvor er du sød taaak

Velbekomme Der koster det vidst næsten 800,- men tror vidst man kan finde det til 650,- hvis man kigger lidt rundt på nettet, måske på Pricerunner.dk

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

KittyGirl skriver:

Min søns legehjørne

Dog er køkkenet skiftet ud med et TV bord, hvor der så står biler og traktorer m.v. på og så er der skuffer i, til alt det lille legetøj...

Og så har han en stor spand med cars print på, stående midt i stuen med blandet legetøj i også

Min søn har værelse på 1. sal, så vi har en "del" legetøj i stuen

Vi har også det der hak under trappen til 1sal, det var smart udnyttet! :-)

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Maja88 skriver:

Der er ikke lige ryddet op.. hun har dette og så ey køkken ved vores køkke

Det går nok 

Er det en hynde eller madras den lilla der passer op i væggen? 

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Juliekp skriver:

Det får i den grad et feminint touch  Mere nips og mindre vilde farver! Vi har aftalt at i stuen må der godt være én farve som skinner igennem, ellers skal det være mere neutrale farver.

Haha ja, sådan er det vel hos de fleste, at kvinden bestemmer indretningen  Men da vi i sin tid gjorde lejlighed i stand, var jeg gravid, så jeg orkede bare ikke at skulle tage stilling til en dyt haha og nu 1 1/2 år senere, vil jeg have et ord eller to indført 

Skal i også have malet?? I må i IKEA! �� Der masser af nips og åh hvor manden hader det haha.. 

årh så er du lovligt undskyldt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.