Maja88 skriver:
Nu havde jeg lige en diskussion med en dp mor i en anden tråd, hvor hun skrev at hvis et barn ikke skulle middagssøvn mere,eller et barn var vågen i barnevognen, så måtte det enten bare lige ligge lidt eller så måtte det bare tuller rundt selv.For hun skulle jo ordne regninger og ting hun ikke mente hun kunne nå når hun havde fri, da hun jo så skulle hygge med hendes børn og lave mad osv. Så de andre ting skulle ordnes i pausen
Hvad forventer i af jeres dp mor?? Altså jeg forventer da at min dp mor er det for mit barn hvis det er vågennø.. er da det jeg betaler hende for.
R det bare mig som er sippet eller
Jeg synes faktisk du er lidt sippet

Hun må da bruge sin pause til hvad hun vil! Gør du ikke det?
Det kan godt være hun ikke har "ret" til pause, men hvis man skal klare 7-17 hver dag (eller i hvert fald fire dage om ugen) så kan jeg altså godt forstå man lige lader et barn ligge lige så stille og vågne i fem min inden man tager det - selvfølgelig kun hvis det ikke græder! Det har jeg da også gjort med mine egne. de har også ligget op til 45 min og hvilet uden at falde i søvn, før jeg har taget dem op igen.
Jeg regner da bestemt med at hun holder øje/lytter selvom hun betaler regninger/vasker tøj osv.
Anmeld