så skuffet!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Selvom man er i haven løber de jo, her har vi hegnet hele haven ind og sat en krog højt oppe på lågen hvor de ikke kan nå så de ikke kan løbe id på vejen og ned på volden måske det var en ide

vi har hegn i haven, meningen er self også forhaven skal hegnes ind, men vi flyttede ind for 1 månede siden og rom blev ikke bygget på en dag så vi har kun nået baghaven.... lågen ud til siden at huset er 2 meter højt og somehow har de fudnet en måde at komme over hegnet på, hvor aner jeg ikke for har ikke selv set det.... krogen sidder på den anden side, så man skal faktisk ind fra den anden side hvis man vil have den åbnet....

men er også mere hvis det sker igen hvad man kan bruge som konsekvens, som sagt er de blevet sat på værelse, og ikek fået lov at lege i haven mere... men de tager det slet ikke til sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

DianaRJS

Team Putte skriver:

ville altså også godt turde lade min Ida lege alene ude i vores have når hun bliver 3, men jeg ved også hun ingen steder kan smutte medmindre hun direkte kravler over plankeværket måske i skulle overveje virkelig at børnesikre vejen rundt om huset? Jeg tænker et højt plankeværk af lodrette brædder så de ikke kan kravle på det, og en høj låge lavet på samme måde som plankeværket og med håndtag til åbning højt oppe

som jeg lige skrev til maja, vi flyttede ind for en mående siden og har kun nået at hegne baghaven ind, planen er forhaven også skal hegnes ind, men vi kan ikke nå det hele.... men låsen sidder på modsatte side af haven, altså ud mod vejen og hegnet er ca 2 meter højt, de har fudnet en måde at kravle over det på , hvordan har vi ingen anelse om da vi ikke har set det

men de plejer jo som sagt helelr ikke at gøre det, det er kun den seneste uge ca. og det er self ikk hver dag, det er sket 3 gange men stadig gør det mig bare så bange og ked af det....

de bliver holdt øje med, men også som skrevet ligger køkkenet ud til baghaven og skulle sådan set bare på toilet og pist væk var de....

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Laulund87 skriver:

Her er Maria på 3,5 år udemærket klar over at hun slet ikke skal overveje at nærme sig hovedvejen. Vi bor helt ud til vejen og hun ved hvor hun må gå til. Vi holder selvfølgelig øje med hende når hun er i indkørslen.

Hvis hun begyndte at gå længere ud ville jeg tale med meget store bogstaver og sige at så kunne hun simpelthen ikke få lov til at lege ude når hun ikke hører efter.

Det er da træls at skulle holde øje med dem hele tiden, men synes du skal bide i det sure æble. Det er jo deres sikkerhed og mon ikke de finder ud af at det er kedeligt at mor hele tiden er lige ved siden af

plejer heller ikke at være noget.... som skrevet ligner det slet ikke dem

ved den store er ret så trodsig for tiden, og lillebror følger bare efter hvilket nok er meget normalt....

men har faktisk godt overvejet om jeg skulle overvåge dem, og virkelig tage dem med på toilet, rende dem i røven konstant for at holde øje med dem, for på et tidspunkt må det jo blive irriterende for dem, og så må de jo også på den måde finde ud af det ikke er iorden?

men aner det slet ikke for har aldrig haft gjort det eller for den sags skyld haft brug for det...

Anmeld

31. juli 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

vi har hegn i haven, meningen er self også forhaven skal hegnes ind, men vi flyttede ind for 1 månede siden og rom blev ikke bygget på en dag så vi har kun nået baghaven.... lågen ud til siden at huset er 2 meter højt og somehow har de fudnet en måde at komme over hegnet på, hvor aner jeg ikke for har ikke selv set det.... krogen sidder på den anden side, så man skal faktisk ind fra den anden side hvis man vil have den åbnet....

men er også mere hvis det sker igen hvad man kan bruge som konsekvens, som sagt er de blevet sat på værelse, og ikek fået lov at lege i haven mere... men de tager det slet ikke til sig...

Hm ja så må jeg være svar skyldig

Er der noget der går på tværs feks en del af træværket der kan trædes på så de kan klatre op

Anmeld

31. juli 2013

Laulund87

DianaRJS skriver:

plejer heller ikke at være noget.... som skrevet ligner det slet ikke dem

ved den store er ret så trodsig for tiden, og lillebror følger bare efter hvilket nok er meget normalt....

men har faktisk godt overvejet om jeg skulle overvåge dem, og virkelig tage dem med på toilet, rende dem i røven konstant for at holde øje med dem, for på et tidspunkt må det jo blive irriterende for dem, og så må de jo også på den måde finde ud af det ikke er iorden?

men aner det slet ikke for har aldrig haft gjort det eller for den sags skyld haft brug for det...

