så skuffet!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

helle85

DianaRJS skriver:

mine børn har desværre fået en ide med at løbe ud foran normal når jeg at fange dem på siden af huset men ikke i dag,  jeg kaldte og kaldte og kaldte og de svarede bare ikke og blev så bange...

skal siges de har været på værelset som straf hver gang fordi jeg ikke finde rmig i det, og er så bange for at de bliver kørt ned osv osv.... der bor mange unge mennesker på den her vej der køre af røv, var helt oppe i den ene ende af vejen og nede i den anden råbende efter mine 2 drenge, og føj jeg fik ondt i maven og hjertebanken

viste sig så gudskelov at de havde gemt sig i et hak vi har på siden af huset, self det eneste sted jeg ikke havde kigget, men de gav jo ingen lyd fra sig, blev bare så sur, og ked af det på samme tid, over de kunne finde på at gøre mig så bange... nu fik de så igen timeout på værelset... men virker bare somom de slet ikke respektere det, og at "straffen" ikke er noget de tager til sig.... :/ skal siges de ALDRIG har været sådan før og gør mig bare endnu mere ked af det. for så tvivler jeg bare på at det var rigtig at sætte flere børn til verdenen, for er som om det er gået helt i koks efter de har fået det at vide

har i nogen ideer til hvad jeg ellers kan gøre? for at rende efter dem konstant gravid bare fordi man ikke kigger på den 2 sec er altså ikke sjovt, og bliver bare så ked af det..... skal siges jeg IKKE gider at skal overvåge dem, for de skal også have lov at være børn :/ og blive overvåget af en voksen hele tiden er jo heller ikke noget vi andre gad...

nu har jeg læst lidt af svarene og jeg tror enten at jeg ville kigge efter dem i det skjulte nå de tror du ikke er der, for at finde ud af hvordan de kommer over hegnet og ellers ville jeg nok sige at de så ikke kan komme ud at lege, de næste par gange de spørg, og se om det ville hjælpe,

vi har heldigvis aldrig haft det problem og vi har altid bare haft et hønsehegn(eller hvad det kaldes) for, og det har de sagtens fjerne, men måske hænger det også sammen med at min dreng, er bange for at blive væk bare vi gå 10 skridt væk fra ham (måske lidt over drevet men håber du forstå), lige så snart vi er ude for haven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Ha ha godt vores låge har lodrette brædder men stadig en tværbrædde de ville kunne træde på, så håber ikke de finder ud af at kravle iver når dine drenge har fundet ud af det efter så lidt

vores bræder er også lodrette men imellem hver bræde er der de der ca 5 mm hvor de kan få ved den tværgående på den modsatte side, så igen nu er manden sku sat på arbejde når han kommer hjem så må han lave det om eller finde en anden løsning

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

helle85 skriver:

nu har jeg læst lidt af svarene og jeg tror enten at jeg ville kigge efter dem i det skjulte nå de tror du ikke er der, for at finde ud af hvordan de kommer over hegnet og ellers ville jeg nok sige at de så ikke kan komme ud at lege, de næste par gange de spørg, og se om det ville hjælpe,

vi har heldigvis aldrig haft det problem og vi har altid bare haft et hønsehegn(eller hvad det kaldes) for, og det har de sagtens fjerne, men måske hænger det også sammen med at min dreng, er bange for at blive væk bare vi gå 10 skridt væk fra ham (måske lidt over drevet men håber du forstå), lige så snart vi er ude for haven.

ja der er mine så helt anderledes eller ikke helt de 3 gange jeg har hentet dem har de self heller ikke været uden for haven altså gået ud på fortovet men blevet inden for hækken ud til vejen, men stadig skal de jo forstå når jeg har sagt de må lege bagved indtil hegnet foran er lavet, så er det der de bliver....

udover det er de begge 2 der elsker at udforske ting, så har nok også lidt at sige....

og vores nabo har åbenbart set hvordan de gør det, så nu er manden sat på arbejde når han kommer hjem fra LA så må han sku fixe det på den ene eller anden måde.. nogengange ville det være rart at være handywoman

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

raca skriver:

jeg tror ikke at at sende dem på værelset og skeld ud virker..

jeg tror ikke de gemte sig for at gøre dig urolig og bange.

de har jo tydeligvis ikke forstået alvoren i at det er farligt at løbe der ud.

jeg mener de er så gamle så de god kan fåsår enkelte dele i faren og at du bliver bange forde det er farligt.

har du forklaret dem at bilerne køre stærk og de derfor ikke skal være omme foran forde det kan være farligt, og de derfor kun må være deromme sammen med en voksen.

man at de skal være i baghaven for der kommer bilerne ikke.

at du har en baby i maven og derfor kan du og vil du ikke løbe efter dem.

mine udbryderkonger har haft frit adgang til vejen er og aldrig gået derud. forde de ved det er farligt og der skal en voksen med for det ikke er farligt.

jeg må erkende jeg ikke er typen der "skælder" ud, men forklare dem på en god måde at det de har gjort er forkert og det må man ikke...

