Føler mig bare så tarvelig..
vi har lige været ude og handle min dreng og jeg.. Han har været så skøn hele ugen imens hans far har været på ferie.. Men idet vi træder ind i netto begynder han "jeg vil ha dit og dat..." Jeg siger nej.... Og jeg står ved mit nej... Drengen bliver jo selvfølgelig sur og gal! Han kaster sig ned på jorden og når jeg vil rejse ham op er hans ben spaghetti og han råber endnu højere!! Jeg blev helt paf, for sådan noget gør han aldrig!!!
Men jeg taklede vidst situationen forkert og sagde med hård stemme "NU kan det være nok!"
Jeg tog ham op, handlede ikke færdigt og betalte. Han skreg hele vejen hjem i bilen!
Da vi kom hjem tog jeg tøjet af ham og sagde "Så kan du godt gå ind i seng, godnat!"
Så gik han ind med hovedet nedad.. Ind i vores seng med hans dyne og nu sover han ...
Jeg føler mig som en forfærdelig mor og mit hjerte er knust. Har allermest lyst til at møsse ham hel vildt til han vågner og give ham en stor is
og det slog mig jo så lige, at han nok reagerede sådan fordi han ikke har set sin far i 5 dage nu... 

I behøver ikke hakke på mig, men fortæl mig gerne at det bare ikke var ok. For det ved jeg 
Anmeld