Anonym skriver:
Ihhh og uhh og åååårh hvor er jeg sur!
Vi har i lang tid kæmpet en brag kamp med kærestens familie og kæmper stadig fordi de simpelthen ikke vil acceptere vores regler med hensyn til kærestens pige. Det er alt lige fra social adfærd, spisning, ordentlig opførsel, slik og andet på bestemte tidspunkter og putning...
Og det bøvler vi som sagt stadig rigtig meget med og har nærmest været nød til at lukke nogen af dem ude fordi de går stik imod det vi siger..
Så har vi så min mor som altid har bakket op om vores regler og synes de er fornuftige osv.. Så omsider lader vi min mor passe hende i dag fordi vi skulle afsted til noget spisning for så kunne de jo hygge sig og lille pigen elsker at sove der, men det er bare første gang uden os. Med os har der aldrig været problemer fordi der er det os der bestemmer jo og det høre min mor efter..
Vi har så aftalt med min mor at hun IKKE skal sove i samme seng som min mor og vi har sagt at vi godt kunne tage hendes madres med hvis min mor ikke gad sove på sofaen (så hun kunne høre hende hvis hun begyndte at græde) i og med at lille pigen har et stort problem med at forstå at man skal sove alene da hun sover sammen med hendes mor og det tager bare lang tid om at få hende til at forstå det igen og meget skrig og skrål fordi hun ikke får sin vilje om at komme ind og sove hos os..
Det sagde min mor pænt nej til for hun sov bare på sofaen med hende det var der ingen problemer i. Fair nok hendes valg.
SÅ får jeg en sms fra min mor kl 22.. (efter lille pigen er blevet lagt til at sove) at hun altså er kommet ned og sover i hendes seng fordi det vil hun gerne når hun ikke måtte komme ind og sove hos min lille bror. 
Jeg er så sur! hvorfor kunne hun ikke overholde den aftale vi havde?! Både kæresten og jeg er meget i tvivl om hun skal have lov til at passe hende alene igen for det der synes jeg simpelthen ikke er i orden når vi klart og tydeligt har sagt at hun har et problem med at forstå at hun skal sove i egen seng...
Så nu kan vi i morgen se frem til en aften hvor det mindst tager 1½ time om at ligge hende i seng fordi hun ikke vil sove alene...
og en ordentlig skideballe til min mor! 
Undskyld mit udbrud jeg havde bare brug for at komme ud med det! 
Jeg synes, det er et privilegium, at andre har lyst til at passe ens børn, og jeg har fuld forståelse for, at de i nogle tilfælde gør tingene på en måde, DE kan stå inde for.
Hvis jeg som tak for pasning af et barn fik en kæmpe skideballe og trusler om aldrig at måtte passe barnet igen, ville det være mig, der sagde nej tak til at gøre det om.
Hvis jeg havde været nødt til at kassere adskillige familiemedlemmer som børnepassere, ville jeg tage det op til overvejelse, om jeg måske var lige strid nok i mine krav til folk, der rent faktisk hjalp mig.
Og hvor ville jeg blive tosset, hvis min voksne datter tænkte, som du gør:"Der er det os der bestemmer jo og det høre min mor efter.."