Aner ikke hvad jeg skal gøre. :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Jeg kunne ikke selv se det dengang før det endte med kvælningsforsøg.  Men igen er jo ikke sikkert det her er ligesådan på nogen måde 

Okay. Men men men. Tror virkelig ikke det er sådan. 

Han har aldrig antydet noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Anonym trådstarter

Yessir skriver:

Læste til, at han skubber og kalder dig for ting og har kun en ting at sige: KOM VIDERE! Bliver lidt sur når du begynder at forsvar ham, så har ikke mere at sige. Sorry.

Sorry. Har nok desværre opblæst dette til noget der virker værre end det er

Anmeld

17. august 2013

Dididid

Hvis han holdte af dig havde han aldrig gjort det som du siger han gør. Du forsvarer ham og det er da godt nok belastende at høre på. Enten går man fra vedkommen eller finder sig i det og det lyder det til at du gør og så kan jeg desværre ikke have medlidenhed med dig.

Hvis problemet ikke var slemt havde du ikke skrevet herinde.

Meget muligt er det hårdt sagt men gider ikke høre på, at du siger det ene og så gør det andet.

Anmeld

17. august 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

God aften herinde...

Er i et meget stort dilemma... Kan ikke uddybe for meget i frygt for at blive opdaget...

Men har gennem de seneste måneder virkelig tænkt over min kærestes og mit forhold.  Er virkelig i tvivl om, hvorvidt jeg skal blive her eller ej. Egentligt elsker både kæresten og jeg hinanden. Men er i tvivl om det nok. 

Han kalder mig altid kælling, sæk osv. når han er sur.. Skubber mig af og til også.. Han viser ikke rigtig kærlighed gennem romantik som så mange andre, og er generelt meget egositisk. Men elsker virkelig alle andre sider af ham. 

Men puha. Sidder nu og grædder igen. Frustreret og fortvivlet over hvad jeg skal. Vi er egentligt igang med PB men håber inderst inde ikke jeg er blevet gravid endnu når der er så meget jaos (ved godt vi bør stoppe PB og gør det nok også), 

Kunne virkelig godt bruge en at snakke med. Men ønsker ikke at dele det med nogen enndu før jeg ved hvad der skal ske. Derfor håber jeg der er nogen herinde der kan komme med et godt råd eller to. 

Er i tvivl om hvorvidt vi måske er vokset fra hinanden. 

Hvis min mand nogensinde kaldte mig det var det slut... 

Anmeld

17. august 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Sorry. Har nok desværre opblæst dette til noget der virker værre end det er

Han kaldte dig sæk og kælling.. Det er satte ikke Ok.. 

Anmeld

17. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Han er hverken voldig eller truende Han puffer lidt. Hvilket kun er når han virkelig er presset. Det er kun sket 2 gange i al den tid vi har været sammen (snart 4 år). 

Må jeg have dig i baghovedet, hvis jeg har beohov for det?

Dit startindlæg er med grædende smileys...

Nu forsvarer du hans opførsel med smilende smileys...

Hvorfor ?

Anmeld

17. august 2013

A&F

Kære Ts. Du elsker ham og skrev dit indlæg i frustration . Det er psykisk vold som gør ondt på dig, og du skriver at han kan skubbe lidt til dig. Du skriver at l provokerer hinanden , og derfor retfærdiggør du hans ordvalg når han er sur. I kommer fra hjem hvor I har oplevet lidt af hvert og I planlægger nu barn. Hold det på standby indtil I får styr på jer selv . Kvinder der lever som dig har ofte svært ved at forlade manden , og finder 1000 undskyldninger . Dog inderst inde et sted, ved du at du er tjent med bedre, men sandheden vil du måske ikke se i øjnene. Start med at redde jeres forhold hvis I er villige til at arbejde med jer selv og jeres forhold. 

Anmeld

18. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han har faktisk altid gjort det. Men har jeg faktisk af og til også. Altså ingen af os gør det for at skade den anden. Det mere frustration tror jeg. Svært at forklare. :/

Har også parterapi i baghovedet. 

Jamen det svært med vores forhold. For f.eks. igår, så da det skete gik der 1-2 timer, og så fik han meget dårlig samvittighed. Vågnede i morgen op til en meget romantisk og kærlig sms (hans måde at undskylde på tror jeg). 

Jamen hans måde at drille mig på, hans måde at vise kærlighed, hans måde at forstå mig på og vise omsorg. Ja elsker alt pånær lige denne "kælling + skubbe" side. Som nok sker ja 1-3 gange om året. 

Okay det er jo ikke særlig ofte, ikke dermed sagt at det er i orden. Men det lyder som om det kun kommer frem når han er yderst presset og med sine undskyldninger ved han jo også at det er forkert. Det hjælper så heller ikke når du selv gør det. I må finde en måde at håndtere situationer hvor i bliver frustreret på en bedre måde. Jeg siger f.eks. at jeg lige har brug for to min. til at køle ned og så skal kæresten respektere det.
Men jeg tror da helt bestemt at Jeres forhold kan reddes. Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.