AnnL skriver:
Det lyder rigtig godt at I trives med det 
Han har også arbejdet sådan i det meste af vores forhold, 7 år
Men jeg trives desværre ik så godt med det, synes det er rigtig hårdt
Det er en vild beslutning I har taget, synes det er flot gjort
Kunne jeg slet ik forstille mig at gøre, men ja bliver da rigtig spændende at dele oplevelsen med de kvinder 
Er ked af at høre at du ikke trives med det, skønt der nu er gået 7 år. Har kunne læse mig til at din kæreste har meget skiftende arbejdstider og at det er med virkeren til din manglende trivlel med det. Jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation, da min kæreste aldrig har haft en fast arbejdsrutine, så længe jeg har kendt ham. Allerede 6 mdr. efter vi lærte hinanden at kende, blev han udstationeret til England. Vi tilbragte et år, hvor vi pendlede mellem Danmark og England, så meget det nu kunne lade sig gøre og efter et år flyttede jeg over til ham. Den dag i dag ved jeg næsten aldrig, hvornår han får fri, skønt han arbejder almindelig daglig tjeneste, når han ikke er i udlandet.
Som en anden skriver, kan det godt give problemer, når han har været længe væk ad gangen og så kommer hjem igen. I den tid han er væk, skaber jeg jo mine egen rutiner og kan ikke bare lige fra en dag til en anden fjerne dem igen, `bare´fordi han er kommet hjem. Det har tidligere givet lidt problemer i de første par dage, hvor han er hjemme, hvor begge parter lige skal omstille sig til hverdagen sammen igen 
Tak tak
Ja synes også at jeg er lidt sej, hvis jeg selv skal sige det
Ej, jeg er helt tryk ved situationen og har været det lige fra begyndelsen. Jeg er ikke typen, som tager sådanne situationer så tungt. Det hele skal jo nok gå og han kommer jo hjem igen kort efter fødslen
Tror mere det er ham, som får det hårdt, da han ikke er der som den første til at se sin nyfødte datter. Jeg, ja jeg skal nok klare mig. Jeg har et fantastisk netværk og folk omkring mig, som meget gerne står til rådighed.