At stå som *falsk* enlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.826 visninger
46 svar
59 synes godt om
7. august 2013

Anonym trådstarter

Lad os sige du har denne veninde som stod og manglede penge, hun gik så grædene på kommunen, fik en ny lejlighed med det samme, sagde hun var blevet enlig og fik også indskudslån. Hun søgte som om alt hvad man kunne som enlig! 

Meeeeen, alt dette sker imens at hende og hendes forlovede opsiger deres nuværende bolig, så flytter de ind i det nye, dog med den undtagelse at skrive kærestens navn på adressen... Dvs, så hun står som enlig..

Nu lever de så deres "vidunderlige" liv, uden at tage sig af at det de gør er forkert!! 

Jeg bliver provokeret af folk der gør disse ting, syntes det er så svinsk at nogle folk skal kæmpe sig til en indtægt mens andre snyder for at få den!!  

Hvad havde du gjort i denne situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

A&F

Fortælle hende at det er ulovligt! 

Anmeld

7. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg ville anmelde dem. Har intet til overs for folk, der udøver socialt bedrageri. 

Anmeld

7. august 2013

Mettefpigen

Jeg HADER sådan noget.... Og må indrømme at jeg først ville sige til hende at det er pisse ulovligt og at hun skulle droppe det... Og ellers havde jeg meldt hende......

Anmeld

7. august 2013

Mamalou

Du kan melde hende til kontrolteamet i den kommune I bor i. Anmeldelsen kan ske anonymt.

Vh. Louise

Anmeld

7. august 2013

kesuh

Rules are Rules!

Jeg ville være den onde og melde det. Jeg har ingen skrupler ved det og slet ikke når det handler om mange penge, som der er stramme regler omkring 

Anmeld

7. august 2013

pcoramt

jeg bliver forarget! Det er jo faktisk os skatteydere der betaler.. Meld dem

Anmeld

7. august 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Lad os sige du har denne veninde som stod og manglede penge, hun gik så grædene på kommunen, fik en ny lejlighed med det samme, sagde hun var blevet enlig og fik også indskudslån. Hun søgte som om alt hvad man kunne som enlig! 

Meeeeen, alt dette sker imens at hende og hendes forlovede opsiger deres nuværende bolig, så flytter de ind i det nye, dog med den undtagelse at skrive kærestens navn på adressen... Dvs, så hun står som enlig..

Nu lever de så deres "vidunderlige" liv, uden at tage sig af at det de gør er forkert!! 

Jeg bliver provokeret af folk der gør disse ting, syntes det er så svinsk at nogle folk skal kæmpe sig til en indtægt mens andre snyder for at få den!!  

Jeg ville snakke med hende om det, og blive ved med at nævne det. Jeg ville dog ikke stikke hende, da jeg ikke gider gå rundt og leje politibetjent. Men kan godt forstå du er forarget! Det er virkelig noget svineri, og bestemt ikke noget der bidrager til det gode fællesskab. 

Anmeld

7. august 2013

Louise H.

Hvis det er en veninde, ville jeg gøre hende klar over at det var ulovligt

Anmeld

7. august 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Hvis hun er en veninde som du skriver, så ville jeg give hende en chance for selv at klare det med kommunen - og ellers melde det. Det er systematisk snyd og ikke ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.