Aner ikke hvad jeg skal gøre. :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Det gør det måske...men den slags ord er aldrig i orden i min verden. Uanset hvordan min eks og jeg havde det kunne vi aldrig drømme om at kalde hinanden grimme ting. Det hører sig bare ikke til, og da slet ikke hvis man elsker og respekterer hinanden.

Det vil bare ende med at man får dårligt selvværd og kommer til at tro på at man virkelig ER en kælling og en sæk 

Er faktisk 100% enig. Men aner ikke hvad jeg skal gøre for at faa ham til at lade vaer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Mom2

Anonym skriver:

laeste foerst din besked med ja efter jeg havde spurgt igen 

Selvfølgelig

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Selvfølgelig

Mange tak det betyder meget 

Anmeld

17. august 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

God aften herinde...

Er i et meget stort dilemma... Kan ikke uddybe for meget i frygt for at blive opdaget...

Men har gennem de seneste måneder virkelig tænkt over min kærestes og mit forhold.  Er virkelig i tvivl om, hvorvidt jeg skal blive her eller ej. Egentligt elsker både kæresten og jeg hinanden. Men er i tvivl om det nok. 

Han kalder mig altid kælling, sæk osv. når han er sur.. Skubber mig af og til også.. Han viser ikke rigtig kærlighed gennem romantik som så mange andre, og er generelt meget egositisk. Men elsker virkelig alle andre sider af ham. 

Men puha. Sidder nu og grædder igen. Frustreret og fortvivlet over hvad jeg skal. Vi er egentligt igang med PB men håber inderst inde ikke jeg er blevet gravid endnu når der er så meget jaos (ved godt vi bør stoppe PB og gør det nok også), 

Kunne virkelig godt bruge en at snakke med. Men ønsker ikke at dele det med nogen enndu før jeg ved hvad der skal ske. Derfor håber jeg der er nogen herinde der kan komme med et godt råd eller to. 

Er i tvivl om hvorvidt vi måske er vokset fra hinanden. 

jeg synes du skal foreslå ham terapi. noget psykolog hjælp, bede ham begynde at arbejde med hans temperament. det behøver ikke være enden på jeres forhold, han er måske selv ligeså meget i vildrede som du er. det er ikke iorden at han bliver fysisk, og heller ikke verbal!!! 

men vil du kæmpe, så synes jeg du skal kæmpe. hvis han vel og mærke også vil kæmpe! 

han lyder som om han tumler med nogle ting som han skal have noget hjælp til. i hvert fald er det ikke normalt, eller iorden om man vil, at han render rundt som en "tikkende bombe". så noget professionel hjælp til ham, vil jeg mene er vejen frem hvis du/i vil kæmpe 

Anmeld

17. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Har han altid kaldt dig grimme ting og skubbet til dig når I skændtes eller er det kommet senere i forholdet? Hvis ja, kan der være noget der har udløst dette adfærd, måske stress? Jeg synes bestemt ikke det er i orden, men tænker, hvis det ikke altid har været der og I elsker hinanden , så må I nå ind til kernen for at løse jeres problem.
Jeg vil foreslå parterapi....lyder for nogen fjollet, men virker for mange, hvis begge to er indstillet for at arbejde på det

Og så synes jeg du skal sætte projekt baby på standbaby så I kan koncentrere jer om at redde jeres forhold.

Du skriver at du elsker alle andre sider af ham. Kan du beskriver nogle, blot så man bedre kan sætte sig ind i jeres forhold og give andre råd end at du skal gå fra ham, hvilket man nemt kan komme ting når man kun kender til de negative sider.

Held og lykke

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

jeg synes du skal foreslå ham terapi. noget psykolog hjælp, bede ham begynde at arbejde med hans temperament. det behøver ikke være enden på jeres forhold, han er måske selv ligeså meget i vildrede som du er. det er ikke iorden at han bliver fysisk, og heller ikke verbal!!! 

men vil du kæmpe, så synes jeg du skal kæmpe. hvis han vel og mærke også vil kæmpe! 

han lyder som om han tumler med nogle ting som han skal have noget hjælp til. i hvert fald er det ikke normalt, eller iorden om man vil, at han render rundt som en "tikkende bombe". så noget professionel hjælp til ham, vil jeg mene er vejen frem hvis du/i vil kæmpe 

Hmm. Tror ikke den er så gald igen med hans temperament. Han mener bare jeg af og til provokere ham. (Nogle gange gør jeg så faktisk også - dog ikke med vilje). 

Hmm. Det har du helt ret i. Men aner ikke lige, hvordan jeg skal få ham til at stoppe? Har sagt til ham at han ikke skal skubbe, og ja så sker det bare igen. Altså det er ikke et voldsomt skub eller noget. Bare sådan "flyt dig"-agtig. 

