Klynke indlæg - advarsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.339 visninger
58 svar
9 synes godt om
5. august 2013

bøllen

Ja beklager på forhånd for dette er et klynke indlæg. Overvejede et splitsekundt at gøre det anno, af frygt for at blive set som en dårlig mor.

her lakker sommerferie mod enden , og må indrømme jeg " glæder " mig . Ikke forstået på den måde, at jeg ikke nyder ferien med mine unger. Det gør jeg skam, elsker det . Men samtidig hader jeg det for i ferien går det virkelig op for mig hvor skadet min krop er, og hvor meget det påvirker min gøren og formåden.

jeg er brugt , virkelig brugt . Min krop er så træt, gør så ondt jeg knap kan stå på mine ben idag. Aftensmaden blev byttet ud med købe pizza ( gør vi ellers aldrig ) men magtede det simpelthen ikke . 

Mindstemanden skulle startet i børnehave idag efter 3 ugers sommerferie , men han var bare ikke klar. Vi har jo en fortid bag os med mange skrigeture inden børnehave skift, så orkede ikke kampen i morges . Han fik fri, dog kørte vi på besøgt i børnehaven for at vække lysten igen. Tror det virkede, så han i morgen kan komme afsted en kort tur imorgen.

snakkede med en pædagog derover, kort . Hun sagde I har jo tiden til korte dage . Ja det er korrekt men havde lyst til at skrige : jeg er færdig , han er nød til at skal afsted . Men gjorde det selvfølgelig ikke ,  hun sagde det jo i  den bedste mening.

men for pokker , hvor er det sindsygt hård at være så brugt. At erkende at 3 uger er nok . De store har været hjemme i 5 uger og med en mand som kun har holdt 1 uge er mor bare færdig. Et er smerterne det andet er selv erkendelsen af ikke at slå til.

hold op det river i mit hjerte 

Nå det var dagens klynke indlæg . Ved dette indlæg kan give nogle " dømmende " kommentar men det tar jeg med .

Tak fordi du læste så langt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

wamse

Det burde virkelig ikke give anledning til dømmende svar, for så ville det sgu sige, så meget mere om dem, end om dig 

Jeg kan så meget følge dig, og jeg skulle have sendt min datter i sfo i dag, men orkede simpelthen ikke kampen med hende i dag 

Hun har haft ferie i 6-7 uger, og jeg er max brugt nu. 

Jeg burde have vidst, at det ville være for meget for mig, med så meget ferie, når vi har gået op og ned af hinanden 

Anmeld

5. august 2013

Bak

bøllen skriver:

Ja beklager på forhånd for dette er et klynke indlæg. Overvejede et splitsekundt at gøre det anno, af frygt for at blive set som en dårlig mor.

her lakker sommerferie mod enden , og må indrømme jeg " glæder " mig . Ikke forstået på den måde, at jeg ikke nyder ferien med mine unger. Det gør jeg skam, elsker det . Men samtidig hader jeg det for i ferien går det virkelig op for mig hvor skadet min krop er, og hvor meget det påvirker min gøren og formåden.

jeg er brugt , virkelig brugt . Min krop er så træt, gør så ondt jeg knap kan stå på mine ben idag. Aftensmaden blev byttet ud med købe pizza ( gør vi ellers aldrig ) men magtede det simpelthen ikke . 

Mindstemanden skulle startet i børnehave idag efter 3 ugers sommerferie , men han var bare ikke klar. Vi har jo en fortid bag os med mange skrigeture inden børnehave skift, så orkede ikke kampen i morges . Han fik fri, dog kørte vi på besøgt i børnehaven for at vække lysten igen. Tror det virkede, så han i morgen kan komme afsted en kort tur imorgen.

snakkede med en pædagog derover, kort . Hun sagde I har jo tiden til korte dage . Ja det er korrekt men havde lyst til at skrige : jeg er færdig , han er nød til at skal afsted . Men gjorde det selvfølgelig ikke ,  hun sagde det jo i  den bedste mening.

men for pokker , hvor er det sindsygt hård at være så brugt. At erkende at 3 uger er nok . De store har været hjemme i 5 uger og med en mand som kun har holdt 1 uge er mor bare færdig. Et er smerterne det andet er selv erkendelsen af ikke at slå til.

hold op det river i mit hjerte 

Nå det var dagens klynke indlæg . Ved dette indlæg kan give nogle " dømmende " kommentar men det tar jeg med .

