Anonym skriver:
God aften herinde...
Er i et meget stort dilemma... Kan ikke uddybe for meget i frygt for at blive opdaget...
Men har gennem de seneste måneder virkelig tænkt over min kærestes og mit forhold.
Er virkelig i tvivl om, hvorvidt jeg skal blive her eller ej. Egentligt elsker både kæresten og jeg hinanden. Men er i tvivl om det nok.
Han kalder mig altid kælling, sæk osv. når han er sur.. Skubber mig af og til også.. Han viser ikke rigtig kærlighed gennem romantik som så mange andre, og er generelt meget egositisk. Men elsker virkelig alle andre sider af ham.
Men puha. Sidder nu og grædder igen. Frustreret og fortvivlet over hvad jeg skal. Vi er egentligt igang med PB men håber inderst inde ikke jeg er blevet gravid endnu når der er så meget jaos (ved godt vi bør stoppe PB og gør det nok også),
Kunne virkelig godt bruge en at snakke med. Men ønsker ikke at dele det med nogen enndu før jeg ved hvad der skal ske. Derfor håber jeg der er nogen herinde der kan komme med et godt råd eller to. 

Er i tvivl om hvorvidt vi måske er vokset fra hinanden.
Det er IKKE i orden at han kalder dig kælling, sæk osv. og det er SLET ikke i orden at han skubber til dig 
Synes bestemt det er fornuftigt at sætte PB på hold indtil du/I har fundet ud af hvad der skal ske.
Hvis I virkelig elsker hinanden, så synes jeg I skal overveje parterapi...ved godt det lyder lidt som en kliché, men han er nødt til at arbejde med sit temperament, for du kan ikke blive ved med at finde dig i at blive kaldt ting og skubbet.
Hvis du overvejer at gå fra ham, så mærk efter indeni om det er det rigtige...det kan kun du vide. Men uanset hvad så skal du ikke leve under de forhold som du gør nu - det er ikke sundt.
Da jeg gik fra min eksmand tog det ret lang tid at finde ud af at det var det rigtige, og jeg var nødt til at føle mig helt klar før jeg tog skridtet...også fordi vi har et barn sammen.
Det kom meget pludseligt i løbet af 3-4 dage; pludselig vidste jeg at det var dét der skulle til, og jeg begyndte at kigge efter lejligheder, møbler osv. og var pludselig meget afklaret med at skulle flytte fra ham.
Det VAR den rigtige beslutning