bøllen skriver:
Ja beklager på forhånd for dette er et klynke indlæg. Overvejede et splitsekundt at gøre det anno, af frygt for at blive set som en dårlig mor.
her lakker sommerferie mod enden , og må indrømme jeg " glæder " mig . Ikke forstået på den måde, at jeg ikke nyder ferien med mine unger. Det gør jeg skam, elsker det . Men samtidig hader jeg det for i ferien går det virkelig op for mig hvor skadet min krop er, og hvor meget det påvirker min gøren og formåden.
jeg er brugt , virkelig brugt . Min krop er så træt, gør så ondt jeg knap kan stå på mine ben idag. Aftensmaden blev byttet ud med købe pizza ( gør vi ellers aldrig ) men magtede det simpelthen ikke .
Mindstemanden skulle startet i børnehave idag efter 3 ugers sommerferie , men han var bare ikke klar. Vi har jo en fortid bag os med mange skrigeture inden børnehave skift, så orkede ikke kampen i morges . Han fik fri, dog kørte vi på besøgt i børnehaven for at vække lysten igen. Tror det virkede, så han i morgen kan komme afsted en kort tur imorgen.
snakkede med en pædagog derover, kort . Hun sagde I har jo tiden til korte dage . Ja det er korrekt men havde lyst til at skrige : jeg er færdig , han er nød til at skal afsted . Men gjorde det selvfølgelig ikke , hun sagde det jo i den bedste mening.
men for pokker , hvor er det sindsygt hård at være så brugt. At erkende at 3 uger er nok . De store har været hjemme i 5 uger og med en mand som kun har holdt 1 uge er mor bare færdig. Et er smerterne det andet er selv erkendelsen af ikke at slå til.
hold op det river i mit hjerte 
Nå det var dagens klynke indlæg . Ved dette indlæg kan give nogle " dømmende " kommentar men det tar jeg med .
Tak fordi du læste så langt
Du får bestemt ingen dømmende kommentarer herfra, men en
fordi at du sætter ord på det mange af os føler.
Jeg er også fuldstændig smadret og åndede lettet op, da jeg kunne aflevere Junior i DP, igår, efter 5 ugers ferie.
Den første uge var vi I Sverige med manden's famile (18 stk) og jeg er lidt senstiv, så at være sammen med alle de mennesker tærede godt på mig. De næste 4 uger, var jeg alene med sønnen. (Manden kører tideligt på job og kommer tideligst hjem mellem 20 og 21.)
Vores dreng er 20 måneder og der er bare fuld skrald på fra 6 morgen til kl 19 om aftenen, og jeg har en smadret ryg + diskus i nakken, så jeg er bare fuldstændig færdig nu.
Kram og fuld forståelse herfra.