Tror vi begge vil kæmpe. Det bare svært hvad der lige skal til. 

Hmm. Ja.. Altså han er jobsøgende lige pt. Kan godt være det der presser ham.  

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Har han altid kaldt dig grimme ting og skubbet til dig når I skændtes eller er det kommet senere i forholdet? Hvis ja, kan der være noget der har udløst dette adfærd, måske stress? Jeg synes bestemt ikke det er i orden, men tænker, hvis det ikke altid har været der og I elsker hinanden , så må I nå ind til kernen for at løse jeres problem.
Jeg vil foreslå parterapi....lyder for nogen fjollet, men virker for mange, hvis begge to er indstillet for at arbejde på det

Og så synes jeg du skal sætte projekt baby på standbaby så I kan koncentrere jer om at redde jeres forhold.

Du skriver at du elsker alle andre sider af ham. Kan du beskriver nogle, blot så man bedre kan sætte sig ind i jeres forhold og give andre råd end at du skal gå fra ham, hvilket man nemt kan komme ting når man kun kender til de negative sider.

Held og lykke

Han har faktisk altid gjort det. Men har jeg faktisk af og til også. Altså ingen af os gør det for at skade den anden. Det mere frustration tror jeg. Svært at forklare. :/

Har også parterapi i baghovedet. 

Jamen det svært med vores forhold. For f.eks. igår, så da det skete gik der 1-2 timer, og så fik han meget dårlig samvittighed. Vågnede i morgen op til en meget romantisk og kærlig sms (hans måde at undskylde på tror jeg). 

Jamen hans måde at drille mig på, hans måde at vise kærlighed, hans måde at forstå mig på og vise omsorg. Ja elsker alt pånær lige denne "kælling + skubbe" side. Som nok sker ja 1-3 gange om året. 

Anmeld

17. august 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

God aften herinde...

Er i et meget stort dilemma... Kan ikke uddybe for meget i frygt for at blive opdaget...

Men har gennem de seneste måneder virkelig tænkt over min kærestes og mit forhold.  Er virkelig i tvivl om, hvorvidt jeg skal blive her eller ej. Egentligt elsker både kæresten og jeg hinanden. Men er i tvivl om det nok. 

Han kalder mig altid kælling, sæk osv. når han er sur.. Skubber mig af og til også.. Han viser ikke rigtig kærlighed gennem romantik som så mange andre, og er generelt meget egositisk. Men elsker virkelig alle andre sider af ham. 

Men puha. Sidder nu og grædder igen. Frustreret og fortvivlet over hvad jeg skal. Vi er egentligt igang med PB men håber inderst inde ikke jeg er blevet gravid endnu når der er så meget jaos (ved godt vi bør stoppe PB og gør det nok også), 

Kunne virkelig godt bruge en at snakke med. Men ønsker ikke at dele det med nogen enndu før jeg ved hvad der skal ske. Derfor håber jeg der er nogen herinde der kan komme med et godt råd eller to. 

Er du selv bedre end ham? Taler du nedsættende til ham, når du er vred? I så fald, har I jo begge et problem. Uanset hvad, så må der gøres noget, for sådan skal man ikke leve sammen.

Jeg kunne personligt aldrig tale så grimt og nedsættende til min mand, og jeg ville på intet niveau finde mig i sådan en opførsel. Ej heller sætte barn i verden sammen med sådan et uligevægtigt og nedladende fjols.

Noget må ændres.

Held og lykke

Anmeld

17. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

God aften herinde...

Tror desværre du er nødt til at gøre det forbi hvis han agerer voldelig og truende . Også selvom det er små ting  for det bliver sandsynligvis kun værre.  Håber det bedste og ligger gerne ører til hvis du vil snakke med en der selv har Været der.  

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Er du selv bedre end ham? Taler du nedsættende til ham, når du er vred? I så fald, har I jo begge et problem. Uanset hvad, så må der gøres noget, for sådan skal man ikke leve sammen.

Jeg kunne personligt aldrig tale så grimt og nedsættende til min mand, og jeg ville på intet niveau finde mig i sådan en opførsel. Ej heller sætte barn i verden sammen med sådan et uligevægtigt og nedladende fjols.

Noget må ændres.

Held og lykke

Nej taler ikke nedsættende til ham når jeg er vred. 

Ved ikke om du har læst hele tråden? Dette er måske noget der sker 1-3 gange om året. Tror ikke det slet ikke sker i andres hjem? Det er ikke altid man kan styre hvad man siger, når man er sur/presset. Han siger også undskyld, og er ked af hans opførelse. 

Du har måske ret. Men som sagt det ikke dagligdag det er sådan. 

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.