Woooow tænker jeg bare.
havde jeg været din mor, var jeg blevet meget ked af det. Når mine forældre passer vores søn, er desøhelt andre regler end herhjemme og det samme hos min kærestes familie, og sådan skal det være, min søn elsker at være på besøg hos bedsteforældrene, men han kender også reglerne hjemme, han ved de ikke er ens (han er 2,5) selvfølgelig forsøger han at slippe afsted med ting, som han får lov til der, men sådan er børn altså.
Og hvis pigen er vant til at sove med hendes mor hver dag, og i kun har hende engang imellem, så er det jo faktisk JER der river hende ud af vante rutiner og IKKE din mor.
Som barn sov jeg i min egen seng, men hvis jeg blev ked af det eller bange, sov jeg mellem mine forældre, når jeg var hos min farmor, så sov jeg i hendes seng sammen med hende og jeg synes det var evigt hyggeligt, men vidste godt, at sådan var det ikke hjemme.
At hun græder hjemme hos jer ved sengetid handler vel også om den tryghed hun pludselig mangler, der er regler hos jer og andre hos hendes mor, det er vist forvirrende nok for et barn.
Anmeld