Åh nej. Mit moderhjerte er knust...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.135 visninger
42 svar
61 synes godt om
11. august 2013

Swerg

Føler mig bare så tarvelig..

vi har lige været ude og handle min dreng og jeg.. Han har været så skøn hele ugen imens hans far har været på ferie.. Men idet vi træder ind i netto begynder han "jeg vil ha dit og dat..." Jeg siger nej.... Og jeg står ved mit nej... Drengen bliver jo selvfølgelig sur og gal! Han kaster sig ned på jorden og når jeg vil rejse ham op er hans ben spaghetti og han råber endnu højere!! Jeg blev helt paf, for sådan noget gør han aldrig!!! 

Men jeg taklede vidst situationen forkert og sagde med hård stemme "NU kan det være nok!" 

Jeg tog ham op, handlede ikke færdigt og betalte. Han skreg hele vejen hjem i bilen! 

Da vi kom hjem tog jeg tøjet af ham og sagde "Så kan du godt gå ind i seng, godnat!" 

Så gik han ind med hovedet nedad.. Ind i vores seng med hans dyne og nu sover han ...

Jeg føler mig som en forfærdelig mor og mit hjerte er knust. Har allermest lyst til at møsse ham hel vildt til han vågner og give ham en stor is  

og det slog mig jo så lige, at han nok reagerede sådan fordi han ikke har set sin far i 5 dage nu... 

I behøver ikke hakke på mig, men fortæl mig gerne at det bare ikke var ok. For det ved jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Benjamins'mor

Det er helt normalt de reagere sådan. Synes overhovedet ikke du var hård. Han har tydeligvis også været træt, siden han nu sover.

til dig.

Anmeld

11. august 2013

Swerg

Benjamins'mor skriver:

Det er helt normalt de reagere sådan. Synes overhovedet ikke du var hård. Han har tydeligvis også været træt, siden han nu sover.

til dig.

Tak for krammer 

Ja det har han nok.. Det troede jeg bare ikke for han vågnede først kl 8 idag ... 

Anmeld

11. august 2013

Tulipan

Altså det er jo ikke okay at han skaber sig sådan når I er ude at købe ind, så kan godt forstå du reagerede som du gjorde. Måske skulle du bare have tilbudt ham at han kunne få én ting i stedet for kun skæld ud?
Du kan sagtens gøre det godt igen ved at hygge med ham når han står op
Han skal jo vide det er dig der bestemmer og at han ikke skal skabe sig når I er ude blandt mennesker

Anmeld

11. august 2013

Benjamins'mor

Elias2010<3 skriver:

Tak for krammer 

Ja det har han nok.. Det troede jeg bare ikke for han vågnede først kl 8 idag ... 

Sådan er det også nogen gange med Benjamin.
Den anden dag vågnede han kl. 8.30 og sov allerede igen 11.15. Så han må jo have været træt.

Anmeld

11. august 2013

Swerg

Anonym23 skriver:

Altså det er jo ikke okay at han skaber sig sådan når I er ude at købe ind, så kan godt forstå du reagerede som du gjorde. Måske skulle du bare have tilbudt ham at han kunne få én ting i stedet for kun skæld ud?
Du kan sagtens gøre det godt igen ved at hygge med ham når han står op
Han skal jo vide det er dig der bestemmer og at han ikke skal skabe sig når I er ude blandt mennesker

Han plejer også at få en enkelt ting en gang imellem, men det skal ikke være hver gang.. Jeg vil ikke ha at det skal blive til en vane .. Og alt det sukker han vil ha, det r jeg lidt modstander af, med mindre det er fredag eller lørdag..

Anmeld

11. august 2013

Carina:-)

En god mor opdrager sine børn så andre mennesker kan holde dem ud-Du er en god mor 

Du har jo hverken tævet ,råbt eller skreget af ham så jeg synes du taklede ham fint.

Anmeld

11. august 2013

BigHope13

Elias2010<3 skriver:

vi har lige været ude og handle min dreng og jeg.. Han har været så skøn hele ugen imens hans far har været på ferie.. Men idet vi træder ind i netto begynder han "jeg vil ha dit og dat..." Jeg siger nej.... Og jeg står ved mit nej... Drengen bliver jo selvfølgelig sur og gal! Han kaster sig ned på jorden og når jeg vil rejse ham op er hans ben spaghetti og han råber endnu højere!! Jeg blev helt paf, for sådan noget gør han aldrig!!! 

Men jeg taklede vidst situationen forkert og sagde med hård stemme "NU kan det være nok!" 

Jeg tog ham op, handlede ikke færdigt og betalte. Han skreg hele vejen hjem i bilen! 

Da vi kom hjem tog jeg tøjet af ham og sagde "Så kan du godt gå ind i seng, godnat!" 

Så gik han ind med hovedet nedad.. Ind i vores seng med hans dyne og nu sover han ...

Jeg føler mig som en forfærdelig mor og mit hjerte er knust. Har allermest lyst til at møsse ham hel vildt til han vågner og give ham en stor is  

og det slog mig jo så lige, at han nok reagerede sådan fordi han ikke har set sin far i 5 dage nu... 

I behøver ikke hakke på mig, men fortæl mig gerne at det bare ikke var ok. For det ved jeg

nu har jeg ikke selv børn endnu,
Men tror og håber jeg ville have reageret på samme måde som du gjorde.

og havde jeg været tilskuer i butikken hvor i handlede havde jeg tænkt, Endelig en mor som står ved sit ord og ikke bare giver efter

hyg jer når han står op igen og hav en god dag

Anmeld

11. august 2013

TNBC

Elias2010<3 skriver:

Det er en reaktion på at han savner far, men det har du jo først tænkt på bagefter. Jeg kender en dreng, hans får er væk to uger af gangen, der gør ca. 4dage så kommer reaktionen og så skal han bare hænge hele dagen, man må ikke gå fra ham(bare for hente en bold)
Du har ikke gjort noget galt

Anmeld

11. august 2013

Ellie79

Elias2010<3 skriver:

En god mor gør jo som dig, sætter sig ned bagefter og tænker over hvad gjorde jeg og hvad kunne jeg have gjort anderledes - hvad gør jeg næste gang. Så synes du lyder til at være en dejlig mor.

Når nu din dreng vågner er han glad og smilende og elsker sin mor ligeså højt som han altid har gjort, så nyd eftermiddagen sammen med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.