så skuffet!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

Carina:-)

Men sådan er små børn jo ...totalt uberegnelige og uden evne til at kunne forudse konsekvens.

De synes det er supersjovt at du leder ,og så er den ikke længere -det er hverken for at være ondskabsfulde eller uopdragenhed.

De er bare små drenge der (for det meste) bliver klogere med alderen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

DianaRJS

Carina:-) skriver:

Men sådan er små børn jo ...totalt uberegnelige og uden evne til at kunne forudse konsekvens.

De synes det er supersjovt at du leder ,og så er den ikke længere -det er hverken for at være ondskabsfulde eller uopdragenhed.

De er bare små drenge der (for det meste) bliver klogere med alderen 

ja det er self rigtig for dem var det jo nok som at lege gemme....

men tror jeg slet ikke lige jeg tænkte over.. blev bare så forskrækket....

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Mystisk

skal siges du nu har fået mig til at stå og stirre på et hegn i 10 min, i håb om at regne mysteriet ud hahaha naboen skulel lige høre hvad faaaaen jeg lige havde gang i

Anmeld

31. juli 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

skal siges du nu har fået mig til at stå og stirre på et hegn i 10 min, i håb om at regne mysteriet ud hahaha naboen skulel lige høre hvad faaaaen jeg lige havde gang i

Ha ha ja måske de løber og sætter af og så "løber" på stakittet mens de kan nå at gribe fat i kanten og hove sig op og svinge over, er set før

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Ha ha ja måske de løber og sætter af og så "løber" på stakittet mens de kan nå at gribe fat i kanten og hove sig op og svinge over, er set før

han havde set hvordan de gjorde, de der 5 mm huller der er mellem hegnet kan de åbenbart få fingrene ind i og på den måde faktisk kravle op af hegnet så nu er manden sat på arbejde når han kommer hjem! for de 5 mm hulelr skal så lukkes helt til!

Anmeld

31. juli 2013

Carina:-)

DianaRJS skriver:

ja det er self rigtig for dem var det jo nok som at lege gemme....

men tror jeg slet ikke lige jeg tænkte over.. blev bare så forskrækket....

Og det kan jeg godt forstå 

Anmeld

31. juli 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

han havde set hvordan de gjorde, de der 5 mm huller der er mellem hegnet kan de åbenbart få fingrene ind i og på den måde faktisk kravle op af hegnet så nu er manden sat på arbejde når han kommer hjem! for de 5 mm hulelr skal så lukkes helt til!

Ha ha godt vores låge har lodrette brædder men stadig en tværbrædde de ville kunne træde på, så håber ikke de finder ud af at kravle iver når dine drenge har fundet ud af det efter så lidt

Anmeld

31. juli 2013

raca

jeg tror ikke at at sende dem på værelset og skeld ud virker..

jeg tror ikke de gemte sig for at gøre dig urolig og bange.

de har jo tydeligvis ikke forstået alvoren i at det er farligt at løbe der ud.

jeg mener de er så gamle så de god kan fåsår enkelte dele i faren og at du bliver bange forde det er farligt.

har du forklaret dem at bilerne køre stærk og de derfor ikke skal være omme foran forde det kan være farligt, og de derfor kun må være deromme sammen med en voksen.

man at de skal være i baghaven for der kommer bilerne ikke.

at du har en baby i maven og derfor kan du og vil du ikke løbe efter dem.

mine udbryderkonger har haft frit adgang til vejen er og aldrig gået derud. forde de ved det er farligt og der skal en voksen med for det ikke er farligt.

Anmeld

31. juli 2013

raca

Maja84 skriver:

Ha ha godt vores låge har lodrette brædder men stadig en tværbrædde de ville kunne træde på, så håber ikke de finder ud af at kravle iver når dine drenge har fundet ud af det efter så lidt

børn finder ud af at forcere en hver forhindring og det er da kun langt sjovere at bryde ud når der er noget at bryde ud af..

Anmeld

31. juli 2013

Kløver

raca skriver:

børn finder ud af at forcere en hver forhindring og det er da kun langt sjovere at bryde ud når der er noget at bryde ud af..

Ja men da vi har hund er det nødvendigt at hegne haven ind og bor lige ned til volden så så længe de er så små vil jeg ikke risikere de løber ned i voldgraven, og vil gerne kunne lave lidt i haven hvis vi er ude i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.