Tak fordi du læste så langt 

Det lyder som om, du godt kunne bruge et !
Absolut ingen dømmende ord herfra. Det er hårdt at have børn, og hvis man har fysiske skavanker, kan jeg da sagtens forstå, det må være endnu hårdere!
Endnu et til dig og se så at komme i seng, så du kan være udhvilet til endnu en dag i morgen

Anmeld

5. august 2013

Kløver

Kunne ha skrevet nøjagtigt det samme

Anmeld

5. august 2013

Laulund87

Åhh ved du hvad jeg kan virkelig godt følge dig!

Jeg bliver også hurtigt brugt, men det er bare i psyken. Jeg lider af angst, social fobi og er særligt sensitiv. Jeg går helt ned hvis jeg skal være på hele tiden..

Jeg havde vores datter alene i en uge og så var manden hjemme med os ugen efter. Det var to uger og ja jeg glædede mig til at være alene igen Nu har de så været på arbejde/i børnhave snart to uger og jeg tanker op til to uger på Bornholm fra på lørdag. Der er aftalen med manden også at jeg kan trække mig når det bliver for meget for mig, bare et par timer hvor han går på legepladsen med hende.

Så jeg forstår og kender det godt

Anmeld

5. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror nu heller ik nogen trælse kommentar for det her indlæg! 

Tror da de fleste ville være godt brugt ovenpå alt det! Vh stine

Anmeld

5. august 2013

VIPpigen

Åhh, det kunne være mig der skrev det, og jeg har kun 1 barn...

ej, herhjemme er det den her uge der har rykket tænder ud. Manden har bilen på job, så vi skal gå eller cykle rundt, og samtidig, 3 ugers ferie, hvor den sidste uge kun har været datteren og jeg... Åhh, det er bare hårdt. Og jeg må tilstå, det var lykke at komme hjem og kunne smide mig med benet oppe, og lade rod være rod.

Jeg elsker mit barn, og vil meget gerne have en til på sigt, men nøj hvor er det hårdt når hun skal underholdende det meste af dagen. Og så kunne det også mærkes at hun manglede nye udfordringer.

Når alt det er sagt, så har jeg altså NYDT mine 3 ugers ferie, en uge med far, en uge med min mor, og en uge herhjemme

Anmeld

5. august 2013

bøllen

wamse skriver:

Det burde virkelig ikke give anledning til dømmende svar, for så ville det sgu sige, så meget mere om dem, end om dig 

Jeg kan så meget følge dig, og jeg skulle have sendt min datter i sfo i dag, men orkede simpelthen ikke kampen med hende i dag 

Hun har haft ferie i 6-7 uger, og jeg er max brugt nu. 

Jeg burde have vidst, at det ville være for meget for mig, med så meget ferie, når vi har gået op og ned af hinanden 

Tak , du er sikkert ret. Men der har været så mange indlæg herinde om emnet, så er forberedt. Men sådan er virkeligheden her, desværre. Og det står jeg ved selv om det er det hårdeste.

åh kender det godt, magtede heller ikke kampen idag  Selv om det havde været det bedste for os begge. Men det gik. 

Af skade bliver man klog, siger man ikke det ? 

Til dig også , det er ski svært når man så gerne vil ungerne det bedste men bare ikke formår..

Anmeld

5. august 2013

AnthonsMor

Nu har jeg godt nok kun Anthon på 4 måneder.. Men jeg må nu også indrømme, at selvom han er så lille kan jeg nogen gange godt "få nok" - jeg elsker ham overalt på jorden og vil for intet i verden bytte ham med noget som helst.. Men man bliver sgu træt..
Nu kender jeg ikke din 'historie', men kan næsten tænke mig til du har nogle kroniske smerter du kæmper med, og det gør det da selvfølgelig lige en tand hårdere at være mor på fuldtid når ungerne har ferie!

Jeg kan godt forstå du 'glæder' dig til, at hverdagen starter igen, så du kan få lidt luft, især når din mand ikke rigtig har haft ferie!

1000 kram herfra!

Anmeld

5. august 2013

bøllen

Bak skriver:

Det lyder som om, du godt kunne bruge et !
Absolut ingen dømmende ord herfra. Det er hårdt at have børn, og hvis man har fysiske skavanker, kan jeg da sagtens forstå, det må være endnu hårdere!
Endnu et til dig og se så at komme i seng, så du kan være udhvilet til endnu en dag i morgen

Tak skal du have . 

Det er ski svært når man plejer at kunne overskue hele verden. 

ja det burde jeg nok, men det hjælper desværre ikke. Kan slet ikke finde ro i kroppen når den er " kørt " så langt ud.

det koster et par uger på sofaen ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.