fortalte også i dag at det måtte de altså aldrig gøre, fordi mor fik helt ondt i maven og i hjertet, og blev rigtig bange.... og fik snakekt lidt mere om det efterfølgende self...

nu har de været inde siden og Andreas den store har lige selv været og sige at det gjorde de aldrig mere....

men manden er sat på arbejde når han komemr hjem fra LA så de ikke kan lege udbryder konger igen

Anmeld

31. juli 2013

helle85

DianaRJS skriver:

ja der er mine så helt anderledes eller ikke helt de 3 gange jeg har hentet dem har de self heller ikke været uden for haven altså gået ud på fortovet men blevet inden for hækken ud til vejen, men stadig skal de jo forstå når jeg har sagt de må lege bagved indtil hegnet foran er lavet, så er det der de bliver....

udover det er de begge 2 der elsker at udforske ting, så har nok også lidt at sige....

og vores nabo har åbenbart set hvordan de gør det, så nu er manden sat på arbejde når han kommer hjem fra LA så må han sku fixe det på den ene eller anden måde.. nogengange ville det være rart at være handywoman

det er altid noget at de kun gå til hækken men kan godt forstå du bliver mega bange nå du ikke kan finde dem.

ja så må manden bare igang

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

helle85 skriver:

det er altid noget at de kun gå til hækken men kan godt forstå du bliver mega bange nå du ikke kan finde dem.

ja så må manden bare igang

ja lige præcis, er godt nok en villavej vi bor på, men i bunden af den er der nogle ungdoms boliger og er altså ikek alle der køre lige pænt, udover det har vi en gang lidt længere oppe der fører ud til de andre villjaveje, så blev jo mega nervøs for at de bare var væk, for er alligevel en stor by at lede efter 2 "små" drenge selvom byen er lille, hvis du forstå....

men ja det er skønt, han komemr dog først hjem igen om 14 dage, han har dog lgie været hjemme i 2 dage, men der anede vi jo slet ikke hvordan de kom ud...

Anmeld

31. juli 2013

Ciss

DianaRJS skriver:

vi har hegn i haven, meningen er self også forhaven skal hegnes ind, men vi flyttede ind for 1 månede siden og rom blev ikke bygget på en dag så vi har kun nået baghaven.... lågen ud til siden at huset er 2 meter højt og somehow har de fudnet en måde at komme over hegnet på, hvor aner jeg ikke for har ikke selv set det.... krogen sidder på den anden side, så man skal faktisk ind fra den anden side hvis man vil have den åbnet....

men er også mere hvis det sker igen hvad man kan bruge som konsekvens, som sagt er de blevet sat på værelse, og ikek fået lov at lege i haven mere... men de tager det slet ikke til sig...

Jeg har en på 5 og en på 3 år.

Her er der en meget klar aftale: De får lov til at lege på egenhånd i haven, sålænge de bliver i haven og sålænge, de hører på det som bliver sagt. Siger jeg nej til noget, så skal det accepteres, ellers går vi ind. Når det gælder at få lov til at lege på egenhånd ude er jeg benhård. Bryder de reglerne, får de ikke lov til at være ude mere den dag, og jeg forklarer dem, at hvis jeg ikke kan stole på dem, så kan jeg ikke slippe dem ud på egenhånd. De har begge to prøvet sig nogle gange, men den ældste forstår og accepterer reglerne. Den yngste kan glemme det, når han er fuld af ideer og optaget af legen, så ham holder jeg øje med. Det går som regel fint, sålænge han leger sammen med storesøster, for hun følger jo reglerne.

Anmeld

1. august 2013

Pikku Myy

DianaRJS skriver:

meget... tror muligvis de har set for meget spidermand eller sådan noget

men de må da gerne lære deres mor sådan nogle tricks

Kan du ikke bare få dem til at vise dig hvordan de er kommet ud af haven?

Anmeld

1. august 2013

DianaRJS

Pikku Myy skriver:

Kan du ikke bare få dem til at vise dig hvordan de er kommet ud af haven?

har spurgt dem, men de vil ikke....

mine børn er bestemt ikke dumme, tværtimod, så de er godt klar over hvis de viser mig det så bliver det ændret så de ikke kan komme over på den måde...

men som skrevet i nogle af de andre indlæg har vores nabo set hvordan de har gjort, så problemet bliver løst når manden kommer hjem igen

Anmeld

1. august 2013

Pikku Myy

DianaRJS skriver:

har spurgt dem, men de vil ikke....

mine børn er bestemt ikke dumme, tværtimod, så de er godt klar over hvis de viser mig det så bliver det ændret så de ikke kan komme over på den måde...

men som skrevet i nogle af de andre indlæg har vores nabo set hvordan de har gjort, så problemet bliver løst når manden kommer hjem igen

Jeg var ikke lige nået til naboen

Er du sikker på at dine drenge har forstået alvoren, hvis de stadig holder muligheden for at klatre over åben?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.