Åh nej. Mit moderhjerte er knust...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

camilla10

lille-fisen skriver:

Tja jeg havde nok reageret på nogenlunde samme måde. Han skal jo vide at den opførsel ikke er okay. Sådan er det. Han går jo ikke i stykker af at blive irettesat. Du har jo ikke gjort noget så han lider overlast på nogen måde. Så pak den dårlige samvittighed væk  Tror det er en situation alle forældre kender til 

Jeg bliver simpelthen nødt til at sige, at jeg har en søn på 2 1/2, der "går i stykker" hvis han bliver hårdt irettesat. Han kan slet ikke rumme det. Heldigvis er børn forskellige og ikke alle reagerer som han..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

lille-fisen

camilla10 skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til at sige, at jeg har en søn på 2 1/2, der "går i stykker" hvis han bliver hårdt irettesat. Han kan slet ikke rumme det. Heldigvis er børn forskellige og ikke alle reagerer som han..

Børn er helt sikkert forskellige og som forælder kender man sit eget barn bedst

Det var egentlig heller ikke ment så hårdt som det lyder - mere som at det er okay at sætte grænser uden dårlig samvittighed - det kan man jo så selvfølgelig gøre på forskellige måder

Anmeld

18. august 2013

Miss-86

camilla10 skriver:

Det lyder som om, vi er ret enige.

Jeg er faktisk blevet positivt overrasket over, hvor meget tålmodighed jeg har med min søn - også efter 8. gang  Og så er der de gange, hvor jeg selv er træt, men hvor manden er fantastisk til at tage over, inden jeg mister tålmodigheden (og omvendt - Stor respekt for enlige forældre!) så alt i alt er det faktisk rigtig sjældent, det ender i skæld ud her.

Nu er nr. 2 på vej - en bette livlig en, hvis man kan skønne efter aktiviteten i maven Så jeg er selvfølgelig spændt på, om man stadig kan have tålmodigheden med 2 

Ja, det er dejligt at man kan 'tage over' i nogle situationer

Det bliver spændende med nr.2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.