Maja88 skriver:
Nu havde jeg lige en diskussion med en dp mor i en anden tråd, hvor hun skrev at hvis et barn ikke skulle middagssøvn mere,eller et barn var vågen i barnevognen, så måtte det enten bare lige ligge lidt eller så måtte det bare tuller rundt selv.For hun skulle jo ordne regninger og ting hun ikke mente hun kunne nå når hun havde fri, da hun jo så skulle hygge med hendes børn og lave mad osv. Så de andre ting skulle ordnes i pausen
Hvad forventer i af jeres dp mor?? Altså jeg forventer da at min dp mor er det for mit barn hvis det er vågennø.. er da det jeg betaler hende for.
R det bare mig som er sippet eller
Well.... Jeg havde fjernet mit barn derfra, ringet til dagpleje kontoret eller hvad det hedder og så havde jeg nok sørget for at hun ikke var så "kendt" mere som dagplejemor...
Håber da virkelig ikke hun mener det? - Så burde hun virkelig finde sig et andet arbejde, føj!!
Jeg forventer at min DP til min datter. Er der for hende når der er brug for det, at hun bryder sig om sit arbejde og ikke har travlt med andre ting, for hvis andet er vigtigere end at gøre hendes arbejde, så bliv for fanden arbejdsløs...
Jeg kan 100% følge dig, sikke en indstilling at have, håber da virkelig der sidder en med dårlig smag i munden!!
Anmeld