Anonym skriver:
Lad os sige du har denne veninde som stod og manglede penge, hun gik så grædene på kommunen, fik en ny lejlighed med det samme, sagde hun var blevet enlig og fik også indskudslån. Hun søgte som om alt hvad man kunne som enlig! 
Meeeeen, alt dette sker imens at hende og hendes forlovede opsiger deres nuværende bolig, så flytter de ind i det nye, dog med den undtagelse at skrive kærestens navn på adressen... Dvs, så hun står som enlig..
Nu lever de så deres "vidunderlige" liv, uden at tage sig af at det de gør er forkert!!
Jeg bliver provokeret af folk der gør disse ting, syntes det er så svinsk at nogle folk skal kæmpe sig til en indtægt mens andre snyder for at få den!!
Hvad havde du gjort i denne situation??
jeg må erkende at jeg havde været lgieglad med hvor god en veninde det var, for jeg havde sku nok sladret anonym... Jeg har selv været enlig, som i rigtig enlig, og at folk snyde med det, gør mig bitter. for det de enlige får er en hjælp, og noget andre mennesker betaler dig fordi de stoler på dig. så jeg havde sku været kold på det punkt...
ville nok gøre mig til en dårlig veninde, men regler er regler, og de er der for at bliver overholdt....
Anmeld