Klynke indlæg - advarsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Kunne ha skrevet nøjagtigt det samme

Til dig også... Ved jeg ikke er alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Åhh ved du hvad jeg kan virkelig godt følge dig!

Jeg bliver også hurtigt brugt, men det er bare i psyken. Jeg lider af angst, social fobi og er særligt sensitiv. Jeg går helt ned hvis jeg skal være på hele tiden..

Jeg havde vores datter alene i en uge og så var manden hjemme med os ugen efter. Det var to uger og ja jeg glædede mig til at være alene igen Nu har de så været på arbejde/i børnhave snart to uger og jeg tanker op til to uger på Bornholm fra på lørdag. Der er aftalen med manden også at jeg kan trække mig når det bliver for meget for mig, bare et par timer hvor han går på legepladsen med hende.

Så jeg forstår og kender det godt

" dejligt " jeg ikke er alene , forstå mig ret. Syntes bare så tit man føler sig som en dårlig mor, når man tænker sådan. Og man bliver hurtig dømt.

havde set frem til 2 ugers ferie alle sammen men det blev det så ikke til. Den ene uge manden havde ferie var vi på en længe planlagt tur til København man-ons ( alene ) havde jeg vist han kun havde den ene uge var jeg turen ikke blevet planlagt.

dejligt du kan lade op inden jeres tur ( gætter på det er planlagt )  og super ide i på forhånd har lavet en aftale. 

Anmeld

5. august 2013

Kløver

bøllen skriver:

Til dig også... Ved jeg ikke er alene

Er du ikke

Jeg nåede at blive den pinlige hysteriske kælling til guldbryllup forleden fordi min søn løb, og jeg kan ikke løbe og derfor ikke fange ham, og der var ikke lukket omme i garagen så han løb ud mod vejen så måtte råbe højt for var så ræd for at han skulle løbe ud og blive ramt af en bil. Min mand stod og snakkede og da jeg arrigt bad om hjælp fik svigerfar sagt at han da lige skulle sige farvel( da vi kørte efter kort tid pga min søn reagerede vildsomt da han er sensitiv) og det var høfligt, og ja så blev der talt lidt store ord fra min side så det tog hårdt at jeg måtte jagte rundt efter min søn og ingen lige forhindrede ham i at løbe ud, da vi troede der var spærret af pga lågen

Anmeld

5. august 2013

bøllen

StineW79 skriver:

Tror nu heller ik nogen trælse kommentar for det her indlæg! 

Tror da de fleste ville være godt brugt ovenpå alt det! Vh stine

Nej det gør der måske ikke  Men er forberedt. Syntes desværre ofte man bliver dømt " ude " når man ikke er totalt overskudsmor hele tiden. 

Anmeld

5. august 2013

Laulund87

bøllen skriver:

" dejligt " jeg ikke er alene , forstå mig ret. Syntes bare så tit man føler sig som en dårlig mor, når man tænker sådan. Og man bliver hurtig dømt.

havde set frem til 2 ugers ferie alle sammen men det blev det så ikke til. Den ene uge manden havde ferie var vi på en længe planlagt tur til København man-ons ( alene ) havde jeg vist han kun havde den ene uge var jeg turen ikke blevet planlagt.

dejligt du kan lade op inden jeres tur ( gætter på det er planlagt )  og super ide i på forhånd har lavet en aftale. 

Forstår godt hvad du mener.. Heldigvis har vi en familierådgiver der er god til at trække mig op igen når jeg føler jeg er en dårlig mor, hun ved lige hvad hun skal sige så jeg ved at jeg gør mit bedste. Men man tvivler så tit. Man "burde" jo kunne overskue det hele osv

Tror det var en rigtig god idé at vi har delt ferien op på den måde at det hedder to ugers ferie, to uger i BH og to ugers ferie igen. Jeg er bare NØDT til at tænke på mig selv også..

Håber du får slappet lidt af nu og husk at sige til dig selv at du gør dit bedste

Anmeld

5. august 2013

aarhusmor

ja puha, har selv fysiske skavanker og glæder mig over at det er hverdag igen. Dvs. at kammeraterne er kommet hjem og går i SFO. Så forstår dig!

