Nu får jeg sikkert høvl for mit indlæg, men det må jeg så tage med
jeg er udemærket klar over at denne side netop er til at komme ud med følelser og div. Men for at være ærlig så tror jeg du skal slappe af. Hvis du bombarderer din kæreste på samme måde som du bombardere dette forum, så ender du med at skubbe ham længere og længere væk, og ønsket om en baby kommer til at ligge længere og længere ude i fremtiden.
Det kan godt være din kæreste giver udtryk for at han er forstående og han lytter, men for at være ærlig så tror jeg han gør det for at få ro og af medlidenhed og ikke af lyst.
Jeg siger ikke det her for at være ond, blot for at du skal passe på at du ikke ødelægger jeres forhold. hvis han virkelig gav efter for dit pres, tror du så han oprigtigt ville være lykkelig? Jeg tror at det vil ødelægge meget for jer hvis du presser ham til det her barn som han i virkeligheden slet ikke ønsker lige nu. Jeg tror han i længden vil miste mere og mere respekt for dig, hvis du fortsætter på den måde. Giv han tid, lad HAM blive klar, i mellem tiden kunne du jo finde noget andet at gå op i, og få babytankerne lidt på afstand.
Jeg kender til den følelse af frustration og ulykkelig, som du går rundt med, jeg har det lige Sådan. men jeg har desværre erfaret at jeg skubbede min kæreste længere og længere væk fra mig, så han faktisk til sidst gik fra mig! Jeg blev så gravid ved et uheld, og han endte faktisk med at presse mig til en abort, fordi han virkelig ikke ønskede det her barn lige nu. han er jordens bedste "far" til min datterdrog ved at han vil være en lige så god faforår vi engang får en sammen. Men det bliver når HAN er parat til det.
Anmeld