Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: jo det kunne jeg nok godt, men synes det bliver for sent inden jeg er hjemme igen, når alle jeg kender enten skal op og på arbejde eller i skole.. Men det er bare ærgeligt, må ta revanche når han bliver større.. for det er faktisk skide hyggeligt det der banko
jo det kunne jeg nok godt, men synes det bliver for sent inden jeg er hjemme igen, når alle jeg kender enten skal op og på arbejde eller i skole.. Men det er bare ærgeligt, må ta revanche når han bliver større.. for det er faktisk skide hyggeligt det der banko
Ja okay, det kan jeg godt forstå. Ja du må tage revanche når han bliver ældre oki, har ik lige prøvet det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnL skriver: Forstår godt det var lidt hårdt. Lyder som en rigtig god ide hun besøgte din mor meget, dejligt de har fået et godt forhold Har også fået et bedre forhold til mine svigerforældre, nu vi bor i kbh Skønt du ik arbejder så meget ude mere
Forstår godt det var lidt hårdt. Lyder som en rigtig god ide hun besøgte din mor meget, dejligt de har fået et godt forhold Har også fået et bedre forhold til mine svigerforældre, nu vi bor i kbh Skønt du ik arbejder så meget ude mere
Ja det er super dejligt. Det var selvfølgelig nogle oplevelser at være ude, men det kan jo ikke måle sig at være hjemme hos sin lille søn :-)
AnnL skriver: Det lyder hårdt
Det lyder hårdt
næ jeg vidste hvad jeg gik ind til , havde ikke fået 5 børn med ham hvis jeg havde regnet med vi var 2 om dem
Mick skriver: Ja det er super dejligt. Det var selvfølgelig nogle oplevelser at være ude, men det kan jo ikke måle sig at være hjemme hos sin lille søn :-)
Ja må være dejligt Ja det må give en masse oplevelser at være ude, men nej kan jo ik måles med at være hos din familie hver dag Er spændt på om det ændrer sig ved min kæreste..
mortilflere skriver: næ jeg vidste hvad jeg gik ind til , havde ikke fået 5 børn med ham hvis jeg havde regnet med vi var 2 om dem
Okay, dejligt du trives med det
Hej
Min kæreste arbejder i Norge og er væk 3 uger af gangen og er hjemme 8 dage sådan har det været i over et år nu og det er til tider pisse hårdt, vi har to piger på 4 og 5
bonanza skriver: Hej Min kæreste arbejder i Norge og er væk 3 uger af gangen og er hjemme 8 dage sådan har det været i over et år nu og det er til tider pisse hårdt, vi har to piger på 4 og 5
Det er da ik lang tid han er hjemme af gangen, når han er ude 3 uger i træk.. Forstår godt det er mega hårdt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128