Anmeld

5. august 2013

bøllen

VIPpigen skriver:

Åhh, det kunne være mig der skrev det, og jeg har kun 1 barn...

ej, herhjemme er det den her uge der har rykket tænder ud. Manden har bilen på job, så vi skal gå eller cykle rundt, og samtidig, 3 ugers ferie, hvor den sidste uge kun har været datteren og jeg... Åhh, det er bare hårdt. Og jeg må tilstå, det var lykke at komme hjem og kunne smide mig med benet oppe, og lade rod være rod.

Jeg elsker mit barn, og vil meget gerne have en til på sigt, men nøj hvor er det hårdt når hun skal underholdende det meste af dagen. Og så kunne det også mærkes at hun manglede nye udfordringer.

Når alt det er sagt, så har jeg altså NYDT mine 3 ugers ferie, en uge med far, en uge med min mor, og en uge herhjemme

" dejligt " jeg ikke er alene. Håber du forstår, hvad jeg mener.

må indrømme idag har jeg ski ondt af mig selv 

Føler med dig , skulle cykle på havnen efter knægten her til aften. Var ved at dø. Så en hel uge  Pu ha. 

ferie er SKØNT , ingen tvivl men alt har en pris. 

Anmeld

5. august 2013

VIPpigen

bøllen skriver:

" dejligt " jeg ikke er alene. Håber du forstår, hvad jeg mener.

må indrømme idag har jeg ski ondt af mig selv 

Føler med dig , skulle cykle på havnen efter knægten her til aften. Var ved at dø. Så en hel uge  Pu ha. 

ferie er SKØNT , ingen tvivl men alt har en pris. 

Forstår hvad du mener, er faktisk også glad for jeg ikke er alene i denne båd, for hold op man kan føle sig som en ussel mor

Jeg cykler med hende i dp, og hjem hver dag, men enten skulle jeg underholde hende en hel uge herhjemme, ellers måtte jeg hoppe på cyklen. Nogen dage er bedre end andre, men de sidste dage af ferien var bare rigtig hård. Og nøj jeg glæder mig til bare at kan stresse af med symaskinen igen, og få lavet lidt nye mønstre. Men jeg var bare helt ør i hovedet i dag efter at have afleveret hende i dp.

Anmeld

5. august 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Er du ikke

Jeg nåede at blive den pinlige hysteriske kælling til guldbryllup forleden fordi min søn løb, og jeg kan ikke løbe og derfor ikke fange ham, og der var ikke lukket omme i garagen så han løb ud mod vejen så måtte råbe højt for var så ræd for at han skulle løbe ud og blive ramt af en bil. Min mand stod og snakkede og da jeg arrigt bad om hjælp fik svigerfar sagt at han da lige skulle sige farvel( da vi kørte efter kort tid pga min søn reagerede vildsomt da han er sensitiv) og det var høfligt, og ja så blev der talt lidt store ord fra min side så det tog hårdt at jeg måtte jagte rundt efter min søn og ingen lige forhindrede ham i at løbe ud, da vi troede der var spærret af pga lågen

Nej " heldigvis "  

ej øv en træls Situation. Kan lige forestille mig hvor ræd du blev. Godt der ikke skete noget.

Kunne svigerfar da ikke lige springe til.

Anmeld

5. august 2013

Benjamins'mor

Puha, jeg føler med dig (hvis man kan sige det, uden det lyder som en hård kommentar). Der er absolut ikke noget forkert i at du er "brugt" op.
Jeg går selv højgravid, sygemeldt med bækkenløsning. Min kæreste er i nyt job og jeg har haft 3 ugers ferie med min søn, han kom afsted igen idag og selvom det lyder hårdt/forkert, har jeg virkeligt nydt lidt alene tid. Jeg følte mig også til sidst brugt, og har bare kunnet mærke på min krop at jeg havde brug for at han kom afsted.

Så jeg kan udemærket følge dig, selvom mit "bare" er bækkenløsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.