Grimt navn..? (Og ny på siden!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

Mum33

For mig er det en dreng  Til en pige synes jeg det er lidt for "smart i en fart"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvis i mener det er det perfekte navn, så skal hun da hedde Sunny. Det er da ikke et helt exeptionelt unormalt navn i USA, det er dog både et drenge- og pigenavn.

Det er forresten navnet på den lille babypige i Lemony Snickets "A series of unfortuante events", som er en serie ret vellykkede børnebøger. 

Anmeld

4. august 2013

Morgensol

Jeg sys det er virkelig sødt og smukt! og har det en betydning for jer, hvilket imø er vigtigere end hvad folk synes om navnet.

Og at det er specielt er jo ikke unormalt! I dag er man jo nærmest unormal hvis man har et normalt navn!

Anmeld

4. august 2013

MissTas

Demata skriver:

Hej alle!

Jeg er ny på siden smed p-pillerne i marts, og mig og kæresten er nu så stille begyndt at prøve at blive gravide 

Vil lige høre jer angående en oplevelse jeg havde i går, til min søsters fødselsdag. Mig og min kæreste er begge rigtig glade for navnet Sunny til en pige, det er noget der har en stor betydning for os, og er også navnet på "vores" sang. Vi synes selv det er fantastisk.

Nævnte så navnet for min familie i går, og de mente det var et forfærdeligt navn, og direkte strengt at give et barn  De sagde blandt andet at det vil være let at mobbe med.. Jeg blev ret overrasket, og kan da godt se det er et anderledes navn, men er det så slemt? Vi er selv glade for det, så deres mening kan selvfølgelig være ligegyldig. Men har alligevel tænkt lidt over det, og ville gerne høre nogle flere meninger. 

Så hvad tænker i? Selv hvis i ikke synes det er det pæneste navn i verden, ville i så direkte mene det er så galt? Ville i tænke noget særligt over det, hvis i mødte en pige med navnet?

kunne rigtig godt bruge nogle svar! Tak 

Sangen <3

http://m.youtube.com/watch?v=uRWyxzmNdJc

bryder mig ikke så meget om det og synes faks mere det minder om et drengenavn frem for et pigenavn, beklager .. men sys ikke det er et direkte forfærdeligt navn..

Anmeld

4. august 2013

C-Dog

Sunny er da smukt :-D og kan ikke samlignes med drengenavnet Sonny, for det er jo ikke det navn bare fordi de til forveksling minder om hinanden. Hvis man skulle vælge alle unisex navne fra, alle navne der mindede om andre navne samt alle navne der kan mobbes med, amen så må vi jo give vores børn numre istedet for, for så kan man jo ikke hedde noget som helst. ;-)

Anmeld

4. august 2013

Demata

Demosan skriver:

Hvis i mener det er det perfekte navn, så skal hun da hedde Sunny. Det er da ikke et helt exeptionelt unormalt navn i USA, det er dog både et drenge- og pigenavn.

Det er forresten navnet på den lille babypige i Lemony Snickets "A series of unfortuante events", som er en serie ret vellykkede børnebøger. 

Tak for dit svar

Det vidste jeg faktisk slet ikke 

Anmeld

4. august 2013

Demata

C-Dog skriver:

Sunny er da smukt :-D og kan ikke samlignes med drengenavnet Sonny, for det er jo ikke det navn bare fordi de til forveksling minder om hinanden. Hvis man skulle vælge alle unisex navne fra, alle navne der mindede om andre navne samt alle navne der kan mobbes med, amen så må vi jo give vores børn numre istedet for, for så kan man jo ikke hedde noget som helst. ;-)

Tak 

Jeg synes også selv det er forskelligt fra drengenavnet Sonny. 

Anmeld

4. august 2013

Demata

Tak for alle jeres svar, det hjælper super meget 

vi er som sagt glade for navnet, så satser klart på det kommer i brug hvis vi skulle få en pige. Evt. sat sammen med et andet navn. Og udfra jeres svar virker det også til at det ikke er et helt umuligt navn, selvom der selvfølgelig er delte meninger 

Anmeld

4. august 2013

TNBC

Demata skriver:

vi er som sagt glade for navnet, så satser klart på det kommer i brug hvis vi skulle få en pige. Evt. sat sammen med et andet navn. Og udfra jeres svar virker det også til at det ikke er et helt umuligt navn, selvom der selvfølgelig er delte meninger 

30mænd hedder Sunny
24kvinder hedder Sunny
I 2013

Så det er jo ikke helt unormalt navn.

Anmeld

4. august 2013

TNBC

Demata skriver:

30mænd hedder Sunny
24kvinder hedder Sunny
I 2013

Så det er jo ikke helt unormalt navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.