Andre der har en kæreste der arbejder ude i perioder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

Babydrøm

o1Mutte skriver:

Ville da hellere ha ham hjemme, men pengene er gode, og han nyder det han laver Og det er det vigtigste

Sådan har jeg det også selvom jeg synes det er svært..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Mick

AnnL skriver:

Hej ladies

Ville høre om nogen af jer, har kæreste/mand der arbejder ude i perioder? 

Min kæreste er i søværnet, så han er udearbejdende i alt fra 1 dag til 3 mdr. hvor han ikke er hjemme. 

Har lyst til at høre hvordan I har det med det og hvordan jeres parforhold og familieliv fungerer, hvis I har lyst til at dele det?

God aften.

Nu er jeg så en af dem der har været ude, De sidste to år var jeg ude på job næsten hver weekend om sommeren, Det var til tider lidt hårdt for mig også pga vores lille søn. Men min kæreste / kone gjord det at hun tog ned til min mor, så de to har fået et rigtig god forhold af samme grund. Nu arbejder jeg ikke så meget ude mere, så det er dejligt

Anmeld

14. august 2013

Babydrøm

Mick skriver:

God aften.

Nu er jeg så en af dem der har været ude, De sidste to år var jeg ude på job næsten hver weekend om sommeren, Det var til tider lidt hårdt for mig også pga vores lille søn. Men min kæreste / kone gjord det at hun tog ned til min mor, så de to har fået et rigtig god forhold af samme grund. Nu arbejder jeg ikke så meget ude mere, så det er dejligt

Forstår godt det var lidt hårdt. Lyder som en rigtig god ide hun besøgte din mor meget, dejligt de har fået et godt forhold Har også fået et bedre forhold til mine svigerforældre, nu vi bor i kbh  Skønt du ik arbejder så meget ude mere  

Anmeld

14. august 2013

An&Jo

AnnL skriver:

Dejligt at høre jeg ik er den eneste der synes det er hårdt  Jeg kommer nok aldrig til at trives med at han er så meget væk, egner mig ik til det, men håber det bliver bedre, når vi flytter tættere på min familie og venner igen

Ja man lærer at bruge den tid man har sammen på en helt anden måde, nyde den fuldt ud

Ja det er altid godt at lære at blive en rigtig handywoman  Har også lært at jeg jo sagtens kan klare mig selv Men tror det bliver meget hårdt, når vi bliver forældre..

Hvordan vil han klare at gå glip af så mange ting når han er væk..

Men ja han nyder også sit job, og vil nok ik trives i et 8-16 job..

Jeg ved at jeg aldrig kommer til at trives med det, og derfor er jeg nødt til at holde mig selv igang, ellers går det galt..

Lige nu får alle værelserne en tur, drengene får helt nye møbler, der skal om tapetseres osv, så jeg har rigeligt at lave, ihvertfald lige nu..

og bagefter er det soveværelset.. De sidste par dage er gået med at få ryddet op, og solgt ud af de ting vi ikke bruger mere, eller som skal skiftes ud..

min kæreste trives ikke i et 8-16 job, det har han prøvet, og det vil jeg bare ikke udsætte vores familie for igen, for det trak tænder ud, han var stresset og altid sur og irriteret, så det duer ikke.. så vi andre må indrette os efter det..

Anmeld

14. august 2013

Babydrøm

An&Jo skriver:

Jeg ved at jeg aldrig kommer til at trives med det, og derfor er jeg nødt til at holde mig selv igang, ellers går det galt..

Lige nu får alle værelserne en tur, drengene får helt nye møbler, der skal om tapetseres osv, så jeg har rigeligt at lave, ihvertfald lige nu..

og bagefter er det soveværelset.. De sidste par dage er gået med at få ryddet op, og solgt ud af de ting vi ikke bruger mere, eller som skal skiftes ud..

min kæreste trives ikke i et 8-16 job, det har han prøvet, og det vil jeg bare ikke udsætte vores familie for igen, for det trak tænder ud, han var stresset og altid sur og irriteret, så det duer ikke.. så vi andre må indrette os efter det..

Det er en lettelse, at høre at jeg ik er den eneste der ved, at jeg aldrig kommer til at trives med det og at du forstår mig   

Jeg må igang med et eller andet jeg kan beskæftige mig med, det lyder som en super god ide Må lige tage mig sammen  Lyder skønt du er igang med en masse nyt i jeres hjem, dejligt

Tror heller ik at min vil trives i et 8-16 job.. Desværre.. Men ja så er det bedre at vi indretter os efter det, end at have en stresset og irriteret mand.. 

Anmeld

14. august 2013

An&Jo

AnnL skriver:

Det er en lettelse, at høre at jeg ik er den eneste der ved, at jeg aldrig kommer til at trives med det og at du forstår mig   

Jeg må igang med et eller andet jeg kan beskæftige mig med, det lyder som en super god ide Må lige tage mig sammen  Lyder skønt du er igang med en masse nyt i jeres hjem, dejligt

Tror heller ik at min vil trives i et 8-16 job.. Desværre.. Men ja så er det bedre at vi indretter os efter det, end at have en stresset og irriteret mand.. 

ja der sker ting og sager herhjemme..

Når jeg er færdig med hjemmet, så anskaffer jeg mig en symaskine, og så går jeg igang med at lære at sy, og så kan jeg lave lidt til drengene og nogle fede puder til hjemmet, jeg har mange ideer, men andre ting skal føres ud i livet først..

Du må ud og finde noget der interesserer dig, og så ellers bare komme igang med det.. Min værste ofring er faktisk at jeg ikke kan gå til banko mere..

Anmeld

14. august 2013

Babydrøm

An&Jo skriver:

ja der sker ting og sager herhjemme..

Når jeg er færdig med hjemmet, så anskaffer jeg mig en symaskine, og så går jeg igang med at lære at sy, og så kan jeg lave lidt til drengene og nogle fede puder til hjemmet, jeg har mange ideer, men andre ting skal føres ud i livet først..

Du må ud og finde noget der interesserer dig, og så ellers bare komme igang med det.. Min værste ofring er faktisk at jeg ikke kan gå til banko mere..

Det er også altid skønt med fornyelse i hjemmet

Fedt at du vil lære at sy Kan I få en masse fine ting til jer selv og hjemmet  

Ja det må jeg Hvorfor kan du ik det? 

Anmeld

14. august 2013

An&Jo

AnnL skriver:

Det er også altid skønt med fornyelse i hjemmet

Fedt at du vil lære at sy Kan I få en masse fine ting til jer selv og hjemmet  

Ja det må jeg Hvorfor kan du ik det? 

fordi jeg er jo alene med Johannes i hverdagen nu, og det er der der er banko, og man hiver ikke lige en dreng på 3,5 år med til banko en hverdags aften, når det først slutter kl 22

Anmeld

14. august 2013

Babydrøm

An&Jo skriver:

fordi jeg er jo alene med Johannes i hverdagen nu, og det er der der er banko, og man hiver ikke lige en dreng på 3,5 år med til banko en hverdags aften, når det først slutter kl 22

Nej okay det kan jeg godt se  Du kan ik finde en babysitter?

Anmeld

14. august 2013

An&Jo

AnnL skriver:

Nej okay det kan jeg godt se  Du kan ik finde en babysitter?

jo det kunne jeg nok godt, men synes det bliver for sent inden jeg er hjemme igen, når alle jeg kender enten skal op og på arbejde eller i skole..

Men det er bare ærgeligt, må ta revanche når han bliver større.. for det er faktisk skide hyggeligt det der banko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.