DianaRJS skriver:
mine børn har desværre fået en ide med at løbe ud foran normal når jeg at fange dem på siden af huset men ikke i dag, jeg kaldte og kaldte og kaldte og de svarede bare ikke og blev så bange...
skal siges de har været på værelset som straf hver gang fordi jeg ikke finde rmig i det, og er så bange for at de bliver kørt ned osv osv.... der bor mange unge mennesker på den her vej der køre af røv, var helt oppe i den ene ende af vejen og nede i den anden råbende efter mine 2 drenge, og føj jeg fik ondt i maven og hjertebanken 
viste sig så gudskelov at de havde gemt sig i et hak vi har på siden af huset, self det eneste sted jeg ikke havde kigget, men de gav jo ingen lyd fra sig, blev bare så sur, og ked af det på samme tid, over de kunne finde på at gøre mig så bange... nu fik de så igen timeout på værelset... men virker bare somom de slet ikke respektere det, og at "straffen" ikke er noget de tager til sig.... :/ skal siges de ALDRIG har været sådan før
og gør mig bare endnu mere ked af det. for så tvivler jeg bare på at det var rigtig at sætte flere børn til verdenen, for er som om det er gået helt i koks efter de har fået det at vide 
har i nogen ideer til hvad jeg ellers kan gøre? for at rende efter dem konstant gravid bare fordi man ikke kigger på den 2 sec er altså ikke sjovt, og bliver bare så ked af det.....
skal siges jeg IKKE gider at skal overvåge dem, for de skal også have lov at være børn :/ og blive overvåget af en voksen hele tiden er jo heller ikke noget vi andre gad...
nu har jeg læst lidt af svarene og jeg tror enten at jeg ville kigge efter dem i det skjulte nå de tror du ikke er der, for at finde ud af hvordan de kommer over hegnet og ellers ville jeg nok sige at de så ikke kan komme ud at lege, de næste par gange de spørg, og se om det ville hjælpe,
vi har heldigvis aldrig haft det problem

og vi har altid bare haft et hønsehegn(eller hvad det kaldes) for, og det har de sagtens fjerne, men måske hænger det også sammen med at min dreng, er bange for at blive væk bare vi gå 10 skridt væk fra ham (måske lidt over drevet

men håber du forstå), lige så snart vi er ude for haven.