så skuffet!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

pussekat

DianaRJS skriver:

timeout på en stol virker desværre ikke her...

det er desværre prøvet og på en eller anden måde formår den store altid at falde i søvn, og de plejer at få 1 min pr alder, altså den store får 5 min og den yngste får 4 min.

den virker for den yngste men ikke for den ældste.....

hejsa
ja så er det øv med den stor ikke vil høre efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

DianaRJS

pussekat skriver:

hejsa
ja så er det øv med den stor ikke vil høre efter

ja men gudskelov ved jeg det kun er fordi han er i trodsalderen for tiden... men derfor skal der self. stadig være en konsekvens når de laver noget de ikke skal...

Anmeld

31. juli 2013

Laulund87

DianaRJS skriver:

men ork man bliver også bare ked af det inden i når det hele er startet efter jeg fortalte de skulel være storebror...

tvillinger er lavet på et sprunget kondom og pstav så var slet ikke planen, så man begynder også bare at frygte at man ikke tog det rigtige valg, selvom man godt inderst inde ved det altså ikke har noget at gøre med hinanden.. tror jeg ikke ihvertfald. den ældste snakekr ihvertfald hele tiden om hvor meget han glæder sig til at få en lillesøster.....

Kender flere børn, især drenge, der stikker af. Kender en der stak af over børnehavens hegn i en periode.

Tror nok det skal blive bedre selvom det er hårdt lige nu og måske det er en reaktion på at de skal være storebrødre, men det betyder jo ikke at det var en dårlig beslutning

Anmeld

31. juli 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

heller ikke de sidder også på den  anden side

der er nogle små mellemrum mellem bræderne men de er MAX 5 mm så de kan jo ikke engang få foden ind og stå på dem på den måde...

må virkelig være svar skyldig om hvordan faen de gør det

kunen være jeg skulle sætte kamera op der ude i tilfælde af de gør det igen så vi kan finde ud af hvordan

Kan du ikke tage billede, kan de kravle under eller ved siden af, gennem hækken eller ?

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Laulund87 skriver:

Kender flere børn, især drenge, der stikker af. Kender en der stak af over børnehavens hegn i en periode.

Tror nok det skal blive bedre selvom det er hårdt lige nu og måske det er en reaktion på at de skal være storebrødre, men det betyder jo ikke at det var en dårlig beslutning

det faktisk sjovt for har ofte hørt det der med at drenge ofte gør det... min storebror gjorde det sågar også da han var 5 hvor han kravlede op i en skorsten til et firma det var også 2 min uopmærksomhed fra min mor, hun skulle også bare lige ud med vasketøjet og pist væk var han på sin nye blå cykel gudskelov er det noget vi alle kan grine af den dag i dag...

men nu ved jeg hvordan føles når de bare er væk, og ork hvor er det ikke rart...

men nej håber bestemt heller ikke det bliver ved med at være sådan fordi de skal være storebrødre, men ville også undre mig for de snakker jo om hvor meget de glæder sig...

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Kan du ikke tage billede, kan de kravle under eller ved siden af, gennem hækken eller ?

kan de heller ikke nej   der er luft under hegnet på 5 cm, så hvis de kan komme under det må de være slange mennesker og der hvor der er hæk er der også hegnet ind da vi har hund.... så er os VIRKELIG en gåde, men kan godt lige prøvet at tage et billede af hvordan det ser ud ;P

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Laulund87 skriver:

nå men... nu ahr jeg efter deres tid på værelset taget en snak med dem og fortalt at deres mro fik ondt i maven og hjertet fordi hun var bange for at de var blevet kørt ned eller blevet helt væk, og sagt det ville jeg aldrig have de gjorde igen...

den store fortalte så igen bagefter hvad jeg havde sagt så HÅBER og krydser fingre for det er forstået nu

Anmeld

31. juli 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

kan de heller ikke nej   der er luft under hegnet på 5 cm, så hvis de kan komme under det må de være slange mennesker og der hvor der er hæk er der også hegnet ind da vi har hund.... så er os VIRKELIG en gåde, men kan godt lige prøvet at tage et billede af hvordan det ser ud ;P

Mystisk

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Mystisk

meget... tror muligvis de har set for meget spidermand eller sådan noget

men de må da gerne lære deres mor sådan nogle tricks

Anmeld

31. juli 2013

Laulund87

DianaRJS skriver:

nå men... nu ahr jeg efter deres tid på værelset taget en snak med dem og fortalt at deres mro fik ondt i maven og hjertet fordi hun var bange for at de var blevet kørt ned eller blevet helt væk, og sagt det ville jeg aldrig have de gjorde igen...

den store fortalte så igen bagefter hvad jeg havde sagt så HÅBER og krydser fingre for det er forstået nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.