Demata skriver:
Hej alle!
Jeg er ny på siden
smed p-pillerne i marts, og mig og kæresten er nu så stille begyndt at prøve at blive gravide 
Vil lige høre jer angående en oplevelse jeg havde i går, til min søsters fødselsdag. Mig og min kæreste er begge rigtig glade for navnet Sunny til en pige, det er noget der har en stor betydning for os, og er også navnet på "vores" sang. Vi synes selv det er fantastisk.
Nævnte så navnet for min familie i går, og de mente det var et forfærdeligt navn, og direkte strengt at give et barn
De sagde blandt andet at det vil være let at mobbe med.. Jeg blev ret overrasket, og kan da godt se det er et anderledes navn, men er det så slemt? Vi er selv glade for det, så deres mening kan selvfølgelig være ligegyldig. Men har alligevel tænkt lidt over det, og ville gerne høre nogle flere meninger.
Så hvad tænker i? Selv hvis i ikke synes det er det pæneste navn i verden, ville i så direkte mene det er så galt? Ville i tænke noget særligt over det, hvis i mødte en pige med navnet?
kunne rigtig godt bruge nogle svar! Tak 
Sangen <3
http://m.youtube.com/watch?v=uRWyxzmNdJc
Sunny er i mine øre et drenge navn, så jeg ville synes det var synd at kalde en pige det.