Legehjørne i stuen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

MomInTheMaking

VråJepsen skriver:

Er der nogen der vil dele billeder af evt. Legehjørne i stuen, eller andet hvordan jeres børns ting er opbevaret, og står?

Sådan her så min datters hjørne ud inden vi flyttede og hun fik sit eget værelse.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

AnneBJ skriver:

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/480482_10151303099631794_907387791_n.jpg

Her har vi også børneværelse på 1. salen, så sønnike har en efterhånden ret stor del af stuen til legetøj...

Hvor er det fint, der meget plads :-) 

Anmeld

17. august 2013

Maja88

VråJepsen skriver:

Det går nok 

Er det en hynde eller madras den lilla der passer op i væggen? 

Det er en madras som er foldet i 3.. de kan købes i bilka.. aætså.. den er i 3 sammenhængende dele som kan klappes sammen...

Hhi gir det mening... før lå den bare fladt.. men er rimelig højgravid så den støtter godt i ryggen

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Mom In The Making skriver:

Sådan her så min datters hjørne ud inden vi flyttede og hun fik sit eget værelse.

Hvor er det fint, og hyggeligt 

Anmeld

17. august 2013

Juliekp

VråJepsen skriver:

Skal i også have malet?? I må i IKEA! �� Der masser af nips og åh hvor manden hader det haha.. 

årh så er du lovligt undskyldt 

Nej dog ikke. Det er ment sådan at møbler osv skal være i neutrale farver og så har min kæreste valgt farven rød til at skinne igennem, altså så der er et rødt billede og lidt rødt nips (og ih hvor jeg dog hader det der sort-hvid-rød tema, men han betaler, så han må vel også bestemme bare lidt

Vi har allerede været i IKEA, jysk, h&m og søstrene grene  Så vi er dækket rimelig godt ind, der mangler dog lidt til stuen, men det kommer nok med tiden.

Anmeld

17. august 2013

MomInTheMaking

VråJepsen skriver:

Hvor er det fint, og hyggeligt 

Ja det var det også hver aften og natten over ind til vi stod op. så var det knap så fint mere. men måske endnu hyggeligere.

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Juliekp skriver:

Nej dog ikke. Det er ment sådan at møbler osv skal være i neutrale farver og så har min kæreste valgt farven rød til at skinne igennem, altså så der er et rødt billede og lidt rødt nips (og ih hvor jeg dog hader det der sort-hvid-rød tema, men han betaler, så han må vel også bestemme bare lidt

Vi har allerede været i IKEA, jysk, h&m og søstrene grene  Så vi er dækket rimelig godt ind, der mangler dog lidt til stuen, men det kommer nok med tiden.

Får helt lyst til at give hjemmet den store tur nu - lov mig at du smider billeder ind om ikke andet i min indbakke! :-)

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Mom In The Making skriver:

Ja det var det også hver aften og natten over ind til vi stod op. så var det knap så fint mere. men måske endnu hyggeligere.

Ja en robot til at rydde op efter banditterne, ville være alletiders! 

Anmeld

17. august 2013

Juliekp

VråJepsen skriver:

Får helt lyst til at give hjemmet den store tur nu - lov mig at du smider billeder ind om ikke andet i min indbakke! :-)

Det forstår jeg godt du gør, synes også det er SÅ hyggeligt

Skal nok sende dig nogle billeder af det vi når imorgen Vi har bestilt en del ting fra nettet som ikke er kommet frem i nu, så det bliver ikke helt færdigt imorgen desværre..

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Juliekp skriver:

Det forstår jeg godt du gør, synes også det er SÅ hyggeligt

Skal nok sende dig nogle billeder af det vi når imorgen Vi har bestilt en del ting fra nettet som ikke er kommet frem i nu, så det bliver ikke helt færdigt imorgen desværre..

Tænker bare nogen nye pudder og tæpper til sofaen og lidt nips måske  

Dette var det sidste jeg fik lavet, så nu må det være på tide med flere farver i form af tæpper og puder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.