Team Putte skriver:
ville altså også godt turde lade min Ida lege alene ude i vores have når hun bliver 3, men jeg ved også hun ingen steder kan smutte medmindre hun direkte kravler over plankeværket
måske i skulle overveje virkelig at børnesikre vejen rundt om huset? Jeg tænker et højt plankeværk af lodrette brædder så de ikke kan kravle på det, og en høj låge lavet på samme måde som plankeværket og med håndtag til åbning højt oppe 
som jeg lige skrev til maja, vi flyttede ind for en mående siden og har kun nået at hegne baghaven ind, planen er forhaven også skal hegnes ind, men vi kan ikke nå det hele.... men låsen sidder på modsatte side af haven, altså ud mod vejen og hegnet er ca 2 meter højt, de har fudnet en måde at kravle over det på , hvordan har vi ingen anelse om da vi ikke har set det 
men de plejer jo som sagt helelr ikke at gøre det, det er kun den seneste uge ca. og det er self ikk hver dag, det er sket 3 gange men stadig gør det mig bare så bange og ked af det....
de bliver holdt øje med, men også som skrevet ligger køkkenet ud til baghaven og skulle sådan set bare på toilet og pist væk var de....
Anmeld