Min kommende mand er lastbil chauffør og er væk i op til 14 dage af gangen, og det er da skide hårdt i perioder, især ved sygt barn osv, men det er jo bare sådan det er..
Når han er væk står jeg for alt, min familie bor langt væk og kan ikke bare lige træde til, og hans familie arbejder stadig, så alt hænger på mig når han ikke er hjemme..
Fordelen er jo at man virkelig lærer at klare sig selv, og jeg er sq egentlig blevet ret handy, jeg har fundet ud af hvordan boremaskinen virker og jeg kan skifte sikringer, alle sådanne ting kunne jeg ikke før..

Når han så er hjemme, så står det på hygge, og vi bruger virkelig tiden på en helt anden måde end vi gjorde da han kom hjem hver eneste dag..
Tiden kan godt være lang, men jeg har nogle gode veninder, og generelt er vi beriget med en rigtig god vennekreds min kæreste og jeg..
Vi har aldrig haft det så godt som vi har nu, for han er ikke længere stresset, og han er glad for sit nye arbejde, vi savner hinanden sindssygt, og det er rigtig hårdt for min dreng at hans bonusfar pludselig ikke er hjemme i hverdagene mere, og selvfølgelig også for mig..
men skriv hvis du vil have noget uddybet
Anmeld