Andre der har en kæreste der arbejder ude i perioder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

Koen.

AnnL skriver:

Hej ladies

Ville høre om nogen af jer, har kæreste/mand der arbejder ude i perioder? 

Min kæreste er i søværnet, så han er udearbejdende i alt fra 1 dag til 3 mdr. hvor han ikke er hjemme. 

Har lyst til at høre hvordan I har det med det og hvordan jeres parforhold og familieliv fungerer, hvis I har lyst til at dele det?

Manden min arbejder som entreprenør, både i dk og i tyskland, så han er væk mellem 4 og 10 dage af gangen sådan har det været næsten altid mens vi har været sammen(7 1/2 år). efter vi fik børn har det da været liiidt hårdere for os begge, mig med ungerne alene, ham med savnet til ungerne(og mig), men vi elsker vores liv og vi har jo bare tilpasset os hans arbejds tider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

hautecouture

Hej ladies

Ville høre om nogen af jer, har kæreste/mand der arbejder ude i perioder? 

Min kæreste er i søværnet, så han er udearbejdende i alt fra 1 dag til 3 mdr. hvor han ikke er hjemme. 

Har lyst til at høre hvordan I har det med det og hvordan jeres parforhold og familieliv fungerer, hvis I har lyst til at dele det?

Min kæreste arbejder også i Søværnet. Han var bl.a. i Skotland hele marts måned + den første uge i April. Han har vagt mandag-fredag i denne uge og de næste 2 uger frem. Han har weekendvagter ind i mellem og den 20. september sejler de til Afrika  - Så der skal han være væk i næsten 4 mdr.. Men jeg var vænnet mig til det - det værste er, at de 2 første dage han er hjemme bliver brugt på, at "indfinde" os hver især. Han kommer hjem og forventer at tingene kører som de plejer, og jeg bliver sur over, at han kommer hjem og vil "overtage" vores daglige rutine... Selvom det jo ikke forholder sig sådan