Jeg tænker at du kan sige til dem at de simpelthen er for små til at lege alene når de sådan stikker af. Tænker at det da virkelig er en trodshandling når de kravler over et højt hegn

Så jeg ville sige at de kun kan lege inde eller så må de finde sig i at mor er med dem, så bliver de hurtig trætte af det

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Hm ja så må jeg være svar skyldig

Er der noget der går på tværs feks en del af træværket der kan trædes på så de kan klatre op

heller ikke de sidder også på den  anden side

der er nogle små mellemrum mellem bræderne men de er MAX 5 mm så de kan jo ikke engang få foden ind og stå på dem på den måde...

må virkelig være svar skyldig om hvordan faen de gør det

kunen være jeg skulle sætte kamera op der ude i tilfælde af de gør det igen så vi kan finde ud af hvordan

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Laulund87 skriver:

Jeg tænker at du kan sige til dem at de simpelthen er for små til at lege alene når de sådan stikker af. Tænker at det da virkelig er en trodshandling når de kravler over et højt hegn

Så jeg ville sige at de kun kan lege inde eller så må de finde sig i at mor er med dem, så bliver de hurtig trætte af det

de er også blevet sendt ind når det er.. og har ikke fået lov at komme ud mere den dag det nu er sket.....

og havde virkelig også regnet med det havde stor indflydelse på dem, da de begge to er udebørn, men har det desværre bar eikke haft... :/

men ja tro mig vi er også selv i chok over hvordan faaaen de komemr over det....

Anmeld

31. juli 2013

pussekat

DianaRJS skriver:

mine børn har desværre fået en ide med at løbe ud foran normal når jeg at fange dem på siden af huset men ikke i dag,  jeg kaldte og kaldte og kaldte og de svarede bare ikke og blev så bange...

skal siges de har været på værelset som straf hver gang fordi jeg ikke finde rmig i det, og er så bange for at de bliver kørt ned osv osv.... der bor mange unge mennesker på den her vej der køre af røv, var helt oppe i den ene ende af vejen og nede i den anden råbende efter mine 2 drenge, og føj jeg fik ondt i maven og hjertebanken

viste sig så gudskelov at de havde gemt sig i et hak vi har på siden af huset, self det eneste sted jeg ikke havde kigget, men de gav jo ingen lyd fra sig, blev bare så sur, og ked af det på samme tid, over de kunne finde på at gøre mig så bange... nu fik de så igen timeout på værelset... men virker bare somom de slet ikke respektere det, og at "straffen" ikke er noget de tager til sig.... :/ skal siges de ALDRIG har været sådan før og gør mig bare endnu mere ked af det. for så tvivler jeg bare på at det var rigtig at sætte flere børn til verdenen, for er som om det er gået helt i koks efter de har fået det at vide

har i nogen ideer til hvad jeg ellers kan gøre? for at rende efter dem konstant gravid bare fordi man ikke kigger på den 2 sec er altså ikke sjovt, og bliver bare så ked af det..... skal siges jeg IKKE gider at skal overvåge dem, for de skal også have lov at være børn :/ og blive overvåget af en voksen hele tiden er jo heller ikke noget vi andre gad...

hejsa
jeg tro du skal prøve at give dem en straf ikke på værelset for der her de jo der lejetøj her se i tv at der er en som gør når i det og hun bruge en stol og 5 min der og det gør hun til de kom se det gør ondt at kom på stol hele tid jeg her selv prøve det med min x børnbørn og de kom på trappe i 5 min vis det ikke vil høre det væree ikke sjov
håbet du kan bruge det til når

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Laulund87 skriver:

men ork man bliver også bare ked af det inden i når det hele er startet efter jeg fortalte de skulel være storebror...

tvillinger er lavet på et sprunget kondom og pstav så var slet ikke planen, så man begynder også bare at frygte at man ikke tog det rigtige valg, selvom man godt inderst inde ved det altså ikke har noget at gøre med hinanden.. tror jeg ikke ihvertfald. den ældste snakekr ihvertfald hele tiden om hvor meget han glæder sig til at få en lillesøster.....

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

pussekat skriver:

hejsa
jeg tro du skal prøve at give dem en straf ikke på værelset for der her de jo der lejetøj her se i tv at der er en som gør når i det og hun bruge en stol og 5 min der og det gør hun til de kom se det gør ondt at kom på stol hele tid jeg her selv prøve det med min x børnbørn og de kom på trappe i 5 min vis det ikke vil høre det væree ikke sjov
håbet du kan bruge det til når

timeout på en stol virker desværre ikke her...

det er desværre prøvet og på en eller anden måde formår den store altid at falde i søvn, og de plejer at få 1 min pr alder, altså den store får 5 min og den yngste får 4 min.

den virker for den yngste men ikke for den ældste.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.